• وبلاگ : 
  • يادداشت : اولين آزمون جبهه اصلاحات !
  • نظرات : 1 خصوصي ، 27 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بهروز 
    دوست و هم ميهن عزيز،
    براي من چون روز روشن است که ادامه روند فعلي و عدم توجه به نظرات کارشناسان و عملکرد بدون کارشناسي، همانگونه که شرايط امروز حاکي از آن است، آينده اي وخيم براي ايران عزيز همراه خواهد داشت. از اين رو با احترامي که براي تلاش هاي احمدي نژاد قائلم، معتقدم روند فعلي، راه مناسبي براي اعتلا و پيشرفت ايران اسلامي در اين زمانه نيست.
    راي من و همه خيرخواهان مملکت عزيزمان، جناب مهندس موسوي و آقاي خاتمي خواهد بود، هر يک که در نهايت بمانند و شرايط مساعدتري براي تغيير شرايط فعلي داشته باشند. لازم مي دانم به ذکر اين نکته بپردازم که لازمه رقابت سياسي تدبير است و از احساسات در آن خبري نيست. مي دانم و مطمئنم نظر و راي من و خيلي کثيري از مردم ايران که طالب تغيير شرايط فعلي در جهت پيشرفت و آباداني ايران عزيزند، بر خلاف نظر جنابعالي، شرط عقل و منطق بوده و به هيچ وجه احساسي نيست.
    پاسخ

    سلام برشما بزرگوار . از اظهار نظر شخصي جنابعالي که مزين به ادب و متانت فراوان بود سپاسگذاريم . در اينکه عقل و منطق لازمه بنامه ريزي و آباداني کشور عزيزمان ايران است جاي شکي نيست . لاکن همين عقل و منطق حکم مي کند طرفين را مقايسه و عملکرد تا امروزشان را بررسي نمود . اگر چنين کرده ايد و به اين نتيجه رسيده ايد جاي بسي شگفتي است . (دلائل محقوظ . در صورت لزوم ميل بزنيد ) . در ضمن اگر منظور از ذکر احساس کنايه به فعاليت ماست ممنون مي شوم ذکر دليل بفرماييد . از ارسال نظرتان متشکريم .