• وبلاگ : 
  • يادداشت : سايت اختصاصي جنبش دعوت رونمايي شد
  • نظرات : 49 خصوصي ، 52 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4      >
     

    با توجه به اين كه ميدونم نظرات من رو قرار نميدي ولي آقايي ك دم از عدالت ميزني و به شعور مردم توهين ميكني و رياضيات هندسه فلسفه ميگردي -منظورم به پاسخ شما به آقا رضا - آيا شما اون روز در كرج حاضر بودي و از نزديك ديدي كه چند نفر براي استقبال آمده بودند . اما من نه تنها در آنجا حاضر بودم بلكه فيلم ها و تصاويري دارم كه نشان دهنده استقبال اندك مردم در كرج مي باشد. كه حتي با آن همه تبليغات گسترده از پول بيت المال و تعداد زيادي دانش آموزاني و كارمندان كه با اتوبوس كه نه از خود كرج بلكه از اطراف آن نه از نزديكي كرج به محل استقبال آمده بودند. در ضمن ميتوني گزارش هايي هم كه گرفته شده از طريق وبلاگم ببيني .همانطور كه تو نظرات اين متن رو هم نوشته بودم كه قرار نداري.گزارش خواندني از سفر احمدي نژاد به کرج . ستاد انتخاباتي يا ستاد استقبال؟! براي مشاهده به وبلاگ mahdi-fmmah.blogfa.com مراجعه فرماييد.شما كه اجازه نميدي مردم نظرات مخالف شما رو هم بيبن اما خودت بيا و ببين با اين كه ميدونم به راه راست هدايت نمي شوي چون شما ها و طرفدارانتون همگي دم از عدالت و اسلام بيت المال و ولايت فقيه و ....ميزنيد همگي كار هاي شما بر خلاف ادعا هاتونه. سخن كوتاه خدا به راه راست هدايتتان نمايد .

    پاسخ

    1- ديدي گذاشتيم ؟!! 2 - ظاهراً فقط شما اونجا بودي ؟ اگه شما رفتي يه جاي خلوت چه ربطي به استقبال و کم و زيادش داره ؟ 3 - قبل از زدن تهمت و لافهاي هميشگي و حرف از بيت المال تحقيق بفرماييد . اين هزينه هايي که شما مشاهده کرديد نه فقط در کرج ، در شيراز و در ساير سفرهاي دکتر احمدي نژاد از طريق ستادهاي مردمي و به صورت خودجوش تامين شده . 4 - به نظر شما تبليغ يک مطلب اهانت آميز و مخرب که در اون به ميزان اندکي هم خدا در نظر گرفته نشده از طريق يک وبلاگ مخالف اون مطلب کار درستي هست ؟ به همن دليل تبليغات وسيع (!) جنابعالي در اوبلاگ ما عمومي نشد شما در بيش از 8 پست ، هرکدام 3 تبليغ نوشتي !!! 5 - آقاي توران پشتي در گذشته هم خدمتتون عرض کردم که براي دنياي ديگرون آخرت خودت رو فدا نکن . حالا خود داني

    آقاي (.) نقطه!

    انقدر خودتو اذيت نكن.

    خيلي بخواي زور بزني ميشي يه دايره كوچولو! كه در مثلث حاميان دكتر حل ميشي!

    نظر گذاشتن جرات ميخواد داداش. خودتو معرفي كن!

    البته ببخشيد اينطوري صحبت كردما!

    ولي خب حقيقت تلخه!

    خانم زهرا مصطفوي فرزند امام خميني(ره) خبر منتشر شده امروز در برخي از رسانه ها، مبني بر ديدار جمعيت زنان انقلاب اسلامي با ميرحسين موسوي را ـ كانديداي انتخابات رياست جمهوري دهم که در فرهنگستان هنر برگزار شد ـ ناقص و جزئيات منتشره از سوي سايت حامي دولت را تاييد کرد.
    اين جلسه که قرار بود پيرامون مسائل روز و مباحث انتخاباتي برگزار شود به طرح يک سؤال جدي از موسوي درباره نهضت آزادي منجر شد که موسوي پس از شنيدن اين سؤال، بلافاصله از خبرنگاران و عکاسان خواست جلسه را ترک کنند و به آنان تأکيد کرد اين بخش از سؤال پرسش کننده در گزارشات خبري حذف شود.
    زهرا مصطفوي فرزند امام خميني (ره) و دبير کل جمعيت زنان انقلاب اسلامي بعدازظهر يکشنبه در اين نشست، در سخناني خطاب به موسوي، با بيان اينكه از شما خاطره 8 سال دفاع مقدس در ياد و ذهنمان باقي مانده گفت:‌ شما يك مقلد واقعي امام راحل و فردي بوديد كه در زمان جنگ و محاصره، توانمند برخورد كرده و معيشت مردم را به خوبي اداره كرديد كه اين ويژگي مثبت شما در خاطره همه ما مانده است.
    وي با اشاره به جلسات متعدد جمعيت زنان گفت:‌ در جلسات متعدد به اين نتيجه رسيديم كه به دليل سكوت مطلق شما در اين سالها و اينکه چيز جديدي از شما نشنيده‌ايم و همان خاطره همچنان براي ما باقي مانده است، لذا بنا را بر آن گذاشتيم که به اصول و ارزش‌هاي انقلاب پايبند هستيد و مبناي شما مبناي انقلاب اسلامي و همه وجود شما برگرفته از انقلاب است، بنابراين اين امور باعث شد از شما حمايت كنيم و مطمئن هستيم كه به همان آرمان‌ها پايبند هستيد.
    خانم مصطفوي در اين ديدار با بيان اينکه بايد بتوان تعادل را به گونه‌اي حفظ كرد كه زمان اصولگرايي، اصلاح‌طلب و زمان اصلاح‌طلبي، اصولگرا باشيم اظهار داشت: نمونه اين صحبت من آقاي كروبي است كه در مجلس ششم وقتي افراطيون كار را دست گرفته بودند در همه لحظات چه در قدرت حضور داشت و چه خارج از قدرت بود، از اصول و ارزش‌ها كناره‌گيري نكرد و حمايت ما از شما دليل بر اين نيست كه نقاط قوت ديگران را فراموش كرده‌ايم.
    نکته اي که اما وي در گفتگو با "تابناک" بر آن تاکيد نمود سئوالي بود که او از موسوي در خصوص اظهارات اخيرش نسبت به نهضت آزادي اين گونه پرسيده بود: «زماني در سخنانتان در خصوص نهضت آزادي اعلام كرديد كه با آنها اختلاف نظر داريد و پس از آن فرموديد كه با آنها روابط دوستانه داريد كه اين دوستي تا امروز ادامه پيدا كرده است و زماني نيز گفتيد كه ما وقتي با افرادي اختلاف نظر داريم قرار بر اين نيست كه آنها را كنار بگذاريم، حال سئوال من اين است كه چگونه مي‌توانيم افرادي را كه با آنها اختلاف نظر داريم در مناصب اجرايي به كار گرفته و به آنها مسئوليت بسپاريم؟»

    بنابر اظهارات خانم مصطفوي در اين لحظه بود که ميرحسين موسوي از خبرنگاران و عكاسان خواست تا اين جلسه را ترك كنند که در نتيجه خبرنگاران تنها چند دقيقه در اين جلسه حضور داشتند و ادامه اين جلسه بدون حضور خبرنگاران برگزار شد و در پايان اين جلسه 20 دقيقه‌اي نيز موسوي از خبرنگاران خواست تا بخش پاياني سخنان زهرا مصطفوي را منتشر نكنند.
    گفتني است، جمعيت زنان انقلاب اسلامي همچون ديگر گروهها و جريانات معتقد به اصول انقلاب و آرمانهاي امام و شهدا، به خطوط قرمز نظام در مورد گروهکهاي مسئله دار و مطرود حضرت امام(ره) اعتقاد راسخ دارد و قطعاً در مورد تصميم خود در حمايت از ميرحسين موسوي در انتخابات دهم رياست جمهوري تجديد نظر خواهد کرد.
    + رضا 
    تبليغات بيش از حد احمدي نژاد كه كاملا جنبه تبليغاتي قبل از انتخابات رو دارد.و هيچ نشاني از اهداف كاركرد در كرج رو ندارد موجب خشم مردم اين شهر شده و در زمان سفر احمدي نژاد كمتر از 1000 نفر در استقبال وي حاضر شدن و به شدت او را با شعار هاي چون سلام بر موسوي درود بر خاتمي از اين شهر بدرقه كردند اين در حالي بود كه تمامي امكانات براي جمع آوري مردم تهيه شده بود تعطيلي مدارس ادارات و ايستگاه هاي غذا شربت چاي آب معدني و .... اما مردم به نشانه اعتراض از وضع موجود در مراسم شركت نكرده گفته مي شود اين تعداد كه كمتر از 1000 نفر بود هم از اطراف كرج به اين شهر انتقال يافته بودند.براي اطلاعات بيشتر به وبلاگ دوست عزيزمان مهدي قاسمي توران پشتي مراجعه كنيد mahdi-fmmah.blogfa.com
    پاسخ

    اخوي چند بار گفتم مملکتت رو از شبکه هاي آمريکايي نبين ؟!!! شما واقعاً خودتو به اون راه زدي ؟ اينهايي که ديروز توکرج استقبال مي کردند 1000 تا بودند ؟ واقعاً در چند مرحله ثابت کردي رياضيت ضعيفه !!!

    نماينده مردم تهران در مجلس گفت: در ميانه راه به من اعلام كردند كه در خصوص عملكرد دولت هاشمي رفسنجاني‌ و دانشگاه آزاد سخني نگويم‌.

    به گزارش خبرگزاري فارس ، حميد رسايي ظهر امروز در مسجد دانشگاه آزاد ‌خميني‌شهر و در حالي كه مجوز سخنراني وي از سوي اين دانشگاه در جمع دانشجويان لغو شده بود، افزود: امروز متوجه شدم نام من در ليست سياه دانشگاه آزاد قرار گرفته كه صادر نكردن مجوز سخنراني در دانشگاه آزاد خميني‌شهر نيز به همين دليل انجام شده است.

    وي اظهار داشت: من در ميانه راه متوجه شدم كه كه مجوز سخنراني بنده و در مسجد دانشگاه صادر شده است.
    نماينده مردم تهران تصريح كرد: وقتي علت اين رفتار را متوجه شدم دريافتم كه در آخرين سخنراني خود در دانشگاه شاهرود در پاسخ به سئوالي در خصوص عملكرد دانشگاه آزاد، تدريس در اين دانشگاه و صدور مدرك آقاي كردان سخن گفتم و گفتم كه دانشگاه آزاد بايد پاسخگو باشد.

    رسايي تصريح كرد: به احترام دانشجوياني كه از من براي حضور در دانشگاه دعوت به عمل آورده بودند در اينجا حاضر شدم و از دانشجويان مي‌خواهم همچنان روحيه شاداب، مومن و‌ انقلابي خود را حفظ كنند كه ان‌شاء لله دانشجوياني متشخص و متعهد شوند.

    وي افزود: در ميانه راه به من اعلام كردند كه در خصوص عملكرد دولت هاشمي رفسنجاني، ‌دولت سازندگي و دانشگاه آزاد سخني نگويم و اين در حاليست كه بنده موضوع صحبت‌هايم اين‌ها نبود و تعجب مي‌كنم كه مگر اين موضوعات چه موضوعاتي است كه مي‌خواهند در خصوص آن صحبتي نشود‌.

    رسايي با تاكيد بر اينكه آقاي هاشمي بزرگواري است كه ما ايشان را يكي از نيروهاي انقلاب مي‌دانيم، تصريح كرد: همان طور كه ايشان انتقاداتي در بسياري از امور دارند و اين حقشان است و آن را ابراز مي‌كنند به طور قطع من فكر مي‌كنم شخص ايشان از بيان انتقادات در دوره‌ها مختلف نگراني نداشته باشند و اين سئول مطرح مي‌شود كه چرا ديگران اين مسائل را نگه مي‌دارند و اين در حاليست كه ما به عملكرد و دولت ايشان نيز انتقاداتي داريم.

    ‌نماينده مردم تهران خاطر نشان كرد: تعهد از كتاب‌هاي درسي معادلات رياضي و هندسي و ادبيات بيرون نمي‌آيد، تعهد از دلي شسته،‌ دلي كه براي انقلاب بتپد،‌ دلي كه وقتي فساد اقتصادي مي‌بيند نتواند تحمل كند و صداي اعتراض بلند كند،‌ دلي كه از ناهنجاري‌هاي اجتماعي دردناك باشد،‌ از خط امام از راه امام (ره)، تعهد از اين جاها بيرون مي‌آيد.

    رسايي افزود: سخنراني اينجا و آمدن تا در دانشگاه به نظر خود بنده بود، مسئولان دانشگاه ‌با دانشجويان سختگيري نداشته باشند و به جاي آن پاسخگويي داشته باشند بهتر است.

    در پايان جلسه نماينده مردم خميني شهر در مجلس شوراي اسلامي اسلامي،‌ سيد محمد جواد ابطحي، رياست دانشگاه خميني شهر، مهران مجلسي در مراسم حاضر شدند و نماينده خميني شهر به خاطر برخورد بد دانشگاه از وي دلجويي كرد.

    رسايي هنگام سخنراني خود در مسجد دانشگاه آزاد خميني‌شهر از طريق بلندگوي دستي براي دانشجويان سخنراني كرد و تاكيد كرد كه هرگز از امكانات دانشگاه براي سخنرانيش استفاده نخواهد كرد.

    با سلام آقاي حامي عدالت با ديگراني كه به وبلاگ شما ميان حق دارن تا نظرات ديگران رو بدونن و شما اين حق رو از اونها ميگيري چرا و به چه دليل هيچ كدام از نظرات من در وبلاگ نشون داده نميشه ؟ ضمنا اگر به كارتون ادامه بديد مطمنا در وبلاگم حتما مطالب زيادي در مورد شما و وبلاگتون خواهم نوشت براتون متاسفم براي شما و كساني كه ادعاي عدالت داريد
    پاسخ

    سلام . 1 - روش حرکت اين جنبش از ابتداي تاسيس تا بحال بر اين بوده که نظرات موافق و مخالف رو درکنار هم درج مي کرده 2 - نظراتي که لحن اهانت آميز و يا غير اخلاقي داشته باشند نمايش داده نمي شوند . ( اين رو از اول خدمت همه عرض کرديم در پست هاي اول ) 3 - کافيه به نظرات پست هاي مختلف وبلاگ سري بزنيد و محمد قاسمي رو در تعداد قابل توجه پيدا کنيد . 4 - روزي که اين حرکت رو با ياري خدا آغاز کرديم برامون روشن بود که تنگ نظري برخي افراد ، مخالفت هايي رو پيش رومون خواهد آورد ، شما به جاي تخريب و نظرات انفعالي دادن و درخواست نمايش عمومي توهين هايي که انجام داده اي ، سعي کن 4 تا توجيه منطقي براي حضور کانديداي محترمتون پيدا کني و به تبليغ ايشون بپردازي . تخريب روش ناتوانان است . لاف از سخن چو در توان زد --- مشت آن بود که پر توان زد .
    + رضا 
    موسوي پاينده رئيس جمهور آينده
    آقاي عزيز شما تو ايران زندگي ميكني
    تا اونجايي كه ما تو ايران ديديم و ميشنويم كسي كه تحمل صداي مخالف داره دكتر احمدي نژاد و همراهانش هستن تو اين 4سال بدترين و بي انصافي ترين نقد ها به دولت نهم شده كه بيشتر نقدها و مخالفتها صحت نداشته
    در ضمن لازم نيست دروغ بگي عزيز امام چون همين آقا با امام بحثش شد و از سمت خود كناره گيري كرد و سال بعدش نخست وزيري رو برداشتن تا هر كسي نتونه تو كار رييس جمهور كه اونوقت رهبر عزيزمون بود دخالت كنه
    همين آقا(موسوي) وقتي كسي تو علي آباد كتول بهشون انتقاد كردن اطرافيانش به شدت شخص مورد نظر رو زدن بعدش براش تو نيروي انتظامي پرونده سازي كردن


    +
    joone harki dos darin bekeshin biron az mamlekat
    + . 

    شما احمدي نژادي ها واقعا تحمل صداي مخالف نداري

    اگر به ديگران احترام مي گذاشتيد و به مردم احترام مي گذاشتيد الان نظر سنجي خودت رو به صورت خصوصي منتشر نمي كردي

    واقعا متاسفم

    زنده باد مير حسين موسوي عزيز كه عزيز امام ( ره ) هستند

    چ

    پاسخ

    ببخشيد کدوم نظرسنجي خصوصي هست ؟!! ما 2 تا نظر سنجي داريم که نتايج هر دو تا رو با فشردن نظر دهيد يا مشاهده نتايج مي تونيد ببينيد . زنده باد هر کسي که دوست داري ، اما عزيز امام گفتن بي انصافيه . اگه سن شما قد ني ده ما يادمون هست اون روزي که امام ايشون رو توبيخ مي کرد و اون روزي که مي خواست از راديو و تلوزيون مواضع ايشون رو شديداً نقد کنند که آقاي خامنه اي به دادشون رسيد و ضمانت کرد و ... . در ضمن ظاهراً اين شماييد که به مردم احترام نمي گذاريد که نه اسم و نه نشاني و ... رو در نظرتون درج نمي کنيد .
    + . 

    زنده باد مير حسين

    انشاالله به حول قوه الهي جناب مير حسين موسوي پيروز اين انتخابات هستند

    وآقاي احمدي نژاد بهتر بيش از اين ادامه ندهند

    زنده باد مير حسين

    بالاترين يا پايين ترين،مسأله اين است.[گل]
    پاسخ

    سلام . به بخش نظات وبلاگتون مراجعه بفرماييد

    سلام

    من هم به حاميان احمدي نژاد پيوستم.

    منو در ادامه راهنمايي كنيد.

    پاسخ

    سلام دوست عزيز . در قدم نخست به سايت ما مراجعه فرماييد و در وبلاگ هاي حامي وبلاگ خود را ثبت نام نماييد . به زودي براي وبلاگ هاي عضو پيام همکاري ارسال خواهد شد .
    سلام اخوي با مطلب :سرکار خانم اميري؛ لطفا نام شهدا را لکه دار نکنيد آپم کليک رنجه بفرماييد
    لبيک يا سيد علي خامنه اي مدظله
    التماس دعا [گل]

    سلام...

    خدا قوت.

    اگه مي شه لينك صوت وبلاگتون رو برا من ايميل كنيد تا تو وبلاگ هام بذارم.

    ممنون مي شم.

    يا حق...

     <      1   2   3   4      >