• وبلاگ : 
  • يادداشت : سايت اختصاصي جنبش دعوت رونمايي شد
  • نظرات : 49 خصوصي ، 52 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4      
     
    معلمي شغل نيست؛ معلمي عشق است. اگر به عنوان شغل انتخابش کرده اي، رهايش کن و اگر عشق توست مبارکت باد. (شهيد رجايي )

    بعضي از منتقدان يامخالفان ميان نظر ميدن و ميدونن چون در نظراتشان جمله يا كلمه نامتعرف و ركيك نوشتن نظرشون نمايش داده نميشه و جز نظرات خصوص ي باقيس ميمونه يك پيشنهاد دارم كه همه نظرات نمايش داده بشه نظرات مخالفان را هم نمايش بديد با اين تفاوت كه جاي كلمات ركيك و يا مطالبي كه نوشتن و خواندن ان شرم اور است نقطه چين بزاريد با اين كار اگه كسي هم نظر بزاره و جاي نقد منصفانه فحش يا بدوبيراه بگه بيشتر از هر چيز ادب و نزاكت خودشو نشون ميده و كسي هم نيست بگه نظر مخالفا نمايش داده نميشه ما هم ميخونيم هر كس قضاوت با خودش

    (نميدونم پارسي بلوگ قسمت واسه ويرايش نظرات داره يا نه چون ميدونم تو بلاگفا داره )

    پاسخ

    سلام . پيشنهاد خوبي هست . البته با توجه به اينکه از اين به بعد در سايت جنبش فعاليت خواهيم کرد اين برنامه رو اونجا اعمال خواهيم کرد . انشا الله . لطف کنيد به دوستان هم اطلاعه بديد تا به آدرس جديد مراجعه کنند

    اللهم عجل لوليك الفرج

    شروع بكار سايت اختصاصي جنبش را تبريك ميگم موفق باشيد

    پاسخ

    ممنون و متشکريم . با ما در مسير جديد همراه باشيد
    + اصلاح طلب 

    http://www.hajiwashington.com/?p=1639

    آهاي ملت! ما يک چاخاني کرديم، گرفت!

    داستان از اين قراره که من با خودم شرطي بستم و اين شد که مطلب تشکيل ستاد خودجوش حمايت از احمدي نژاد در واشنگتن رو با لحني کاملا جدي در حاجي منتشر کردم. البته اسامي حاميان اين ستاد رو طوري نوشتم که هر آدم عاقلي به طنز بودن مطلب پي ببره.

    يک روز پس از انتشار اين مطلب، يکي از دوستان خبر داد تابناک به نقل از سايت شفاف برداشته و اين مطلب حاجي رو به عنوان خبر منتشر کرده. با کمي جستجو در گوگل متوجه شدم که علاوه بر اين دو، سايت هاي خبري ديگري مثل فردا نيوز، انتخاب و همين طور سايت قطره متعلق به ميرحسين موسوي و سايت حزب اعتمادملي متعلق به کروبي هم اين خبر رو منتشر کردن. اون هم بدون کم و کاست. روزنامه هاي آفتاب يزد و جمهوري اسلامي هم اين خبر رو منتشر کردن.

    اما از اون بدتر: سايت خبرنامه اميرکبير بدون هيچ تحقيقي درباره صحت و سقم خبر، در مطلبي که به شدت شبيه به تفسير خبر صدا و سيما بود، حميد مولانا را متهم به راه اندازي اين ستاد کرده بود. اين ديگه شاهکارش بود!

    من به قصد بعضي از اسم ها رو به عنوان حاميان ستاد درج کرده بودم تا شوخي بودن مطلب مشخص شه. اصلا چيزي به اسم “نتووريه کارپا” وجود داره که در واشنگتن شعبه داشته باشه؟ بقيه اسامي هم بماند.

    نمي فهمم، مگه در خبررساني اصل بر دقت درباره صحت خبر نيست؟ بعدش هم از کي تا حالا وبلاگ شده منبع معتبر؟ تازه چرا سراغ منبع دوم نرفتيد؟

    اما اگر اشکال سايت هاي خبري نام برده شده بلد نبودن کار هست، مشکل خبر چاپ شده در خبرنامه اميرکبير چيز ديگري است. چون اونها هم درباره خبر تحقيق نکردن و هم درباره موضوعي که اطلاع نداشتن تحليل کردن، بدون مطالعه يا به عبارتي کشک!

    البته اين دفعه اولي نيست که اين سايت هاي خبري تو تله مي افتن. قضيه روي کين و احمدي نژاد رو يادتونه که. يک بار هم وبلاگي درباره ديدار خانم رجبي با هيات هالي وودي مطلبي نوشت که در روزنامه اي چاپ شد!

    البته اين رو هم بگم ، هر کسي کار خبر مي کنه چند باري در زندگيش گاف مي ده.

    به هر حال حاجي واشنگتن تا اطلاع ثانوي سر حرفش هست. منتهي شعار انتخاباتي رو به خالي بندان در جهان صنعتگرند تغيير داده.

    پي نوشت: دوستان تذکر به جايي دادند که مطلب چاپ شده در خبرنامه اميرکبير در اصل مربوط به سايت خبر آنلاين بوده. من از دوستان خبرنامه عذرخواهي مي کنم. تحليل و تفسير خبر از اونها نبوده ولي به هر حال اونها هم دچار کپي کاري از رو دست ديگران شدن. در ضمن لطفا وقتي خبري رو از جايي عينا نقل مي کنيد منبع خبر رو يک کمي قابل ديد درج کنيد و لينک هم بديد.

    < type=text/java>SHARETHIS.addEntry({ title: "حاجي خالي بند و سر کار گذاشتن روزنامه نگاران", url: "http://www.hajiwashington.com/?p=1639" });

    سلام. لطفا مارو لينک بفرماييد.

    http://meshkanian.blogfa.com/

    پاسخ

    سلام . لطفاً با مراجعه به سايت جنبش اقدام به درج لينک خود بفرماييد . در صفحه اصلي اين امکان براي شما فراهم شده که شخصاً نام و آدرس وبلاگتان را وارد نماييد و پس از تاييد به صورت خودکار در ليست اضافه شويد . نشاني سايت : www.shokuh.ir
    + ARA 
    سلام
    عنوان مطلب جديد وبلاگ براي فلسطين:
    «ماهيت اعتقادي و ديني صهيونيسم»
    منتظر شما و نظراتتان هستيم.
    موفق و پيروز باشيد
    پاسخ

    سلام . لطفاً با مراجعه به سايت جنبش اقدام به درج لينک خود بفرماييد . در صفحه اصلي اين امکان براي شما فراهم شده که شخصاً نام و آدرس وبلاگتان را وارد نماييد و پس از تاييد به صورت خودکار در ليست اضافه شويد . نشاني سايت : www.shokuh.ir
    + دريا 
    سلام متشكرم از مطالبي كه زديد ان شاءالله مولا و سرورمان(روحي فداه) از اين انتخاب و حمايتمان خشنود باشند وهمگي ما خالصانه پا در ركابشان باشيم.عزيز و موفق باشيد.
     <      1   2   3   4