• وبلاگ : 
  • يادداشت : سايت اختصاصي جنبش دعوت رونمايي شد
  • نظرات : 49 خصوصي ، 52 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    نماينده مردم تهران در مجلس گفت: در ميانه راه به من اعلام كردند كه در خصوص عملكرد دولت هاشمي رفسنجاني‌ و دانشگاه آزاد سخني نگويم‌.

    به گزارش خبرگزاري فارس ، حميد رسايي ظهر امروز در مسجد دانشگاه آزاد ‌خميني‌شهر و در حالي كه مجوز سخنراني وي از سوي اين دانشگاه در جمع دانشجويان لغو شده بود، افزود: امروز متوجه شدم نام من در ليست سياه دانشگاه آزاد قرار گرفته كه صادر نكردن مجوز سخنراني در دانشگاه آزاد خميني‌شهر نيز به همين دليل انجام شده است.

    وي اظهار داشت: من در ميانه راه متوجه شدم كه كه مجوز سخنراني بنده و در مسجد دانشگاه صادر شده است.
    نماينده مردم تهران تصريح كرد: وقتي علت اين رفتار را متوجه شدم دريافتم كه در آخرين سخنراني خود در دانشگاه شاهرود در پاسخ به سئوالي در خصوص عملكرد دانشگاه آزاد، تدريس در اين دانشگاه و صدور مدرك آقاي كردان سخن گفتم و گفتم كه دانشگاه آزاد بايد پاسخگو باشد.

    رسايي تصريح كرد: به احترام دانشجوياني كه از من براي حضور در دانشگاه دعوت به عمل آورده بودند در اينجا حاضر شدم و از دانشجويان مي‌خواهم همچنان روحيه شاداب، مومن و‌ انقلابي خود را حفظ كنند كه ان‌شاء لله دانشجوياني متشخص و متعهد شوند.

    وي افزود: در ميانه راه به من اعلام كردند كه در خصوص عملكرد دولت هاشمي رفسنجاني، ‌دولت سازندگي و دانشگاه آزاد سخني نگويم و اين در حاليست كه بنده موضوع صحبت‌هايم اين‌ها نبود و تعجب مي‌كنم كه مگر اين موضوعات چه موضوعاتي است كه مي‌خواهند در خصوص آن صحبتي نشود‌.

    رسايي با تاكيد بر اينكه آقاي هاشمي بزرگواري است كه ما ايشان را يكي از نيروهاي انقلاب مي‌دانيم، تصريح كرد: همان طور كه ايشان انتقاداتي در بسياري از امور دارند و اين حقشان است و آن را ابراز مي‌كنند به طور قطع من فكر مي‌كنم شخص ايشان از بيان انتقادات در دوره‌ها مختلف نگراني نداشته باشند و اين سئول مطرح مي‌شود كه چرا ديگران اين مسائل را نگه مي‌دارند و اين در حاليست كه ما به عملكرد و دولت ايشان نيز انتقاداتي داريم.

    ‌نماينده مردم تهران خاطر نشان كرد: تعهد از كتاب‌هاي درسي معادلات رياضي و هندسي و ادبيات بيرون نمي‌آيد، تعهد از دلي شسته،‌ دلي كه براي انقلاب بتپد،‌ دلي كه وقتي فساد اقتصادي مي‌بيند نتواند تحمل كند و صداي اعتراض بلند كند،‌ دلي كه از ناهنجاري‌هاي اجتماعي دردناك باشد،‌ از خط امام از راه امام (ره)، تعهد از اين جاها بيرون مي‌آيد.

    رسايي افزود: سخنراني اينجا و آمدن تا در دانشگاه به نظر خود بنده بود، مسئولان دانشگاه ‌با دانشجويان سختگيري نداشته باشند و به جاي آن پاسخگويي داشته باشند بهتر است.

    در پايان جلسه نماينده مردم خميني شهر در مجلس شوراي اسلامي اسلامي،‌ سيد محمد جواد ابطحي، رياست دانشگاه خميني شهر، مهران مجلسي در مراسم حاضر شدند و نماينده خميني شهر به خاطر برخورد بد دانشگاه از وي دلجويي كرد.

    رسايي هنگام سخنراني خود در مسجد دانشگاه آزاد خميني‌شهر از طريق بلندگوي دستي براي دانشجويان سخنراني كرد و تاكيد كرد كه هرگز از امكانات دانشگاه براي سخنرانيش استفاده نخواهد كرد.