• وبلاگ : 
  • يادداشت : خبر خوش هسته اي
  • نظرات : 3 خصوصي ، 37 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     



    من به آقاي احمدي نژاد راي نمي دهم و براي آن دلايل بسيار زياد و بسيار خوبي دارم ،
    فعلا به ذکر چند تا از آنها اکتفا مي کنم تا بعد :

    ?- او به حفظ گنجينه هاي گرانقدر آثار باستاني در اقصي نقاط ايران اهميت نمي دهد چون :
    پروژه هايي که ?? سال روي زمين مانده بود و داشت تبديل به آثار باستاني مي شد همه را تمام کرد و آن آثار باستاني را خراب کرد !
    ?- به حفظ محيط زيست اهميت نمي دهد چون :پسرانش باندي ندارند که مناطق زيباي طبيعي را ملک اختصاصي خود کنند و نمي توانند با بهره برداري کامل از چوب جناگل (جنگل ها)شمال و شمال شرق ايران را جنگل هاي مزاحم را به دشت هاي وسيع تبديل کنند تا پديده ي سيل اين موهبت الهي بتواند محيط زيست و خودِ زيست مردم گلستان را به کل از عرصه ي حيات پاک کند!
    ?- به تخريب فرهنگ و اخلاق اجتماعي و سياسي دست زده است چون :
    با دختران دست نمي دهد . اشرار را آزاد نمي گذارد . بودجه خوبي براي ساخت فيلم و کتابهاي ترويج آزادي از اخلاق و دموکراسي آمريکايي اختصاص نمي دهد . دعاي فرج مي خواندو و از دوران خوش قدرت براي توهين به شهدا و رزمنده ها و امام و رهبري استفاده بهينه نمي کند و از همه بدتر اينکه حضور و وجود خدا و نفوذ مديريت امام زمان را در عالم جدي گرفته!!!
    ?- اقتصاد بلد نيست و برنامه ندارد چون :
    نمي تواند از فروش هوا و آسايش شهروندان براي خودش پول در بياورد ! نمي تواند جيب خود و اطرافيانش را از سهام هاي پرسود و ملک و املاک دولتي پرکند ! نمي تواند روستاها را خالي و گداهاي شهرها و حاشيه نشين ها را زياد کند ! نمي تواند اقتصاد را به سمت توليد ثروت هاي کلان يک شبه هدايت کند ! با افزايش حقوق باز نشسته ها و کارگرها به اقتصاد صدمه زده ! با انجام کارهاي عمراني در روستا ها تورم ايجاد کرده ! به توليدات بي صرفه ي داخلي بها داده در صورتي که مزيت نسبي همواره با واردات است حتي واردات پزشک ! برنامه اش هم فقط در جهت کم کردن رفاه کاخ نشينان و نخبه هاي پر مدعا وحراف و بي لياقت است !و به جاي صادرات مغز و فرهنگ غني ايران به دنبال افزايش سرمايه گذاري در ايران و بازگشت جوانان تحصيل کرده است !
    ?- به شهرسازي و شهرداري ها صدمه زده چون :
    بودجه مترو و حمل و نقل عمومي را زياد کرده و نمي گذارد مردم راحت باشند و از مزاياي ترافيک و دود و تراکم بدون راه بهره ببرند
    اما جنبه هم ندارد که ببيند نخبه هاي سياسي پول گسترش مترو را براي حقوق دادن به عمله هاي سياسي خود خرج کنند و سعي مي کند با مانع تراشي جلوي سوراخ برداشت هاي پنهان نخبه ها را بگيرد ! تازه بودجه ي ساخت تونل هاي فاضلاب شهري را آنقدر زياد کرده که کاري که صد سال پيش اروپايي ها کردند و قرار بود در ايران صد سال ديگر تمام شود حالا دو سه ساله دارد تمام مي شود ! واين صدمه بزرگ و غير قابل کنترلي را به بهداشت عمومي موشها و سوسک هاي توي جوب ها زده است !و از همه بدتر با گذاشتن رويه غلط ثبت اسناد و املاک در کشور جلوي دلالي زمين و زياد شدن روز به روز قيمت زمين را گرفته و آسايش رواني بدجوري را براي شهروندان هدف خود قرار داده !!! پس در آمد جناحهاي سياسي از محل دستگردان کردن زمين ها توسط بانکهاي بزرگ و افزايش قيمت زمين چه مي شود ؟؟؟
    ?- آبروي ايران را در مجامع بين المللي به شدت در معرض خطر قرار داده:
    با تعطيل نکردن انرژي هسته اي آبروي ما را پيش فرانسوي ها انگليسي ها امريکايي ها و صهيونيست ها برده ! کاري کرده که آژانس هسته اي و صدها کشور جهان بيايند طرف ما !! به جاي تبعيت از حرف زور آنها حرف معقول و انساني خودش را به کرسي نشانده !! با تند روي هايش دل دوستان خوبي که روزي بر سر جوانان ما نقل و نبات شيميايي مي ريختند به درد اورده ! با کشورهاي گدا مثل همسايه هاي مسلمان وساير کشورهاي ضد استکبار آنقدر دوستي مي کند که حال آدم به هم مي خورد ! در سرتاسر دنيا حتي در آمريکاي لاتين و آفريقا هم دوستداران بسياري براي ايران جمع کرده و اين کاملا خلاف گفتگوي تمدن هاست ! حتي يک قرار داد خريد هواپيما از فرانسه نبسته که پولش را بدهد و آشش را نگيرد ! حتي يک قرار داد باي بک با شرکت هاي نفتي فرانسوي نبسته که منافع نفت را به دوستان عزيزمان ببخشد و بزرگوارانه رفتار کند !!! بسيار آدم سختگير و در عين حال به نفع مردم ايران احساساتي ست !!اصلا عقل ندارد که چگونه منافع مردم را فداي منافع خودش کند ! اصلا بلد نيست کاري کند که آن غربي هاي متمدن بر عليه ما اجماع بين المللي نکنند (بين الملل يعني ? کشور نه هفت کچل!! ) و قدرت مهيب و وحشتناک و بي پايان -بيشتر از خدا ي- آنها را کاملا ناديده گرفته و از آن ابرقدرت هاي ديدني و لمس کردني جهان اطاعت نمي کند و فقط از يک خداي مجازي و غير ديدني اطاعت مي کند !
    ?- به جاي کارهاي زير بنايي به مردم صدقه مي دهد :
    در اين جا بايد اول کارهاي زير بنايي و اصولي را تعريف کنيم ?- دولتي کردن يا اختصاصي کردن اقتصاد به منظور انهدام صنايع نساجي - کشاورزي - دامداري - توليدي ?-برنامه ريزي براي کم کردن حقوق افراد بي اهميت جامعه و افزايش ??? برابري حقوق مديران خاص ?- فروش نفت و معدن و منابع ملي و در مقابل بي بودجه گذاشتن پروژه هاي عمراني در شهرستانها و انباشته کردن درامدهاي نفت در حساب ذخيره ارزي در بانکهاي قدرت هاي بزرگ و در عوض دادن اوانتاژ و چرب کردن سيبيل شان تا آنها تا پول ما را بالا نکشندو تلاش براي بدنام کردن ايران تا آنها به جرم نکرده غني سازي اورانيم پولهارا هپل هپو کنند ! ? البته بهانه لازم براي بالا کشيدن پول را هم خودمان به دستشان مي دهيم ? - استفاده از حساب ذخيره ارزي فقط در موارد اختصاصي شامل موسسه و نهادهاي خاص (توجه :توليد کنندگان و صادر کنندگان موفق استثنا هستند ). ?- عدم وجود بيمه بيکاري و بهداشتي براي مردم زيرا بيمه روستائئيان== صدقه است و پر رو مي شوند .?- استفاده از پس انداز هاي صندوق ذخيره بازنشستگان و فرهنگيان و تامين اجتماعي در صورت کسري بودجه به دليل ريخت و پاشهاي زايدما !
    خوب حالا اين احمدي نژاد همه را صدقه پرور کرده چون :
    ?-حقوق باز نشسته ها را زياد کرده ?- قانون هماهنگ براي دريافت حقوق کارمندان وضع کرده و حقوق مديران ما را کم کرده و سهام عدالت داده ?- مدافع بخش خصوصي واقعي و توليد داخلي ست ?- پولهاي ايران را از حساب بانکها انگليسي و فرانسوي در اورده ?- انرژي هسته اي را از دست بهانه گيري ما بيرون آورده! ?- روستا ها را آباد کرده و کارهاي عمراني در کشور را سرعت سرسام آوري داده از ?? سال به دو سال ! ?- از همه بدتر اينکه جلو در جيب گشاد سوء استفاده مديران رانت خواررا تاحدي دوخته و اين واقعاظلم بزرگي ست . ? - دست آخر هم بيمه روستائيان طرح پزشک خانواده بيمه زنان خانه دار و هزارتا گدا پروري و صدقه دهي ديگه کرده و نشان داده اصلا فهم اقتصادي ندارد .
    من دلايل ديگري هم دارم که کم کم مي گويم .....يکهو نمي شود همه اش را گفت !
    شما هم اگر موافقيد به او اصلا راي ندهيد !! جيز است !
    امضا کنندگان: پايگاه مبارزان آزادي و دموکراسي و اصلاحات در ايران نيوز
    اسلاح کاران حرف هه اي(همان اصلاحاتي هاي حرفه اي) نيوز
    اشک حسرت و آه براي دوران ثروت و دعوا و قهر نيوز
    قطره و دريا و ابر و کوه و آسمون و ريسمون نيوز
    يکهو از سکوت مرموز بدر آي -سر به زير نيوز
    کمترين دراويش خادم الملت و التفرقه نيوز
    باطن هفت رنگ ظاهر الصلاح نيوز
    بي پوسترو تبليغات نيوز
    صداي آزادي نيوز
    بي عاري نيوز
    سواري نيوز
    اقتباس از مجله روزانه مبين