• وبلاگ : 
  • يادداشت : به عمل كار بر آيد
  • نظرات : 6 خصوصي ، 24 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + زينب 
    نمي دانم از كدام طبقه اجتماعي هستيد ،فقط همين را بگويم كه در حال حاضر افرادي را مي شناسم كه همه ثروت انبوه خود را از بالا رفتن از گرده اين ملت به دست آورده اند و همين افراد شديدا طرفدار احمدي نژادند و بقاي او را مسبب بقاي خود مي دانند. سپيدي مو هم ربطي به عاقلانه بودن عملكرد افراد ندارد.
    پاسخ

    اينکه مي فرماييد خيلي از ذهن به دور است چون به دليل سياستها و عملکرد مردمي و مبارزه با سو استفاده چي ها در اين دولت ، شدبداً دکتر احمدي نژاد تحت فشار هستند ، اما اگر احياناً و بر فرض کاملاً بعيد معدود کساني اينچنين باشند دليل بر موافقت يا رضايت آقاي احمدي نژاد نيست که از اين دست افراد به تعداد بسيار زياد در دولت هاي ديگر نيز مشاهده شده اند . قياس سپيدي مو نيز به جهت تلاش شبانه روزي و صرف تمام توانبراي انجام خدمت انجام گرفته است و عقلانيت اين تلاش نيز قضاوتش برعهده آحاد ملت است . از اظهار نظر شما ممنونيم .
    افتخار بديد به وبلاگ بنده هم سر بزنيد
    اگر در ليست دوستان قرارم بديم ممنون مي شم
    پاسخ

    به قسمت نظرات وبلاگتان مراجعه بفرماييد .
    + شفق 
    آشنا جان راست گفتي والله اعلم بما تعملون ولي يادت نرود خود را در جايگاه خدا قرار ندهي چون اگر بخواهد با عدلش اعمال را بسنجد همه پايمان گير است . در مقام بنده ناچيز اگر گمي حب و بغض را کنار بگذاريم و منصفانه قضاوت کنيم تشخيص خادم از... مشکل نيست.ان يتق الله يجعل لکم فرقانا. موفق باشي.
    + ااترذلز 
    با محمد موافقم.خوب حالا موهاي احمدي نزاد سفيد شده.خوب كه چي؟ ماشااله نزديك 60 سالشه!خوب آدما همشون ژير مي شن.عجبا! چه طرفداراي باهوشي داره اين احمدي جون!
    پاسخ

    به نظرم موهاي احمدي نژاد وقتي رئيس جمهور شد يادشون اومد سنش بالا رفته ! مثل بعضيا که وقتي رئيس جمهور شدن تازه لپ هاشون شروع کرد به گل انداختن !
    + محمد 
    هر چند احتمال دارد نظر مرا درج نكنيد اما به عنوان منتقد دولت در خصوص عكس انتخابي براي اين مطلب اگر هنر هاي فتوشاپ را نديده بگيريم براي جلوگيري از عوام فريبي شما به زودي عكسهايي از موهاي مردم مظلومي كه در اين مدت سپيد شد و براي حفظ وحدت و اقتدار نظام و رهبري معظم انقلاب دم بر نياوردند را به صورت مقايسه اي به اطلاع مردم خواهم رساند البته نمي دانم شايد هم هنوز به همان مصالحي كه عرض كردم نياز به صبر و سكوت باشد . اما روي عقل مردم بيشتر از اينها حساب كنيد .
    پاسخ

    عليکم السلام . اگر منظورتان از عوامفريبي فريب مردم ايران است ، اين مردم نمره چشمشان به صورت موسط بين 7تا 9 است ( از 10 نمره ) . خودشان مي توانند هر روز در تلوزيون ، جرايد و رسانه هاتصاوير رئيس جمهور را ببينند و قضاوت کنند . شما ما را اينقدر بيکار فرض کرده ايد که بشينيم با فتوشاپ عکس طراحي کنيم ؟ سن شما را نمي دانم و لي اگر 4 سال پيش را به ياد بياوريد و تصاوير دکتر را ديده باشيد کافي است يکي از تصاوير امروزشان را هم ببينيد . نيازي به تصوير ما هم نيست .
    سلام خدا قوت وبلاگ جالبي داري
    من شما رو لينک کردم اگه دوست داشتي منو هم لينک کن
    به اميد رياست دکتر در دولت دهم
    پاسخ

    سلام . لينک شديد .

    باسلام

    حاميان دكتر احمدي نزاد

    با تبادل لينگ موافقيد.يا علي

    پاسخ

    با سلام . با کمال ميل در در ليست دوستان لينک شديد . لوگوي مثلثي ما فراموش نشه .

    من نمي تونم دوست شما باشم

    + احمدي نژاد به كسي راي ميدهد؟ 
    روز سه‌شنبه در نشست خبري رئيس‌جمهور که با حضور رسانه‌هاي مختلف در هتل ريکسوس "آستانه" برگزار شد تعدادي از خبرنگاران حاضر درباره حضور احمدي نژاد در انتخابات و اينکه وي در صورت عدم حضور به چه کسي راي خواهد داد پرسيدند که رئيس جمهور بلافاصله گفت : بنده به کسي راي مي دهم که مردم او را بسيار دوست داشته باشند . اين سخن کوتاه دکتر احمدي نژاد باعث خرسندي خبرنگاران شد.
    + من 
    دمش گرم
    + apm 
    موفق باشيد
    + ض 
    + آشنا 

    و الله اعلم بما تعملون

    ولي من نظرم را در لينك زير گذاشتم ببينيد

    من به احمدي نژاد راي نمي دهم [47]

    پاسخ

    اخوي متاسفانه نوشته شما لينک نيست . در صورت تمايل مجدداً ارسال کنيد

    اخوي جان لگوي حمايتي شما و همچنين لينك شما در وب ناچيزم قرار دادم البته لينك من نيست

    پاسخ

    دوست عزيز با عرض پوزش ، لينک شما با نام هوالرئوف ثبت گرديد .
       1   2      >