• وبلاگ : 
  • يادداشت : مراجع تقليد از كانديداي خاصي حمايت نميكنند
  • نظرات : 1 خصوصي ، 8 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    خوب اين يک مسئله عادي است که ديدار با يکي دليل طرفداري نباشد ولي اين سطح کم دانش و شعور مردم سالاري را در کشور ما مي رساند که هر که هر کاري که مي کند بايد سريع بگويد که دليل حمايت من نه اين است که به فلاني راي دهيد ( نمونه اش را رهبر در مورد آقاي احمدي گفت )
    در مورد کنار کشيدن موسوي هم فکر کنم بايد نشست و ديد ، در ضمن خاتمي که موقعيت مطمئنا بهتري در بين اصلاحات داشت چرا بايد کنار بکشد که بعد برگردد ! به حق حرفهاي نديده و نشنيده ! از آيه هاي قرآن هم در جهت اهداف سياسي اصلا استفاده نکنيد ، چون سياست برخلاف چيزي که اعلام مي شود اصلا چيز تميزي نيست ، کدام مکر ! کدام مکر خدا !!!!
    پاسخ

    هموطن ، بر خلاف شما ما معتقديم در کشور ما سطح دانش و شعور مردم نه تنها کم نيست بلکه به گواهي تاريخ از تمام کشورها بيشتر است . در مورد بازي گرداني هاي سياسيون (علي الخصوص جناح ... ) ما هم معتقديم بستر اين فعاليتها بستر پاکي نيست ، اما به محتواي فعاليت انجام شده کانديداي مورد نظر و هياهوي هوادارشان با مظمون حمايت مراجع از آقاي ... دقت بفرماييد ، هم مکر را خواهيد ديد و هم پاسخ مکر را از مردان خدا . به اميد احترام بيشتر شما به مردم کشورتان