• وبلاگ : 
  • يادداشت : احمدي نژاد در دوربان 2 + گزارش تصويري
  • نظرات : 9 خصوصي ، 54 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4      >
     
    + حزب اله 
    حزب اله

    بياد چهار سال قبل آهنگ زيباي يار دبستاني

    http://www.MegaShare.com/802191

    حجم حدود 160 كيلو بايت

    + محمدي 

    حقيقت اين است که رويکردهاي سياست خارجي دولت نهم شايد بيش از ديگر عرصه ها با دولت قبلي در تضاد است. دولت آقاي خاتمي بناي سازش و خوشرويي با غرب داشت و توسط غرب تحويل گرفته مي شد. آقاي خاتمي به عنوان رئيس جمهور معمولاً صحبتي صريح نمي کرد که مغاير منافع و اميال غربي ها باشد. شايد به همين دليل در کاخ اليزه و مقر صدراعظم آلمان از ايشان به خوبي پذيرايي شد. هر چند پذيرايي غربي ها از رئيس جمهور کشورمان مي تواند تا حدودي مايه افتخار باشد اما از نظر سياست خارجي، اين دست آوردهاي ديپلماسي است که ملاک موفقيت است  نه احترام ظاهري دولتهاي ديگر. در سالهاي 76تا 84، دولت ايران شعار گفتگوي تمدنها سرداده بود و جهان را به صلح و گفتگو دعوت مي کرد. اما نتيجه اين رويکرد چه بود؟ جز معرفي ايران به عنوان محور شرارت و تهديد مستقيم نظامي ايران از سوي غرب؟ نبايد فراموش کرد که در عرصه سياست بين الملل، ميزان احترام واقعي هر کشور، به ميزان قدرتي است که ايجاد کرده نه استقبال ظاهري يا کف زدن دولت هاي حريف.همچنين نبايد فراموش کرد که در صحنه بين الملل، دولتي که با نرمي برخورد و يک گام در مقابل مستکبران عقب مي نشيند، مستکبران دو گام جلوتر برمي دارند و متوقع تر مي شوند.

    برخي چهره هاي دوم خردادي از اين جهت با سخنراني آقاي احمدي نژاد مخالفند که معتقدند ايران نبايد با نظام سلطه جهاني سرشاخ باشد بلکه بايد به خواست آنها تن دهد. مانند زمان طاغوت مهره شطرنج باشد، حالتي که با عزت و غرور ايراني قابل جمع نيست.

    پروژه ارديبهشت داغ و ترور صوري موسوي

    سعيد حجاريان که از وي به عنوان طراح اصلي جنگ رواني دوم‌خردادي‌ها ياد مي‌شود، پروژه ارديبهشت داغ را براي مظلوم‌نمايي و ايجاد موج اجتماعي در حمايت از ميرحسين موسوي پيشنهاد داده است.

    سعيد حجاريان که از وي به عنوان طراح اصلي جنگ رواني دوم‌خردادي‌ها ياد مي‌شود، پروژه ارديبهشت داغ را براي مظلوم‌نمايي و ايجاد موج اجتماعي در حمايت از ميرحسين موسوي پيشنهاد داده است.

    به گزارش رجانيوز، براساس اين پروژه، طرح يک ترور نافرجام عليه موسوي ترتيب داده مي‌شود و پس از آن، موج اجتماعي در حمايت از موسوي کشور را فرا مي‌گيرد.

    موسوي نيز در واکنش به اين اتفاق، بيانيه‌اي صادر خواهد کرد و با گلايه شديد از برخوردهاي غيراخلاقي، فاز مظلوم‌نمايي را تکميل مي‌کند.

    استاندار تهران روز گذشته بدون اشاره به جزئيات اين پروژه گفت: براساس برخي اخبار، جرياني مي‌خواهد با ايجاد جوسازي درباره انتخابات و با هدف بر هم زدن فضاي رواني آن، موضوع ترورهاي ساختگي و مصنوعي كانديداها را دنبال كند.

    مرتضي تمدن استاندار و رئيس شوراي تامين استان تهران، با بيان اينكه اخبار موثق داريم كه برخي با هدف بر هم زدن فضاي رواني انتخابات و نا امن جلوه دادن اين فضا قصد دارند به طراحي ترورهاي مصنوعي پرداخته و آگاهانه دست به ترور كانديدا بزنند هدف از اين كار را دنبال كردن پروژه مظلوم‌نمايي و القاء ناامني در فضاي جامعه دانست و گفت: البته بيگانگان در اين پروژه نقش اساسي دارند. البته دستگا‌ه‌هاي ذي ربط با هوشياري مراقب اين گونه توطئه ها هستند.

    طراحي اين پروژه از سوي طراح جنگ رواني دوم‌خردادي‌ها در حالي صورت گرفته است که گفته مي‌شود در جلسات داخلي سازمان مجاهدين از اينکه ميرحسين موسوي نتوانسته موج اجتماعي لازم براي پيروزي را ايجاد کند، اظهارنگراني شده و تأکيد گرديده است تنها در صورت وارد کردن يک شوک به جامعه امکان موفقيت براي وي وجود دارد. تا اينجا از سايت كلمه نيوز

    نوشته بالا را خونديد؟ اصلاح طلبان قدرت دوست كه چشم نديدن قدرت را ندارند براي رسيدن با ان از هيچ كاري فرو گذار نيستند و اين احتمال ميرود كه به صورت تصادفي براي شخصي بنام مير حسين نام اتفاقي بيفتد كه نتواند در صحنه بماند و در اين بين خاتمي تنها تير کمان اصلاحات به ميادن امده و با استفاده از جو حاکم و بزرگ نمايان تر کردن ميرحسين و خدماتش در زمان جنگ براي خود و جبهه اش مهمات و راي دست و پا کنند ووووو

    اينجا يك سوال از مخالفان صحبت هاي آقاي احمدي نژاد دارم
    چطور وقتي رييس جمهور تركيه جلوي رسانه ها با نماينده اسرائيل اونطوري صحبت كرد همه ازش دفاع كردن ولي وقتي رييس جمهور ما در مراسمي اون هم بطور رسمي و بدون توهين به شخص خاصي صحبت هاي ملت ايران و حتي خيلي از ملت هاي جهان رو بيان ميكنه افرادي در ايران پيدا ميشن كه به رئيس جمهور انتقادهاي بسيار شديدي ميكنن در حالي كه كسي به رئيس جمهور تركيه انتقاد نكرد و حتي تو كشورش مراسم با شكوهي براش گرفتن اونوقت تو ايران....
    بگزريم
    انشاالله خير
    يا علي

    با عرض سلام

    »» "جنبـش پيامــكي احـمدي نــژاد":

    »» آدرس جنبش: sms88sms.persianblog.ir

    »» شما در وبلاگ بالا لينك شديد، خواستيد ما رو لينك كنيد.

    »» شايد تا حالا يه دونه از اين پيامك هايي كه احمدي نژ‍اد رو مسخره ميكنه ، برات اومده!!

    »»‌ حتماً خبر "آغاز به کار ستاد جنگ رواني عليه دولت نهم با ارسال پيامک" يــا "تخريب دولت نهم با راه‌اندازي روزانه 290 وبلاگ" كه خبرگزاري فارس منتشر كرد رو تا حالا خونديد يا شنيديد.

    ( اگه نخونديد، بريد به آدرس: http://sms88sms.persianblog.ir/post/2/ )

    »» به ذهنم اومد با كمك همه يه "جنبش پيامکي" در حمايت از دکتر احمدي نژاد راه اندازي کنيم،

    البته با رعايت اخلاق پيامکي!!

    يعني پيامک هايي رو به نمايش ميذاريم که فقط در جهت حمايت ايشونه، همين؛ و به هيچ عنوان پيامک هايي که به تخريب ساير کانديدا مي پردازند رو نمايش نخواهيم داد...

    ادامهد اش توي نظر بعدي، جا نشد!!

    »» يكي از دورو وريامون امروز يه شماره 919 بهم داد، تا اگه توي خيابون هم يه پيامك حمايتي براتون اومد، براي ما بفرستيد و ديگه لازم نباشه حتماً با اينترنت با ما ارتباط برقرار كنيد.

    »» كمكي كه بالا گفتم يعني همين الآن اگه پيامكي در حمايت از احمدي نژاد داريد ميتونيد بفرستيد به شماره

    482 3002 0919 ، شبانه روز پيامك هاي ارسالي شما رو دريافت ميكنه و در در وبلاگ جنبش پيامكي احمدي نژاد به نمايش گذاشته ميشه.

    »» كمك كه گفتم اين طوري هم ميشه:

    جنبش پيامکي دکتر احمدي نژاد از دوستاني که مي توانند ما را در قسمت هاي: شعرهاي نو، شعرهاي سنتي و کوتاه، داستانک و... ياري نمايند، درخواست مي کند تا پيامک هاي خود را جهت نمايش در وبلاگ، در قسمت "نظرات" ارائه نمايند.

    »» به محض دريافت پيامک هاي جديد، پيامک ها نمايش گذاشته خواهد شد.

    »» همين جا از همه دوستان علاقمند دعوت مي کنيم تا با حضور در اين همگرايي، دست به دست هم داده و به همگان نشان دهيم که حاميان دکتر احمدي نژاد همانند خود ايشان، با رعايت اخلاق و ايجاد فضايي کاملاً سالم به رقابت مي روند، نه با تخريب! انشاءالله

    »»‌ راستي جنبشي كه براتون گفتم داره يك نفري كار ميكنه( البته اول ارديبهشت 88 راه اندازي شده)، اونم فقط به عشق احمدي نژاد

    »» بازم يادم رفت كه بگم: اگه خواستي يه پست براي اطلاع رساني منتشر كن.

    »» همرنگ ها ميتونن يکرنگ بشن..

    سلام

    مرا هم به ليست حاميان اضافه کن البته بنده به اصطلاح دوم خردادي بودم يعني به خاتمي و اين دوره اخير به معين راي دادم اما از منش اين رييس جمهور خيلي خوشم اومده وقتي فکرشو کردم ديدم اونا فقط حراف و بحران ساز بودند اما احمدي نژاد واقعا متفاوته کم حرف و پر عمل او بي مبالغه باعث اقتدار ايران و ايراني شد و من اينرا لمس کرده ام انتقاداتي هم بهش دارم اما هيچکس را براي رياست جمهوري بهتر از او نميدانم

    جمعي از حاميان بيرجندي در اين وبلاگ منتظر شما هستند

    hamidolat.blogfa.com

    فعاليتتان بادوام و پر ثمر باد

    پاسخ

    سلام .لينک شديد
    راستي اگر خواستيد من را لينك كنيد من شما را لينك مي كنم وبه وبلاگ من سر بزنيد
    پاسخ

    سلام دوست عزيز . لينک شديد .
    با سلام خدمت شما دوست گرامي:
    وب خيلي جالب و پر محتوايي داريد
    اميدوارم در زندگيتان همواره پيروز و سرافراز باشيد
    ............................................................
    ديرگاهي است در اين تنهايي

    رنگ خاموشي در طرح لب است

    بانگي از دور مرا مي خواند

    ليک پاهايم در قير شب است

    وب ( کلبه تنهايي من ) منتظر حضور سبز شماست
    همه شما شنيده ايد كه دشمنان ومخالفان رئيس جمهور مكتبي براي تخريب وي به هر حيله و شيوه نامردانه اي متوصل شده اند آخرين آنهاخبر تشكيل ستاد ويژه براي تهيه وانتشار پيامك برعليه رئيس جمهور است.... .ا در حد بضاعت خود براي مقابله با اين جريان و در پاسخ به اين نامردي از دوستانمان ميخواهيم كه هر پيامكي كه در دفاع! دفاع! از رئيس جمهور مكتبي داريد برايمان از قسمت نظرات اين خبر ارسال كنيدتا ما نيز به نوبه خود انها را منتشر كنيم.
    http://suldoz.ir/post-956.aspx
    اينهم نظرسنجي انتخاباتي هست
    http://suldoz.ir/post-615.aspx
    اين آدرس يك لينك باكس ديگه طرفدار افكار احمدي نژاده
    http://suldoz.mihanblog.com

    سلام

    مطلب تحليلي با عنوان *آيا ميرحسين روياي سعيد ابوطالب را تعبير مي كند* در كلمه نيوز منتشر شد. لطفا ملاحظه و اظهار نظر فرماييد. با تشكر

    پاسخ

    قابل توجه کليه بازديد کنندگان گرامي : در قسمت نظرات براي درج آدرس وبلاگ يا سايتتان ، به دليل درج اتوماتيک //:http توسط سيستم پارسي بلاگ ، از ورود اين گزينه در ابتداي آدرس خودداري نماييد تا با کليک بر روي نشاني شما بازديد کننده مستقيماً به وب شما منتقل شود .
    سلام
    ضمن تقدير ازوبلاگ زيبا و پرمحتوايتان
    اگر ميشد تمام بنرهاي تبليغاتي در يک وبلاگ مجتمع شوند عالي بود
    تا بحال من به 3 گروه حمايتي برخورد کرده ام که مسلما بيشتر از اينهاست
    نميشه همه اين گروهها با هم پيوندي داشته باشند

    كرشمه اي كن و بازار ساحري بشكن

    به غمزه رونق و ناموس سامري بشكن

    به باد ده سرو دستار عالمي يعني

    كلاه گوشه به آيين سروري بشكن

    درود ير دكتر..


    با طلوع ستاره ها چه کنيم؟

    http://saharyar.blogfa.com/post-199.aspx.

     <      1   2   3   4      >