جنبش حمایت از دکتر احمدی نژاد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مراجع تقلید از کاندیدای خاصی حمایت نمیکنند -

مراجع تقلید از کاندیدای خاصی حمایت نمیکنند

دوشنبه 88 فروردین 24 ساعت 10:26 عصر
   دیدار مراجع با کاندیداها به معنی طرفداری از آنها نیست

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی یکی از مراجع عظام تقلید قم با اشاره به دیدار اخیرش با میرحسین موسوی گفت: دیدار مراجع با کاندیداها دلیلی بر حمایت از آنها نخواهد بود.
آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی پیش از ظهر امروز در ابتدای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم با اشاره به برخی برداشت‌های شخصی در جراید و روزنامه‌ها از دیدار اخیر ایشان با میر حسین موسوی گفت: دیدار بنده با کاندیدا هیچ دلیلی بر حمایت و یا عدم حمایت از آن شخص ندارد و کسی نباید اظهار نظر شخصی کند.
وی ادامه داد: هر فرد و یا گروهی که وفادار به نظام انقلاب اسلامی بوده و این شرط را داشته باشد برای ما از نظر ملاقات کردن یکسان بوده و توصیه‌هایمان به آن‌ها یکسان خواهد بود.
آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به برخی اظهارنظرها در خصوص حمایت ایشان از میرحسین و یا کاندیدای دیگری گفت: دیدار با فردی نه دلیل بر طرفداری از او است و نه موضوع دیگری تمام این‌ دیدارها پدرانه بوده و هیچ گاه در این دیدارها مراجع جناحی عمل نخواهند کرد.
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است اظهار داشت: باید با تمام توان تلاش کنیم تا مردم را در پای صندوق‌های رأی بکشانیم. زیرا این موضوع یأس دشمن را در برخواهد داشت.
وی افزود: مردم باید در انتخاب‌ کاندیداها دقت داشته باشند و بدانند که ما شخص خاصی را معرفی نکرده‌ایم و نخواهیم کرد و امیدواریم برخی مسائلی را که در برخی جراید در این‌باره نوشته شده‌ اصلاح شود.

نوشته شده توسط : حامیان احمدی نژاد

نظرات دیگران [ نظر]



<>