• وبلاگ : 
  • يادداشت : مراجع تقليد از كانديداي خاصي حمايت نميكنند
  • نظرات : 1 خصوصي ، 8 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + م 

    همه يادتون باشه هرچي كه داريم ازش استفاده مي كنيم از زمان انقلاب و بعضياش هم از قبل شروع شده و نمي شه در عرض 3 تا 4 سال همه كار كرد حتي اگر 8 سال هم باشه نميشه همه كار كرد. ژس اينكه اين آقايون همه كار خوب رو بنام خودشون ثبت مي كنن و همه كار خراب رو بنام دولت هاي قبل اصلاً كار خبي نيست. يك كشور رو ميشه تو 30 سال برسوني به همه جاي خوب و ميشه توي 4 سال هم همه چيز رو ازش بگيري. پس خراب كاري، كار سختي نيست. مطمئن باشين خيلي از اين كارهاي خوبي اين دولت داره روش تبليغ ميكنه ثمره همون بيست و اندي سال قبل هست.

    پاسخ

    نظر شما در برخي شئون صدق مي کنه . اما به ياد داشته باشيد همونطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند : در تحقق اين پيشرفت ها برخي اراده ها نافذترند . ضمناً دستاوردهاي دولت نهم دراکثر موارد ابتکار همين دولت است .
    خوب اين يک مسئله عادي است که ديدار با يکي دليل طرفداري نباشد ولي اين سطح کم دانش و شعور مردم سالاري را در کشور ما مي رساند که هر که هر کاري که مي کند بايد سريع بگويد که دليل حمايت من نه اين است که به فلاني راي دهيد ( نمونه اش را رهبر در مورد آقاي احمدي گفت )
    در مورد کنار کشيدن موسوي هم فکر کنم بايد نشست و ديد ، در ضمن خاتمي که موقعيت مطمئنا بهتري در بين اصلاحات داشت چرا بايد کنار بکشد که بعد برگردد ! به حق حرفهاي نديده و نشنيده ! از آيه هاي قرآن هم در جهت اهداف سياسي اصلا استفاده نکنيد ، چون سياست برخلاف چيزي که اعلام مي شود اصلا چيز تميزي نيست ، کدام مکر ! کدام مکر خدا !!!!
    پاسخ

    هموطن ، بر خلاف شما ما معتقديم در کشور ما سطح دانش و شعور مردم نه تنها کم نيست بلکه به گواهي تاريخ از تمام کشورها بيشتر است . در مورد بازي گرداني هاي سياسيون (علي الخصوص جناح ... ) ما هم معتقديم بستر اين فعاليتها بستر پاکي نيست ، اما به محتواي فعاليت انجام شده کانديداي مورد نظر و هياهوي هوادارشان با مظمون حمايت مراجع از آقاي ... دقت بفرماييد ، هم مکر را خواهيد ديد و هم پاسخ مکر را از مردان خدا . به اميد احترام بيشتر شما به مردم کشورتان
    سلام
    اولين همايش دانشجويي حاميان دکتر محمود احمدي نژاد چهارشنبه 26 ماه جاري در تهران- ميدان هفت تير- خيابان شهيد مفتح- سالن سيد الشهدا(روحي فداه) ساعت 16:30 برگزار مي شود لطفا براي ساير دوستان حق مدار و اصولگرا بفرستيد
    لبيک يا سيد علي خامنه اي مدظله
    التماس دعا

    با سلام و تشكر و خسته نباشي

    منتظر ديدار و محبت شما هستيم

    تمايل به تبادل لينك داريم

    (جوانان عدالت خواه بوشهري)

    پاسخ

    سلام دوست عزيز . در ليست دوستان جنبش لينک شديد .
    سلام
    مي خواستم مطلبي را که به ذهنم رسيد بگويم
    با آمدن آقاي خاتمي به عرصه انتخابات دوره دهم اصول گرايان به گرد آقاي اجماع کردند. اصلا طلب ها که متوجه اين موضوع شدند مير حسين را به ميدان فرستاند و خاتمي را موقتا کنار کشيدند. و بعد سعي کردند با بيان مطالبي چون دولت وحدت ملي و منتصب کردن آن به اصول گرايان و نيز معرفي بعضي از شخصيت ها براي کانديداتوري مانند آقاي حداد عادل،، آقاي لاريجاني و ... سعي کردند اين اتحاد را بر هم بزنند. و نيز سعي دارند احتمال باز گشت خامتي را منتفي نکنند. با مرور مطالب روزانه روزنامه ها و سايت هايشان مي توان اين مطالب را مشاهده کرد. و به نظر من آقاي خاتمي دوباره باز مي گردد و در دقيقه 90 آقاي مير حسي موسوي به نفع او و با وعده منسب کناره گيري مي کند.
    پاسخ

    سلام . برداشت شما با قرائن و حدسيات ما هم مطابقت داره . البته به ياد داشت باشيم : و مکرو و مکرالله و الله خيرالماکرين

    شما لينك شديد ما را هم لينك فرماييد ممنون

    http://www.ardakannews.tk

    http://ardakan34.parsiblog.com

    پاسخ

    سلام دوست عزيز . با سپاس از حمايت شما ، شما نيز در ليست دوستان ما لينک شديد .

    سلام

    بنر و لوگوي شما در وبلاگم قرار گرفت.

    کارتان بسيار جالب و قابل تحسين است.

    پاسخ

    سلام دوست عزيز . با سپاس از حمايت شما ، شما نيز در ليست دوستان ما لينک شديد .

    حدودا از 5/2/88 انشاءالله وارد مباحث انتخابات مي شوم و حتما اين كار را خواهم كرد.