• وبلاگ : 
  • يادداشت : سايت اختصاصي جنبش دعوت رونمايي شد
  • نظرات : 49 خصوصي ، 52 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4      >
     

    سلام خوشحال مي شم تبادل لينك كنيم.با اسم:

    ((دولت يار))

    http://www.marsa.mihanblog.com

    يا علي

    سلام دوست عزيز! من لوگوي شما رو قرار دادم اميدوارم شما هم وبلاگم رو با اسم ((دولت يار)) لينک کنيد
    ممنون.

    http://www.marsa.mihanblog.com/

    + ali 
    يعني ما از اون خانم 5.000.000 صلواتي كمتريم؟
    http://illiya1362.mihanblog.com/post/177
    لطفا اين رو براي ديگر حاميان هم بفرستيد جداقل براي اونايي كه تويه وبلاگ يا سايتتون به عنوان حامي ثبت كردين بفرستين.
    راي ما محمود احمدي نژاد

    اينم چند خطي ناقابل از حقيره.مطالعش خالي از لطف نيست!
    "چند توصيه به رقباي احمدي نژاد
    بسمه تعالي

    قابل توجه کانديداهاي رقيب آقاي احمدي نژاد :کروبي،رضايي،ميرحسين موسوي

    با توجه به افزايش روزافزون محبوبيت دکتر در ميان مردم،جهت شکست ايشان در انتخابات دهم رياست جمهوري پيشنهادات ذيل را تقديم عزيزان مينمايم.

    ?.باتوجه به اينکه بسياري از تبادل اطلاعات و از طرفي مرکز تبليغ سينه به سينه براي آقاي احمدي نژاد "مساجد" ميباشند،لذا اکيدا توصيه ميشود از ورود جوانان بالاي ?? سال به مساجد اکيدا جلوگيري بعمل آيد.

    ?.بدليل افزايش روزافزون محبوبيت ايشان در ميان قشر محروم و روستاييان پيشنهادات زير ارايه ميگردد:

    الف: با فشار به کميته امداد خميني و بهزيستي و ساير نهادهاي حمايتي آنها را وادار به عدم کمکهاي نقدي و غير نقديشان(که افزايش چشم گيري در اين دولت داشته) به محرومين شوند.از طرفي محرومين را قانع کنند که پولي که اين دولت به شما داده برکت ندارد و بهتره آن را وارد خانه خود نکنيد!

    ب:با هجوم به منازل روستاييان (البته مواظب باشيد کسي بو نبره ها!)دفترچه درماني همه روستاييان را پاره پوره کرده و بعد در رسانه ها تبليغ کنيد که دولت از بيمه کردن همه روستاييان سخت پشيمون شده!

    ?.با برگزاري همايشي براي بنگاه داران املاک از آنها مصرانه تقاضا کنند که :

    الف: به هرقيمتي که شده سعي در افزايش قيمت مسکن کرده و مانع کنترل قيمت آن توسط دولت شوند.

    ب :با حمله(البته کاملا چراغ خاموش) به دفاتر تعاوني هاي مسکن مهرتمام مدارک متقاضيام مسکن را امحا و منهدم نمايند.

    ?.با کارگذاري بمب هاومين هاي ضدتانک(اگه سوالي در اين زمينه داشتيد به برادر رضايي مراجعه کنيد!)در زير هردکل موبايل(دولتي و ايرانسلش فرقي نداره) و انهدام آنها ،مانع از گسترش روزافزون واگذاري سيم کارت شويد.حتما خاطرمبارکتون هست که تعداد سيم کارت در اين دولت از ? ميليون عدد سال ?? به بالاي ?? ميليون عددرسيده است.راجع به افزايش مجدد قيمت سيم کارت به قيمت سال ??(حدود ?ميليون تومان) تلاشي نکنيد که خداييش بي فايده است!

    ?.باکارگذاشتن بمبهاي مخصوص(بازهم شما را به برادر رضايي ارجاع ميدم) در مسير لوله هاي گازرساني به شهرها و روستاها ،مانع از روند بسيار سريع گازرساني به اين مناطق شويد.حتما مطلع هستيد که همين کار دولت رضايتمندي بسياري از مردم را بدنبال داشته است.اگربه هردليلي موفق به اينکار نشديد در رسانه هاي خود تبليغ کنيد که دولت با گازرساني به شهرها و روستاهاقصددارد ضريب امنيتي خانه هاي شمارا کاهش و از اين رهگذرباعث کاهش جمعيت کشورگردد.

    ?.با فشارو تطميع و تهديد به مسوولان صندوقهاي مهررضا در سراسر کشور مانع از پرداخت وامهاي ازدواج و خوداشتغالي از طريق آنها به جوانان شويد.لابد بي خبر نيستيد که بسياري از جوانان بيکار از اين طريق مشغول به کار شده و بسياري هم مخارج ازدواج خودرا از اين طريق تامين کرده اند و لذا احتمال راي دادن آنها احمدي نژاد بسيار زياد است.ازطرفي در رسانه هاو سفرهاي شهر به شهر خود به مردم تفهيم کنيد که هدف دولت از اينکار به زحمت انداختن شما بوده است!

    ?.نکات ذيل را لازم است حتما در ميان دانشجويان و نخبگان هرشهر مطرح نماييد:

    الف :صراحتا اعلام کنيد که دولت نهم با فشار به هيات امناي دانشگاه آزاد جهت اصلاح اساسنامه،قصددارد مانع گسترش آموزش عالي در شهرها شود،قطعا مطلعيد که تخلفات روشنتر از آفتاب جناب جاسبي در اين دانشگاه و مخصوصا گندحساب "???? بانک کلي شعبه زبرجد" و "تهديد خانواده حسين هادوي" و ازطرفي دفاعيات مستند و افشاگري جسورانه آقاي سليمي نمين دردادگاه بدجوري جوانان عدالتخواه را به سمت احمدي نژاد(که همه اورا مسبب اين جريانات عدالتخواهانه ميدانند) سوق داده است.در اين زمينه هرکمکي که لازم داشتيد حتما آقاي عبدالله خان و نوچه هاي لگدپرانش را به ياري بطلبيد!

    ب.همه جا رسما و با اطمينان به نفس کامل اعلام کنيد که تمام موفقيتهاي هسته اي کشور مرهون دولت خاتمي و هاشمي بوده است.دولت نهم تنها و تنها اين پروژه ها را به اتمام رسانده است.اگه در جمعي ديديد که نميخواهنداين مطلب را باور کنندبگوييد که دولت نهم با هسته اي کردن کشور قصددارد بمب هسته اي ساخته و در صورت ناکامي در انتخابات ساختمان پاستور را با خاک يکسان کند!متاسفانه احمدي نژاد با جسارت عجيبي که در پيشبر دمسيله هسته اي از خودنشان داد ،بدجوري در دل مردم جاافتاده است.صدالبته که شما بايد با تمام قوا ديپلماسي ايشان را "ماجراجويانه "جلوه دهيد.

    ج.در جمع دانشجويان و نخبگان واجب است، اعلام کنيد که آمريکا بيش از ? بار قصد حمله به ايران را داشته و تحليلهاي کارشناسانه منتقدان احمدي نژاد(خصوصاآقاي رضايي) مانع از اين حملات شده است.اين باعث ميشود که گاف بزرگ محسن رضايي در شبکه دوم سيما مبني بر اينکه آمريکا تا يکماه آينده به خاک ايران حمله خواهد کرد را به فراموشي بسپارند!تازه ديپلماسي شجاعانه دولت هم از اين رهگذربسيار کمرنگ خواهد شد.

    بقيه توصيه ها و نکات ايمني در اين زمينه را بعدا خدمتتان تقديم خواهم نمود!
    http://1342.blogfa.com/page/tosieh.aspx
    "

    18 ارديبهشت 88
    ستاد مردمي حاميان جوان دولت اسلامي آدرس و نحوه همکاري با اين ستاد را اعلام کرد.

    ستاد مردمي حاميان جوان دولت اسلامي آدرس و نحوه همکاري با اين ستاد را اعلام کرد.

    به گزارش روابط عمومي ستاد مردمي حاميان جوان دولت اسلامي، با توجه به حجم عظيم درخواست مردم عزيز براي همکاري با ستاد حاميان جوان دولت اسلامي، مردم شريف و جوانان پرشور مي توانند جهت همکاري به آدرس مرکزي ستاد در تهران- خيابان کارگر شمالي ـ خيابان نصرت – نرسيده به جمالزاده – نبش کوچه پيام آوران - پلاک 16مراجعه و يا با شماره 66935118-021 تماس حاصل نمايند.

    به زودي آدرس و شماره تماس دفاتر استاني نيز براي فعاليت حاميان جوان دولت اسلامي، اعلام خواهد شد.

    همچنين فعالان اينترنتي مي‏توانند با ثبت نام در پايگاه اطلاع رساني حاميان جوان دولت اسلامي به آدرس www.hamiyan.ir به جمع فعالين اين ستاد بپيوندند.

    انالله و انا اليه راجعون "


    در پي تخريب ناجوانمردانه اين خدمت گذار پر کار، متدين و بي ادعاي مردم ؛

    دکتر محمود احمدي نژاد :


    گاهي اوقات به ذهن ما خطور مي کند که :



    دکتر کنار بکش!!!



    اکنون که با صراحت، براي تخريب تو، ظهور حضرت ولي عصر(عج) را به تمسخر مي گيرند؛

    دکتر! کنار بکش !؟! تو را به خدا کنار بکش!!

    دکتر کنار بکش و اجازه نده به بهانه ي له کردن تو ! به ساحت امام زمان(عج) اهانت شود!

    دکتر کنار بکش و اجازه نده که مخالفانت براي راي آوردن به تحريک شهوت دختران و پسران مردم بپردازند! اما مي دانيم که آنان چرا اين چنين مي کنند!

    آنان که دست خود و فرزندانشان سالها بيت المال را مورد چپاول قرار داده بود،بايد هم از باقي ماندن تو واهمه داشته باشند!

    آنان که مي خواهند تا ابد بر ثروت اين مردم حکومت کنند، و اکنون فهميده اند که اين مردم ديگر فريب شعارهاي پوچ آنان را نخواهند خورد، بايد هم از باقي ماندن تو بترسند!

    ما مي دانيم که تو معتقد به مولايت علي(ع) هستي!

    همان آقايي که مي فرمود:«حکومت در نزد من از آب بيني بز پست تر است مگر اينکه حقي را از ظالمي بستانم و به مظلومي بدهم.»




    دکتر ! بمان!؟!



    اما اگر دلت براي مردم و کشورت مي سوزد ، باز هم بمان!

    بمان و مظلومانه و غريبانه شاهد خرد شدن خود باش!

    دکتر عزيز! تو که از اين دنيا هيچ نداري جز آبرو، آبرويت را هم براي مظلومان بده! بمان تا اين آخرين سرمايه ات را هم وقف اسلام عزيز نمايي!

    بمان و بدان که خداوند با توست و اين مردم نجيب و باصفا همواره بدنبال کساني هستند که عاشقانه به ايشان خدمت کنند.

    و اکنون که تو براي دومين بار همه چيزت را براي اسلام و مردم به ميدان آورده اي و دشمنانت، اين چنين براي له کردن تفکر علي (ع) گونه ي تو همدست و هم داستان شده اند و براي تخريب چهره ي تو به هر اقدامي دست مي زنند و عملکرد مثبت سه سال و نيم دولت خدمتگذار را منفي معرفي مي کنند ، ما نيز با تمام وجود خود را وقف تو خواهيم کرد.



    يک يا حسين ديگر...



    تا زنده ايم ، رزمنده ايم!!!

    سلام

    حامي دولت اسلامي و خدمت گذار هستيم.

    موسوي موسوي حمايتت مي کنيم»، «درود برخاتمي، سلام بر ميرحسين»، «آزادي انديشه با احمدي نمي شه»، «انجمن انجمن (اسلامي) حمايتت مي کنيم»، «موسوي وطن دوست، حمايتت مي کنيم»، «صل علي محمد بوي صداقت آمد»، «صل علي محمد يار امام خوش آمد».

    پاسخ

    درست گفتي آزادي ... با احمدي نمي شه !
    + رضا 
    ديدگاه هاي اقتصادي احمدي نژاد قبل از رياست جمهوري
    وبلاگ حاميان ميرحسين موسوي فقط ديدگاه هاي آقاي احمدي نژاد را بدون هيچ تحليلي در معرض ديد مخاطبين قرار ميدهد و قضاوت را به خود مخاطب واگذار مينمايد
    محمود احمدي‌نژاد آن طور که در هفته‌هاي پيش از برگزاري انتخابات نهم رياست‌جمهوري(84)، خبرگزاري‌هاي حامي شهرداري وقت تهران اعلام کردند در جمع دانشجويان دانشگاه بين‌المللي امام خميني(ره) حضور يافت و شديدا از دولت هشتم به رياست سيدمحمد خاتمي انتقاد کرد.
    ا
    حمدي‌نژاد شهردار وقت تهران گفت: "اجراي مکرر يک الگوي ناموفق اقتصادي، حاصلي جز سلب امکان برنامه‌ريزي اقتصادي ندارد ‏و اکنون الگوي اقتصادي دولت براي جامعه تنش‌زا و براي ارکان اقتصاد کشور بي‌ثبات کننده است." وي در جمع دانشجويان دانشگاه بين‌المللي امام خميني تاکيد کرد: "ساز و کارهاي اقتصادي دولت در ‏جهت تامين منافع مردم نيست. 15 سال است که با توسل به يک الگوي اقتصادي، تجربه‌اي ناموفق در کشور تکرار ‏شده است و هر روز که مي‌گذرد، ابهام و گرفتاري بيشتري در اين الگوي اقتصادي احساس مي‌شود."

    شهردار آن زمان ‏تهران با تاکيد بر ضرورت تغيير الگوي کنوني اقتصاد از سوي دولت اظهار کرد: "در اين سال‌ها، برخي از اقتصاد‏دانان مسائلي را به عنوان يک اصل مسلم و خدشه‌ناپذير جا انداخته‌اند و اجازه نزديک شدن به آن را به ديگران نمي‌‏دهند. اگر چندين سال پياپي يک تجربه تکرار شد و ديديم نفعي براي کشور ندارد چرا بايد بار ديگر تکرار شود؟". "تصميم گيرندگان اقتصاد کشور هر سال با تحميل يک تنش سنگين اقتصادي بر جامعه، همه ارکان اقتصادي ‏را متزلزل مي‌کنند و هيچ‌کس هم گزارش نمي‌دهد که حاصل اين کار در پانزده سال گذشته چه بوده و چرا اين روند تا‏کنون منجر به کاهش مصرف انرژي و افزايش درآمدهاي دولت نشده است؟" احمدي‌نژاد آن وقت گفت: تمامي مناسبات اقتصادي کشور در هر سال به بهانه افزايش قيمت بنزين دچار تزلزل مي‌شود ‏و با اين کار فضايي مبهم، ناپايدار و غيرقابل پيش‌بيني به وجود مي‌آيد و اصولا در چنين فضايي، سرمايه‌گذاري شکل ‏نمي‌گيرد و اين درحالي است که سرمايه‌گذاري يک نياز اصلي براي شکوفاکردن اقتصاد ملي محسوب مي‌شود. وي ‏اجراي دستورالعمل‌هاي ديگران را براي اقتصاد کشور مورد سوال قرار داد و گفت: "هيچ دليل عقلي، نقلي و منطقي ‏براي اجراي دستورالعمل کساني که در صداقت آنها در دوستي با خود ترديد جدي داريم، وجود ندارد، خصوصا وقتي ‏که تجربه شکست خورده‌اي از اجراي نسخه‌هاي آنها در پيش رو داريم."‏

    احمدي‌نژاد پيش از آن که مردم به او راي دهند در قزوين طي همين سخنراني اعلام کرد:" افزايش قيمت بنزين مطلقا منجر به کنترل رشد مصرف بنزين نشده و هيچکس هم به دليل افزايش ‏قيمت بنزين سفرهايش را کاهش نداده است. معناي اين امر آن است که بايد به دنبال اصلاح ساز و کارهاي جديدي براي ‏اقتصاد کشور باشيم. ده‌ها متغير در وضعيت اقتصادي کشور و مصرف سوخت تاثيرگذار است و مبتديان ‏امر اقتصاد نيز مي‌دانند که با توسل به يک متغير اقتصادي مانند قيمت بنزين نمي‌توان مصرف سوخت را تحت کنترل ‏در آورد. اقتصاد رها در هيچ کجاي دنيا وجود ندارد، خصوصا ‏در شرايطي که جنگ اقتصادي دنيا را فرا گرفته است، هيچ‌کس مرزهاي اقتصادي خود را باز نمي‌گذارد. اعمال شيوه ‏هاي درست کنترلي در اقتصاد کشور امري ضروري است و نبايد اصل کنترل در اقتصاد منتفي اعلام شود. قيمت ‏‏870 تومان بر روي دلار که از سوي مديران اقتصادي تعيين شده، حاصل عملکرد ‏معادلات اقتصادي نيست. افرادي که قيمت دلار را 870 تومان اعلام کرده‌اند، مدعي هستند که ارزش واقعي هر ليتر ‏بنزين حدود 300 تومان است و پيوسته نيز آن را به رخ مردم مي‌کشند."‏

    حالا حدود چهار سال از آن سخنراني مي‌گذرد و دانشجويان دانشگاه امام خميني قزوين که در ارديبهشت 88 جزو ميزبانان احمدي‌نژاد و هيات دولت در اين شهر هستند مي‌پرسند چرا اين گفته‌ها همچنان عملي نشده است؟ آيا امروز احمدي‌نژاد که خود دولت را در اين مدت تحت اختيار دارد هم انتقاد به ديگران را در پيش خواهد گرفت؟

    پاسخ

    آقاي توران پشتي عزيز ؛ دفعه بعد که خواستي مثلاً پيامهاي ديگرون رو اينجا بذاري حداقل از 2 تا سيستم مختلف استفاده کن !! درسته يه پيغام به نام مهدي و يکي به نام رضا مي ذاري ولي آي پي سيستم بازم نشون مي ده که هر دو تا رو خودت گذاشتي !!! ضمناً به جاي مشغول ذمه شدن ديگرون از توانمندي هاي کانديداي خودت بنويس . ( البته اگر چيزي سراغ داري ) هرچي به طلا بگي مس ، ماهيت طلا که مس نمي شه !
    ديدي نمي ذاري خودت كه مي خواني ولي اجازه دانستن از مردم ميگيري پس بدون كه امروز تو قزوين مردم جلوي فرمانداري تجمع كردن و شعار اعتراض خود را نسبت به تبليغات احمدي نژاد از سرمايه ملي بيان كردند.در اين ميان شعار هايي چون نفت 50 دلاري كجاي جايي به گوش مي رسيد .
    + محبت 
    احمدي نژاد مردي براي مردم
    + محبت 
    احمدي نژاد دوست داريم باز اميد باز مردي از جنس نور مردي براي مردم
    از وبلاگم ديدن فرماييد و در نظر سنجي شرکت کنيد خدايتان شفايتان ارزاني کند.
    پاسخ

    قابل توجه بازديدکنندگان وبلاگ جنبش دعوت : == به ادبيات و گفتمان حاميان ميرحسين موسوي با رقبا دقت بفرماييد ==
    + برادر 
    اين نيز بگذرد
    بزاريد انتخابات سالم برگزارشه اينقدر به دولت تهمت نزنيد
    شنيدن كي بود مانند ديدن
    بالاخره يك آخرتي هم هست معلوم نيست تا 1ساعت ديگه زنده باشيم اونوقت همين تهمت ها كار دستمون ميده
    مطمئن باشيد افرادي هستند از شماها مهمتر و قدرتمند تر و اگه خلافي تو دولت سر بزنه و احمدي نژاد پول خورده باشه ميان تو كل دنيا ميگن
    پس آخرت خودتونو براي نماينده خودتون خراب نكنيد خودتون هم ميدونيد اگه نماينده دلخواه هركسي راي بياره به من و تو هيچي نميرسه پس بزاريد اوني كه لايق هست راي بياره
    بشينيد تمام گفته هاي نماينده ها و عمل هاشونو تحليل كنيد اينقدر هم به كسي تهمت نزنيد
    يا علي
       1   2   3   4      >