• وبلاگ : 
  • يادداشت : اولين آزمون جبهه اصلاحات !
  • نظرات : 1 خصوصي ، 27 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بهروز 
    تکليف و تعهد در برابر آينده کشور، حکم مي کند که هر فردي بي طرفانه و بدون غرض ورزي به بررسي کارنامه افراد و اشخاص بپردازد. از اين روي بنده برداشت خود از پيگيري عملکرد دولت فعلي را در اين چهار سال که در کنار تحصيل از مطالعه اخبار صحيح و نه جهت دار روزنامه ها و جرايد و کارشناسان صاحبنظر به دست آورده ام عرض نمودم. گمان نميکنم ذکر اين روند و برداشت در حوصله من و شما باشد، اما اميدوارم شما دوست محترم و ساير حاميان رئيس جمهور فعلي نيز، با مطالعه همه جانبه و دقيق شرايط و عملکرد اشخاص، راهي را برگزينيد که در نهايت مسبب خير دنيا و آخرت براي خود و مردم کشورمان باشد.
    همچنين آنچه که درباره عملکرد احساسي عرض نمودم، ناظر به رفتار شما نبود، که اجازه قضاوت به خود نداده و گمان ميکنم خود بهتر آگاهيد، بلکه از آن جهت بود که کناره گيري هيچيک از اين عزيزان (موسوي و خاتمي) بي احترامي به احساس بنده به شخصه نخواهد بود، زيرا انتخابم از سر احساس نبوده، به صداقت و آينده انديشي اين دو عزيز ايمان دارم و مي دانم لازمه تدبير چنين بوده است.
    پاسخ

    از مراجعه و ثبت نظر مجدد شما سپاسگذاريم . اميدواريم کانديدا هاي محترم ضمن در نظر گرفتن مصالح کشور و توان خود و ساير رقبا و با در نظر گرفتن رضاي خدا و پرهيز از هواي نفس در اين رقابت بزرگ ملي وارد شده و با رعايت اخلاق انتخاباتي و عدم ايجاد تشنج و مسموم سازي فضاي رقابت ، اجازه انتخاب آگاهانه را به مردم بدهند . سربلند باشيد