• وبلاگ : 
  • يادداشت : خبر خوش هسته اي
  • نظرات : 3 خصوصي ، 37 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      >
     

    سلام.

    چرا نظر منو تاييد نكردين!

    خب تقصيري ندارين حرفي براي گفتن ندارين...

    مثل هميشه!

    پاسخ

    دوست اصلاح طلب سلام . همونطور که در توضيح خط و مشي جنبش دعوت اومده ، نظرات بازديدکنندگان بدون در نظر گرفتن موافقت يا مخالفت با اهداف جنبش درج مي شه ، تنها نظراتي که از واژه هاي توهين آميز و يا کلمات غيز اخلاقي استفاده کنند به دليل حفظ حرمت اشخاص نمايش داده نخواهند شد . شما هم اگر تمايل به ارسال نظري داريد مي تونيد به صورت محترمانه درج بفرماييد تا هم حرمت اشخاص و هم شخصيت خودتون حفظ بشه . ضمناً حرفهاي زسادي براي گفتن هست که به اندکي از اونها که در پست هاي اين وبلاگ اومده بسنده مي کنيم . اگر توضيحات بيشتري نياز داريد بپرسيد تا پاسخ را درج کنيم . مثل هميشه !

    eghtesadema.blogfa.com

    سلام
    با مطلب نامه اي به بهشت برگرفته از درد و دل فرزندان شهيد به روزم
    به اميد موفقيت روزافزون در تمامي مراحل زندگي
    __________________________________
    ابوالفضلي باشي
    يا علي التماس دعا



    من به آقاي احمدي نژاد راي نمي دهم و براي آن دلايل بسيار زياد و بسيار خوبي دارم ،
    فعلا به ذکر چند تا از آنها اکتفا مي کنم تا بعد :

    ?- او به حفظ گنجينه هاي گرانقدر آثار باستاني در اقصي نقاط ايران اهميت نمي دهد چون :
    پروژه هايي که ?? سال روي زمين مانده بود و داشت تبديل به آثار باستاني مي شد همه را تمام کرد و آن آثار باستاني را خراب کرد !
    ?- به حفظ محيط زيست اهميت نمي دهد چون :پسرانش باندي ندارند که مناطق زيباي طبيعي را ملک اختصاصي خود کنند و نمي توانند با بهره برداري کامل از چوب جناگل (جنگل ها)شمال و شمال شرق ايران را جنگل هاي مزاحم را به دشت هاي وسيع تبديل کنند تا پديده ي سيل اين موهبت الهي بتواند محيط زيست و خودِ زيست مردم گلستان را به کل از عرصه ي حيات پاک کند!
    ?- به تخريب فرهنگ و اخلاق اجتماعي و سياسي دست زده است چون :
    با دختران دست نمي دهد . اشرار را آزاد نمي گذارد . بودجه خوبي براي ساخت فيلم و کتابهاي ترويج آزادي از اخلاق و دموکراسي آمريکايي اختصاص نمي دهد . دعاي فرج مي خواندو و از دوران خوش قدرت براي توهين به شهدا و رزمنده ها و امام و رهبري استفاده بهينه نمي کند و از همه بدتر اينکه حضور و وجود خدا و نفوذ مديريت امام زمان را در عالم جدي گرفته!!!
    ?- اقتصاد بلد نيست و برنامه ندارد چون :
    نمي تواند از فروش هوا و آسايش شهروندان براي خودش پول در بياورد ! نمي تواند جيب خود و اطرافيانش را از سهام هاي پرسود و ملک و املاک دولتي پرکند ! نمي تواند روستاها را خالي و گداهاي شهرها و حاشيه نشين ها را زياد کند ! نمي تواند اقتصاد را به سمت توليد ثروت هاي کلان يک شبه هدايت کند ! با افزايش حقوق باز نشسته ها و کارگرها به اقتصاد صدمه زده ! با انجام کارهاي عمراني در روستا ها تورم ايجاد کرده ! به توليدات بي صرفه ي داخلي بها داده در صورتي که مزيت نسبي همواره با واردات است حتي واردات پزشک ! برنامه اش هم فقط در جهت کم کردن رفاه کاخ نشينان و نخبه هاي پر مدعا وحراف و بي لياقت است !و به جاي صادرات مغز و فرهنگ غني ايران به دنبال افزايش سرمايه گذاري در ايران و بازگشت جوانان تحصيل کرده است !
    ?- به شهرسازي و شهرداري ها صدمه زده چون :
    بودجه مترو و حمل و نقل عمومي را زياد کرده و نمي گذارد مردم راحت باشند و از مزاياي ترافيک و دود و تراکم بدون راه بهره ببرند
    اما جنبه هم ندارد که ببيند نخبه هاي سياسي پول گسترش مترو را براي حقوق دادن به عمله هاي سياسي خود خرج کنند و سعي مي کند با مانع تراشي جلوي سوراخ برداشت هاي پنهان نخبه ها را بگيرد ! تازه بودجه ي ساخت تونل هاي فاضلاب شهري را آنقدر زياد کرده که کاري که صد سال پيش اروپايي ها کردند و قرار بود در ايران صد سال ديگر تمام شود حالا دو سه ساله دارد تمام مي شود ! واين صدمه بزرگ و غير قابل کنترلي را به بهداشت عمومي موشها و سوسک هاي توي جوب ها زده است !و از همه بدتر با گذاشتن رويه غلط ثبت اسناد و املاک در کشور جلوي دلالي زمين و زياد شدن روز به روز قيمت زمين را گرفته و آسايش رواني بدجوري را براي شهروندان هدف خود قرار داده !!! پس در آمد جناحهاي سياسي از محل دستگردان کردن زمين ها توسط بانکهاي بزرگ و افزايش قيمت زمين چه مي شود ؟؟؟
    ?- آبروي ايران را در مجامع بين المللي به شدت در معرض خطر قرار داده:
    با تعطيل نکردن انرژي هسته اي آبروي ما را پيش فرانسوي ها انگليسي ها امريکايي ها و صهيونيست ها برده ! کاري کرده که آژانس هسته اي و صدها کشور جهان بيايند طرف ما !! به جاي تبعيت از حرف زور آنها حرف معقول و انساني خودش را به کرسي نشانده !! با تند روي هايش دل دوستان خوبي که روزي بر سر جوانان ما نقل و نبات شيميايي مي ريختند به درد اورده ! با کشورهاي گدا مثل همسايه هاي مسلمان وساير کشورهاي ضد استکبار آنقدر دوستي مي کند که حال آدم به هم مي خورد ! در سرتاسر دنيا حتي در آمريکاي لاتين و آفريقا هم دوستداران بسياري براي ايران جمع کرده و اين کاملا خلاف گفتگوي تمدن هاست ! حتي يک قرار داد خريد هواپيما از فرانسه نبسته که پولش را بدهد و آشش را نگيرد ! حتي يک قرار داد باي بک با شرکت هاي نفتي فرانسوي نبسته که منافع نفت را به دوستان عزيزمان ببخشد و بزرگوارانه رفتار کند !!! بسيار آدم سختگير و در عين حال به نفع مردم ايران احساساتي ست !!اصلا عقل ندارد که چگونه منافع مردم را فداي منافع خودش کند ! اصلا بلد نيست کاري کند که آن غربي هاي متمدن بر عليه ما اجماع بين المللي نکنند (بين الملل يعني ? کشور نه هفت کچل!! ) و قدرت مهيب و وحشتناک و بي پايان -بيشتر از خدا ي- آنها را کاملا ناديده گرفته و از آن ابرقدرت هاي ديدني و لمس کردني جهان اطاعت نمي کند و فقط از يک خداي مجازي و غير ديدني اطاعت مي کند !
    ?- به جاي کارهاي زير بنايي به مردم صدقه مي دهد :
    در اين جا بايد اول کارهاي زير بنايي و اصولي را تعريف کنيم ?- دولتي کردن يا اختصاصي کردن اقتصاد به منظور انهدام صنايع نساجي - کشاورزي - دامداري - توليدي ?-برنامه ريزي براي کم کردن حقوق افراد بي اهميت جامعه و افزايش ??? برابري حقوق مديران خاص ?- فروش نفت و معدن و منابع ملي و در مقابل بي بودجه گذاشتن پروژه هاي عمراني در شهرستانها و انباشته کردن درامدهاي نفت در حساب ذخيره ارزي در بانکهاي قدرت هاي بزرگ و در عوض دادن اوانتاژ و چرب کردن سيبيل شان تا آنها تا پول ما را بالا نکشندو تلاش براي بدنام کردن ايران تا آنها به جرم نکرده غني سازي اورانيم پولهارا هپل هپو کنند ! ? البته بهانه لازم براي بالا کشيدن پول را هم خودمان به دستشان مي دهيم ? - استفاده از حساب ذخيره ارزي فقط در موارد اختصاصي شامل موسسه و نهادهاي خاص (توجه :توليد کنندگان و صادر کنندگان موفق استثنا هستند ). ?- عدم وجود بيمه بيکاري و بهداشتي براي مردم زيرا بيمه روستائئيان== صدقه است و پر رو مي شوند .?- استفاده از پس انداز هاي صندوق ذخيره بازنشستگان و فرهنگيان و تامين اجتماعي در صورت کسري بودجه به دليل ريخت و پاشهاي زايدما !
    خوب حالا اين احمدي نژاد همه را صدقه پرور کرده چون :
    ?-حقوق باز نشسته ها را زياد کرده ?- قانون هماهنگ براي دريافت حقوق کارمندان وضع کرده و حقوق مديران ما را کم کرده و سهام عدالت داده ?- مدافع بخش خصوصي واقعي و توليد داخلي ست ?- پولهاي ايران را از حساب بانکها انگليسي و فرانسوي در اورده ?- انرژي هسته اي را از دست بهانه گيري ما بيرون آورده! ?- روستا ها را آباد کرده و کارهاي عمراني در کشور را سرعت سرسام آوري داده از ?? سال به دو سال ! ?- از همه بدتر اينکه جلو در جيب گشاد سوء استفاده مديران رانت خواررا تاحدي دوخته و اين واقعاظلم بزرگي ست . ? - دست آخر هم بيمه روستائيان طرح پزشک خانواده بيمه زنان خانه دار و هزارتا گدا پروري و صدقه دهي ديگه کرده و نشان داده اصلا فهم اقتصادي ندارد .
    من دلايل ديگري هم دارم که کم کم مي گويم .....يکهو نمي شود همه اش را گفت !
    شما هم اگر موافقيد به او اصلا راي ندهيد !! جيز است !
    امضا کنندگان: پايگاه مبارزان آزادي و دموکراسي و اصلاحات در ايران نيوز
    اسلاح کاران حرف هه اي(همان اصلاحاتي هاي حرفه اي) نيوز
    اشک حسرت و آه براي دوران ثروت و دعوا و قهر نيوز
    قطره و دريا و ابر و کوه و آسمون و ريسمون نيوز
    يکهو از سکوت مرموز بدر آي -سر به زير نيوز
    کمترين دراويش خادم الملت و التفرقه نيوز
    باطن هفت رنگ ظاهر الصلاح نيوز
    بي پوسترو تبليغات نيوز
    صداي آزادي نيوز
    بي عاري نيوز
    سواري نيوز
    اقتباس از مجله روزانه مبين

    سلام من آدرس و لوگو وبلاگ شما رو تو وبلاگم گذاشتم اگه شما هم صلاح دونستيد وبلاگ ما رو بزاريد.

    ممنون

    پاسخ

    سلام . دوست عزيز لينک شديد

    به نام خدا

    سلام به روزم

    سلام!

    انشاا... در كارتان پيروز و سر بلند باشيد .

    ما لوگوي خوب دعوت از جناب دكتر را در وبلاگمان گذاشته ايم.

    راستي اگر مايل بوديد تبادل لينك هم مي كنيم.

    اصولگرايي هنر نيست وظيفه است.

    پاسخ

    سلام . دوست عزيز لينک شديد

    دانشجويان حامي دكتر فريدونكنار و محمود آباد

    لينكت كردم

    پاسخ

    سلام . دوست عزيز لينک شديد

    من به عنوان يكي از طرفداران عبدالله نوري

    از مردم ايران مي خوام بيان و به احمدي نژاد راي بدن

    + محمدي 
    يکي از اين آقايوني که مي گن ادستاوردهاي اخير هسته اي مال قبلي هاست بپرسه پس چرا قبلاً افتتاح نشد و ثانياً مگه سن و سال دانشمندان جواني که اين دستاور ها را ايجاد کرده اند در سيما نديديد . نکنه انها در دروان دبيرستان يا دانشگاهشان در انرژي هسته اي استخدام شدن دوران بعضي ها.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    + تخريب كار افراد عاجز است 

    محمود احمدي نژاد در پاسخ به پرسش خبرنگاري درباره برخي از تخريب‌ها در آستانه انتخابات تصريح کرد: اصولا تخريب کار آدم‌هاي عاجز است؛ کساني که حرفي براي گفتن ندارند، دست به تخريب مي‌زنند و اين مسأله در زمان انتخابات مشهودتر از بقيه زمان‌ها است.
    رئيس جمهور تصريح کرد: انتخابات عرصه‌اي است که بايد تمام داشته‌هاي يک ملت در آن به نمايش گذاشته شود.
    وي با بيان اينکه هيچ کس حق تخريب ديگران را ندارد، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخي به دنبال اين هستند که يا به ساير کانديداهاي انتخاباتي اهانت کرده و يا از برگزاري جلسات گفت‌وگو و تبليغات آنها ممانعت کنند.
    احمدي‌نژاد اظهارداشت: دولت اين اقدامات را محکوم مي‌کند. چرا که چنين فعاليت‌هايي خلاف قانون و فرهنگ اسلامي است.
    وي ادامه داد: بايد دست به دست هم دهيم تا در يک فضاي برادرانه سخن‌ها و ايده‌ها نيز مطرح شود، لذا چنين مسأله‌اي به طور حتم به کمال کشور کمک مي‌کند.
    رئيس‌جمهور همچنين ابراز اميدواري کرد: بايد به نقطه‌اي دست پيدا کنيم که تمام ايده‌ها و توان‌ها در داخل کشور مطرح شود.

    سلام عليکم
    از اينکه وبلاگي با اين مضمون داريد باعث سعادت است زيرا پيروي از حق نوعي عبادت محسوب مي شود.انشاء الله که در اين دوره از انتخابات بازهم شاهد حق طلبي مردم عزيزمان باشيم .
    رزمنده ودرصف جهاديم هنوز/نابودگر ظلم وفساديم هنوز/سوگندبه روح قدسي روح خدا/ماياور احمدي نژاديم هنوز/
    اميدوارم قابل بدانيو وبلاگ بنده هم در صف دوستانتان قرار دهيد.
    التماس دعا
    يا علي مدد
    پاسخ

    سلام دوست عزيز .د ليست حاميان جنبش لينک شديد . درج لوگوي جنبش دعوت را فراموش نفرماييد .

    سلام

    لطفا به ما نيز سر بزنيد و مطالبمان را خوب بخوانيد و نظر بگذاريد.

    يا علي مدد

    مناجات نامه يک اصلاحاتچي چهار آتيشه (2)

    خدايا!

    به شرکت هاي ما رونق ببخش
    سفرهاي تفريحي ما را بي خطر گردان
    رهبران سياسي ما را به اجماع برسان

    اي مهربان
    تو خودت هم مي داني که هيچ چيز مقدس در عالم وجود ندارد

    خدايا
    تو مي داني که دين نه تنها افيون توده هاست بلکه افيون ملت ها هم هست
    پس اي صاحب دين
    قسمت مي دهيم

    شر مخالفان داخلي را به خودشان برگردان
    آنها را از روي صحنه گيتي محو کن
    به خصوص اون فردي که جاي ما نشسته

    خداي من

    اي صاحب مکنت و جلال
    اي صاحب آسمان و زمين
    پس تا ما بر اريکه قدرت نيستيم
    به بارانت بگو نبارد
    سيلها را به سوي شهرها روانه
    راهها را براي سفرهاي استاني ناهموار
    و ماشينها، به خصوص پرايد را گران تر کن
    شير گاوها را خشک
    نوشابه را کمياب
    چرخ ماشينها را پنچر
    و سلحشور و ده نمکي و فرد مورد نظر را جيز جگر بده

    خدايا
    نا اميدي را زياد
    سيب زميني و تير آهن و ميله گرد را گران تر کن

    و سيم کارت ها را غير فعال ساز

    بگذار اعضاي شوراي امنيت قطعنامه هاي محکم تر صادر کنند

    و زمينه اجراي آنها را مهيا ساز

    اي رحيم!
    آمريکا و اروپا را از بحران اقتصادي خارج ساز
    و اين بلاي خانمانسوز را به جان چاوز و کاسترو بيانداز
    نفت را به بشکه اي سه دلار برسان
    گاز را مجددا در زمستان قطع کن
    نيروگاههاي برق را خراب کن
    اوباما و سولانا و آلبرايت را در پناه خودت حفظ

    و به آنها طول عمر با عزت عنايت کن
    به عظمت وجلالت
    يا ارحم ارحمين
    امين رب العالمين

    + آمار راي دهندگان پايتخت 
    رئيس ستاد انتخابات استان تهران گفت: 8 ميليون و 796 هزار و 463 نفر واجد شرايط راي دادن در انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري در استان تهران هستند.
     <      1   2   3      >