جنبش حمایت از دکتر احمدی نژاد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خبر خوش هسته ای -

خبر خوش هسته ای

جمعه 88 فروردین 21 ساعت 9:16 صبح

    خبر خوش هسته ای رئیس جمهور
      آخرین حلقه‌ چرخه‌ سوخت هسته‌ای کشور کامل شد

 دکتر احمدی نژاد در جشن روز ملی فناوری هسته ای خبر خوش جدیدی رو که وعده داده بودند اعلام کردند . یکی از مهمترین فرازهای سخنان ایشون این جمله بود : ملت ایران به معاهده یک‌طرفه زورگویان عالم پایان داد

 خبر رو بخونید :
روز ملی فناوری هسته ای در اصفهان با بیان اینکه 20 فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای، روز عزت و غرور ملت ایران است .
اکنون شاهد 2 دستاورد مهم در صنعت هسته‌ای کشورمان هستیم، دستاورد اول بسته بندی سوخت و آماده کردن آن برای قرار گرفتن در راکتورها و تولید نیرو از آن است و دستاورد دوم آزمایش 2 نوع سانتریفیوژ جدید با ظرفیت چند برابری سانتریفیوژ موجود است که بطور کامل حاصل تلاش و نوآوری دانشمندان این سرزمین در تکمیل حلقه های متعدد مدیریت سوخت هسته‌ای است که آنها را اکنون در اختیار داریم.
وی افزود: زمانی ارزش این دستاوردهای بزرگ به خوبی مشخص می‌شود که بدانیم همه این دستاورد‌ها را در پس ایستادگی و برابر بدخواهان ملت ایران در سخت‌ترین شرایط حتی تا مرز تهدید نظامی بدست آورده‌ایم اما به لطف خداوند و اتحاد ملت ایران و رهبری گرانقدرمان پیشرفت و تعالی ملت ایران با سرعت روزافزون در حال حرکت است.

                                                                    
رئیس جمهور ایمان به خدای متعال و کار برای خدا و اخلاص در عمل و بهره‌گیری از استعدادهای شگرف انسانی و قدرت خودباوری و امید و مجاهدت مستمر و خستگی ناپذیر و تلاش مداوم دانشمندان و کارشناسان و تصمیم و اراده قوی آنان و البته دست‌های رو به آسمان یک ملت شجاع و مقاوم را رمز پیروزی ملت ایران برشمرد و اظهار داشت: تراز شایستگی ملت ما رسیدن به جامعه نمونه و بر پایه حیات طیبه الهی در سرتاسر گیتی است، جامعه‌ای که بر مبنای عدالت و برادری و عشق و معنویت و عزت در اوج خود باشد.
احمدی‌نژاد با تبریک موفقیت تکمیل حلقه‌های سوخت به رهبری، ملت ایران و دانشمندان هسته‌ای بر ضرورت حرکت محکم و استوار در مسیر دستیابی به عدالت و پیشرفت تاکید کرد.
وی با بیان اینکه اگر دشمنان این انقلاب و نظام فرصت بیابند و میدان می‌یافتند حتی در دبیرستان‌های ما رشته‌های تجربی و ریاضی و در دانشگاه‌های ما رشته‌های فنی و تجربی را ممنوع می‌کردند.
وی به سفر پس از انتخابات خود در سال 84 به دو مرکز هسته‌ای اصفهان و نطنز اشاره کرد و افزود: فضای حاکم در آن مقطع به گونه‌ای بود که غم بر این تاسیسات سایه افکنده بود و چهره غمگین و افسرده دانشمندان همه وجود انسان را به درد می‌آورد و همه جا پلمب شده بود، در نطنز حتی اره برقی هم پلمب شده بود و حتی آزمایشگاه‌های دانشگاه‌های ما را نیز تحت فشار قرار داده بودند اما ملت ما چنین شرایطی را نپذیرفت و به معاهده یک طرفه زورگویان عالم پایان داد.
وی ادامه داد: ملت ایران بدون توجه به گزافه‌گویی‌های دشمنان مسیر خود را مستقل و آگاه انتخاب کرد و البته آدمکش‌های حرفه‌ای که صدها هزار انسان بیگناه را به خاک و خون کشیده بودند، حنجره خود را در به خطر افتادن صلح جهانی پاره کرده و از موضع زور شروع به تخاصم بر علیه ملت ایران کردند.
احمدی‌نژاد به 20 فروردین 1385 و پیوستن کشورمان به مجموعه کشورهای دارای توانایی چرخه سوخت، اشاره کرد و گفت: آنان هرگاه بر علیه ملت ایران گامی به دشمنی برداشتند در این سو یک گام به سوی پیشرفت و دستیابی به آن برداشته شد و شاهد بودیم که در تیرماه 1386 اعلام کردم که از نظر ما مسئله هسته‌ای خاتمه یافته است و علت آن نیز به خوبی روشن بود، آنان به قوانینی که خود نوشته بودند، پایبند نبودند و به ملت ایران دیکته می‌کردند که باید تبعیت چند کشور ویژه را در مسیر رسیدن به حق خود بپذیرند و از همان روز ملت ایران عزم و اراده خود را جزم کرد و گام به گام رو به جلو حرکت کرد و به رغم همه دشمنی‌ها تاکنون راه خود را به پیش برده است.
وی با اشاره به بسته‌ای که از سوی کشورمان برای مذاکره به طرفهای غربی ارائه شد اظهار داشت: ما بسته‌ای را به مدعیان ملت ایران پیشنهاد دادیم، یک بسته مهم که تمامی مسائل و مشکلات امروز بشر را در برمی‌گیرد و اعلام کردیم که حاضریم برمبنای آن مذاکره کنیم و آنها نیز بسته‌ای را تقدیم کردند اما پس از دو یا سه دوره مذاکره نتیجه‌ای حاصل نشد و علت این بود که آنها اصرار داشتند که توقف فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای را به ملت ایران تحمیل کنند. آنها اعلام کردند که حق ملت ایران است تا از چرخه سوخت بهره برند اما در پس آن اعلام کردند که چرخه هسته‌ای بد است برای ملت‌ها ضرر دارد. این تناقضات در گفتار مانع از رسیدن به پیشرفت در مذاکرات می‌شود.
وی اضافه کرد: ما خواهان گفتگو بر مبنای احترام و عدالت هستیم، امروز شرایط جهان عوض شده است و به نظر می‌رسد که با توجه به موضوعات جهانی باید موادی را به نامه و بسته‌ای که برای گفتگو به آنها داده بودیم اضافه کنیم تا گفتگو‌ها جامع شود ما آمادگی داریم تا در مدیریت خلع سلاح جهانی و حل مشکلات اقتصادی جهان مشارکت فعالانه داشته باشیم و البته باید بگونه‌ای عمل شود که همه ملت‌ها در این فرایند احساس مشارکت کنند.
احمدی‌نژاد گفت: شنیده‌ایم برخی گفته‌‌اند تا خلع سلاح کامل جهانی ما بمب‌های خود را حفظ می‌کنیم و این از همان تناقض‌هایی است که راه را بر عرصه جهانی می‌بندد، هر کس می‌خواهد خلع سلاح را آغاز کند باید از خود شروع کند و ما حاضریم راه و منطق در این مسیر را به آنها بیاموزیم.
رئیس جمهور عصر حاضر را عصر محبت، عشق و برادری دانست و اظهار داشت: ما از تغییرات واقعی استقبال می‌کنیم، برخی که آمده‌اند و با من صحبت می‌کردند که این آقا (رئیس جمهور جدید آمریکا) خیلی تغییرات داده شما هم دو گام بردارید، مگر تغییری صورت گرفته و یا کاری صورت گرفته است، ملت ما همواره چند گام جلوتر از آن بوده و ما گمان می‌کنیم دوران تغییرات فرا رسیده است، اگر کسی خود را حاکم دنیا ببیند و به حقوق ملت‌ها بی‌احترامی کند و سخنان بوش را در ادبیات و بسته‌بندی جدیدی دنبال کند بداند که همان سرنوشت آقای بوش را در پی خواهد داشت اگر به دنبال تغییر هستید باید آن تغییر بر پایه احترام و عدالت باشد. 


نوشته شده توسط : حامیان احمدی نژاد

نظرات دیگران [ نظر]



<>