جنبش حمایت از دکتر احمدی نژاد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اولین آزمون جبهه اصلاحات ! -

اولین آزمون جبهه اصلاحات !

پنج شنبه 87 اسفند 22 ساعت 4:24 عصر

اولین آزمون جبهه اصلاحات  !

سخنان رجال سیاسی در حکم اعلام مواضع رسمی آنان تلقی شده و معیار قضاوت بر صداقت و راستگویی آنها نیز ، عمل به سخنان گذشته شان است .
از مدتها پیش آقای خاتمی اعلام کردند به دلیل حمایت از جبهه اصلاحات ، در صورت کاندیداتوری میر حسین موسوی به نفع او کنار خواهم رفت ، اما در خبرهای امروز و پس از اعلام نامزدی میر حسین موسوی ، آقای ابطحی عضو مجمع روحانیون در سخنانی توجیه فرمودند :
(( این موضوعی که مطرح شد، مربوط به قبل از آمدن خاتمی است ولی حالا که خاتمی حضور پیدا کرده این حرف موضوعیت ندارد. )) کجا باید صداقت و پایبندی به قول یک کاندیدا مشخص شود ؟ اولین آزمون جبهه اصلاحات اینجا رخ می نماید . می دانیم تا انتخابات راه زیادی مانده ولی نمی دانیم احساسات هواداران آیا بهایی نزد محبوبین دارد ؟ یا قرار است با می آیم ها و می روم های بسیار تا شب انتخابات عواطف هواداران هزینه بازی سیاست شود ؟
در این زمان 3حالت متصور است :
اول : وفای به عهد و ترک میدان از طرف آقای خاتمی ( برد رقبا )
دوم : حضور تا روزهای پایانی و انصراف دیرهنگام به نفع سایر کاندیدا های جبهه اصلاحات ( برد رقبا + بی احترامی به احساسات هواداران )
سوم : حضور تا پایان انتخابات همراه با ارائه توجیهاتی از همان دسته که آقای ابطحی استناد می کنند ! (( برد رقبا در هر صورت : چرا که اگر پیروزی باشد (بعید است !) منتخبی بی صداقت به پیروزی رسیده و اگر نتیجه پیروزی نباشد که بازنده از جبهه رای مردم و اعتماد دوستان نمره منفی آورده ! ))‏

 این 3 حالت فرا روی جبهه اصلاحات به پیشتازی سید محمد خاتمی است و نمی دانم کدام گزینه را بر خواهند گزید ؟ ولی این را می دانم که خود کرده را تدبیر نیست ! 


نوشته شده توسط : حامیان احمدی نژاد

نظرات دیگران [ نظر]



<>