• وبلاگ : 
  • يادداشت : سايت اختصاصي جنبش دعوت رونمايي شد
  • نظرات : 49 خصوصي ، 52 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    اينم چند خطي ناقابل از حقيره.مطالعش خالي از لطف نيست!
    "چند توصيه به رقباي احمدي نژاد
    بسمه تعالي

    قابل توجه کانديداهاي رقيب آقاي احمدي نژاد :کروبي،رضايي،ميرحسين موسوي

    با توجه به افزايش روزافزون محبوبيت دکتر در ميان مردم،جهت شکست ايشان در انتخابات دهم رياست جمهوري پيشنهادات ذيل را تقديم عزيزان مينمايم.

    ?.باتوجه به اينکه بسياري از تبادل اطلاعات و از طرفي مرکز تبليغ سينه به سينه براي آقاي احمدي نژاد "مساجد" ميباشند،لذا اکيدا توصيه ميشود از ورود جوانان بالاي ?? سال به مساجد اکيدا جلوگيري بعمل آيد.

    ?.بدليل افزايش روزافزون محبوبيت ايشان در ميان قشر محروم و روستاييان پيشنهادات زير ارايه ميگردد:

    الف: با فشار به کميته امداد خميني و بهزيستي و ساير نهادهاي حمايتي آنها را وادار به عدم کمکهاي نقدي و غير نقديشان(که افزايش چشم گيري در اين دولت داشته) به محرومين شوند.از طرفي محرومين را قانع کنند که پولي که اين دولت به شما داده برکت ندارد و بهتره آن را وارد خانه خود نکنيد!

    ب:با هجوم به منازل روستاييان (البته مواظب باشيد کسي بو نبره ها!)دفترچه درماني همه روستاييان را پاره پوره کرده و بعد در رسانه ها تبليغ کنيد که دولت از بيمه کردن همه روستاييان سخت پشيمون شده!

    ?.با برگزاري همايشي براي بنگاه داران املاک از آنها مصرانه تقاضا کنند که :

    الف: به هرقيمتي که شده سعي در افزايش قيمت مسکن کرده و مانع کنترل قيمت آن توسط دولت شوند.

    ب :با حمله(البته کاملا چراغ خاموش) به دفاتر تعاوني هاي مسکن مهرتمام مدارک متقاضيام مسکن را امحا و منهدم نمايند.

    ?.با کارگذاري بمب هاومين هاي ضدتانک(اگه سوالي در اين زمينه داشتيد به برادر رضايي مراجعه کنيد!)در زير هردکل موبايل(دولتي و ايرانسلش فرقي نداره) و انهدام آنها ،مانع از گسترش روزافزون واگذاري سيم کارت شويد.حتما خاطرمبارکتون هست که تعداد سيم کارت در اين دولت از ? ميليون عدد سال ?? به بالاي ?? ميليون عددرسيده است.راجع به افزايش مجدد قيمت سيم کارت به قيمت سال ??(حدود ?ميليون تومان) تلاشي نکنيد که خداييش بي فايده است!

    ?.باکارگذاشتن بمبهاي مخصوص(بازهم شما را به برادر رضايي ارجاع ميدم) در مسير لوله هاي گازرساني به شهرها و روستاها ،مانع از روند بسيار سريع گازرساني به اين مناطق شويد.حتما مطلع هستيد که همين کار دولت رضايتمندي بسياري از مردم را بدنبال داشته است.اگربه هردليلي موفق به اينکار نشديد در رسانه هاي خود تبليغ کنيد که دولت با گازرساني به شهرها و روستاهاقصددارد ضريب امنيتي خانه هاي شمارا کاهش و از اين رهگذرباعث کاهش جمعيت کشورگردد.

    ?.با فشارو تطميع و تهديد به مسوولان صندوقهاي مهررضا در سراسر کشور مانع از پرداخت وامهاي ازدواج و خوداشتغالي از طريق آنها به جوانان شويد.لابد بي خبر نيستيد که بسياري از جوانان بيکار از اين طريق مشغول به کار شده و بسياري هم مخارج ازدواج خودرا از اين طريق تامين کرده اند و لذا احتمال راي دادن آنها احمدي نژاد بسيار زياد است.ازطرفي در رسانه هاو سفرهاي شهر به شهر خود به مردم تفهيم کنيد که هدف دولت از اينکار به زحمت انداختن شما بوده است!

    ?.نکات ذيل را لازم است حتما در ميان دانشجويان و نخبگان هرشهر مطرح نماييد:

    الف :صراحتا اعلام کنيد که دولت نهم با فشار به هيات امناي دانشگاه آزاد جهت اصلاح اساسنامه،قصددارد مانع گسترش آموزش عالي در شهرها شود،قطعا مطلعيد که تخلفات روشنتر از آفتاب جناب جاسبي در اين دانشگاه و مخصوصا گندحساب "???? بانک کلي شعبه زبرجد" و "تهديد خانواده حسين هادوي" و ازطرفي دفاعيات مستند و افشاگري جسورانه آقاي سليمي نمين دردادگاه بدجوري جوانان عدالتخواه را به سمت احمدي نژاد(که همه اورا مسبب اين جريانات عدالتخواهانه ميدانند) سوق داده است.در اين زمينه هرکمکي که لازم داشتيد حتما آقاي عبدالله خان و نوچه هاي لگدپرانش را به ياري بطلبيد!

    ب.همه جا رسما و با اطمينان به نفس کامل اعلام کنيد که تمام موفقيتهاي هسته اي کشور مرهون دولت خاتمي و هاشمي بوده است.دولت نهم تنها و تنها اين پروژه ها را به اتمام رسانده است.اگه در جمعي ديديد که نميخواهنداين مطلب را باور کنندبگوييد که دولت نهم با هسته اي کردن کشور قصددارد بمب هسته اي ساخته و در صورت ناکامي در انتخابات ساختمان پاستور را با خاک يکسان کند!متاسفانه احمدي نژاد با جسارت عجيبي که در پيشبر دمسيله هسته اي از خودنشان داد ،بدجوري در دل مردم جاافتاده است.صدالبته که شما بايد با تمام قوا ديپلماسي ايشان را "ماجراجويانه "جلوه دهيد.

    ج.در جمع دانشجويان و نخبگان واجب است، اعلام کنيد که آمريکا بيش از ? بار قصد حمله به ايران را داشته و تحليلهاي کارشناسانه منتقدان احمدي نژاد(خصوصاآقاي رضايي) مانع از اين حملات شده است.اين باعث ميشود که گاف بزرگ محسن رضايي در شبکه دوم سيما مبني بر اينکه آمريکا تا يکماه آينده به خاک ايران حمله خواهد کرد را به فراموشي بسپارند!تازه ديپلماسي شجاعانه دولت هم از اين رهگذربسيار کمرنگ خواهد شد.

    بقيه توصيه ها و نکات ايمني در اين زمينه را بعدا خدمتتان تقديم خواهم نمود!
    http://1342.blogfa.com/page/tosieh.aspx
    "