• وبلاگ : 
  • يادداشت : احمدي نژاد در دوربان 2 + گزارش تصويري
  • نظرات : 9 خصوصي ، 54 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    پروژه ارديبهشت داغ و ترور صوري موسوي

    سعيد حجاريان که از وي به عنوان طراح اصلي جنگ رواني دوم‌خردادي‌ها ياد مي‌شود، پروژه ارديبهشت داغ را براي مظلوم‌نمايي و ايجاد موج اجتماعي در حمايت از ميرحسين موسوي پيشنهاد داده است.

    سعيد حجاريان که از وي به عنوان طراح اصلي جنگ رواني دوم‌خردادي‌ها ياد مي‌شود، پروژه ارديبهشت داغ را براي مظلوم‌نمايي و ايجاد موج اجتماعي در حمايت از ميرحسين موسوي پيشنهاد داده است.

    به گزارش رجانيوز، براساس اين پروژه، طرح يک ترور نافرجام عليه موسوي ترتيب داده مي‌شود و پس از آن، موج اجتماعي در حمايت از موسوي کشور را فرا مي‌گيرد.

    موسوي نيز در واکنش به اين اتفاق، بيانيه‌اي صادر خواهد کرد و با گلايه شديد از برخوردهاي غيراخلاقي، فاز مظلوم‌نمايي را تکميل مي‌کند.

    استاندار تهران روز گذشته بدون اشاره به جزئيات اين پروژه گفت: براساس برخي اخبار، جرياني مي‌خواهد با ايجاد جوسازي درباره انتخابات و با هدف بر هم زدن فضاي رواني آن، موضوع ترورهاي ساختگي و مصنوعي كانديداها را دنبال كند.

    مرتضي تمدن استاندار و رئيس شوراي تامين استان تهران، با بيان اينكه اخبار موثق داريم كه برخي با هدف بر هم زدن فضاي رواني انتخابات و نا امن جلوه دادن اين فضا قصد دارند به طراحي ترورهاي مصنوعي پرداخته و آگاهانه دست به ترور كانديدا بزنند هدف از اين كار را دنبال كردن پروژه مظلوم‌نمايي و القاء ناامني در فضاي جامعه دانست و گفت: البته بيگانگان در اين پروژه نقش اساسي دارند. البته دستگا‌ه‌هاي ذي ربط با هوشياري مراقب اين گونه توطئه ها هستند.

    طراحي اين پروژه از سوي طراح جنگ رواني دوم‌خردادي‌ها در حالي صورت گرفته است که گفته مي‌شود در جلسات داخلي سازمان مجاهدين از اينکه ميرحسين موسوي نتوانسته موج اجتماعي لازم براي پيروزي را ايجاد کند، اظهارنگراني شده و تأکيد گرديده است تنها در صورت وارد کردن يک شوک به جامعه امکان موفقيت براي وي وجود دارد. تا اينجا از سايت كلمه نيوز

    نوشته بالا را خونديد؟ اصلاح طلبان قدرت دوست كه چشم نديدن قدرت را ندارند براي رسيدن با ان از هيچ كاري فرو گذار نيستند و اين احتمال ميرود كه به صورت تصادفي براي شخصي بنام مير حسين نام اتفاقي بيفتد كه نتواند در صحنه بماند و در اين بين خاتمي تنها تير کمان اصلاحات به ميادن امده و با استفاده از جو حاکم و بزرگ نمايان تر کردن ميرحسين و خدماتش در زمان جنگ براي خود و جبهه اش مهمات و راي دست و پا کنند ووووو