جنبش حمایت از دکتر احمدی نژاد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به عمل کار بر آید -

به عمل کار بر آید

یکشنبه 88 فروردین 16 ساعت 4:57 عصر

به عمل کار برآید

                       

همیشه به ادبیات فارسی می بالم . مخصوصاً وقتی سر و کارم به ضرب المثلها می افته . درست مثل این یکی : به عمل کار برآید به سخندانی نیست
به این کاری ندارم کی مرد کاره و کی مرد سخن ، کی انجام می ده و کی لاف می زنه چون همیشه این ضرب المثل تو گوشمه : درختی که بارش بیشتره ، سرش زیرتره .
تا اونجا که یادم می یاد از اول انقلاب و در عصرهای مختلف ظرف این 30 سال از امام و رهبری گرفته تا رجل خرده پای سیاسی همگی به این نکته اذعان داشتند که تبلیغات انتخاباتی یعنی نمایش توانمندی ها و معرفی برنامه های آتی و عملکرد گذشته کاندیدا .
ولی متاسفانه چیزی که این روزها بازارش خیلی داغ شده تخریب چهره های مقابل و تضعیف توانمندی ها و بزرگنمایی نقطه ضعف هاشون هست .
به این هم کاری نداریم که کیا اینکاره اند ! چرا که خدا هم چشم داده هم گوش ، عقل هم برای میانجیگری بین این 2 تا !
اما اون چیزی که انگشتام رو وادار می کنه با ولع عجیبی دکمه های کیبوردم رو نوازش کنم اینه که :

                                                  
اگر کارنامه یک نفر درخشان باشه دیگه نیازی به تبلیغ و هیاهو نداره . چه برسه تخریب رقبا .
از شما که این نوشتار رو مطالعه می کنید دعوت می کنم یه سر به سایت ها و پایگا های مجازی چهره های شاخصی که احتمالاً کاندیدای انتخابات دهم ریاست جمهوری میشن بزنید و با مطالعه اخبار ، مقالات و تحلیل های درج شده یک مقایسه انجام بدید .
تو مقایسه متوجه می شید اونهایی که توان و صلاحیت کمتری دارند (ضمن احترام به کلیه این عزیزان ) از شعار و حرف زیاد استفاده می کنند و جالب اینه که به جای اینکه بگن من چه خواهم کرد یا چه کرده ام همش مشغول خطابه سرایی علیه رقیب هستند و معتقدند که ایشون اصلاً از اولش اشتباه کرده متولد شده ! کارهای الانش هم که اصلاً قابل تحمل نیست .
ولی انصافاً جای لیست خدمات درخشان و دشمن شکن ( نه دشمن نواز !) آقایان جاش خیلی خالیه . 
مایه افتخار ماست که طی این چهار سال گذشته ، هر سال و ماه و هر هفته و روز ، شاهد حرکت رو به رشدی در کشور بودیم . کتمان برخی ضعف ها و نارسایی ها در سیستم اجرائی کشور از انصاف به دور هست اما معرفت حکم می کنه قبل از نسبت دادن این موارد به شخص خاصی :
1 - به یاد بیاریم این مشکلات نه در این دولت که در دولت های قبل نیز قابل لمس بوده و در برخی موارد کاملاً عمیق تر بوده
2 - ببینیم عوامل اصلی و پشت پرده این مشکلات چیست و سهم جریانات مخالف سیاسی در کارشکنی های انجام شده به چه میزان هست ؟
خوشحالم که می بینم دکتر احمدی نژاد ، مرد روزهای طوفانی این کشور است ، ‏نه یاری خواه روزهای نم نم بارانی !
خوشحالم که می بینم با عزم راسخ و بدون توجه به هیاهوی غوغاسالاران پیرامونش ، هدف اول یک رئیس جمهور را که خدمت به مردم و کشورش است را دنبال می کند و وقت گرانبهایش را صرف پاسخ به هجمه های بی شمار نمی کند و نیک می داند که عزت و ذلت در دست پروردگار یکتاست . پس با کارهای نیک و عمل ماندگارش جواب این زنبوران بی عسل رو به خوبی داد .
خوشحالم که به او رای می دهم ، چون او سخندانی هست که عمل می کند .


نوشته شده توسط : حامیان احمدی نژاد

نظرات دیگران [ نظر]



<>