• وبلاگ : 
  • يادداشت : لطفاً بخوانيد
  • نظرات : 9 خصوصي ، 74 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + رضا 

    برادر گرانقدر و فرزانه - جناب آقاي دکتر احمدي نژاد

    با سلام و اداي احترام به حضور آن عزيز سلحشور که لذت قدرت و اختيار حکمراني را به حلاوت حضور بين مردم و خدمت به ايشان برگزيد و مانند ستاره اي درخشان مجدداً به يادها آورد که مسئول در نظام اسلامي مرز تعريف تا عمل را مي تواند درنوردد .

    جناب آقاي دکتر نيک مي دانيم که آسان نبود اين چهار سال زحمت و تلاش شبانه روزي و رنج تخريب و تهمت هاي گوناگون که نه تنها شخص جنابعالي بلکه ساير نزديکان شما را نيز هدف قرار داده است .

    برادرم ! مي دانم که هزاران ناگفته از دستهاي پيدا و ناپيداي قدرت در کشور داري و مي داني که مي دانم غالب آنان عروسک خيمه شب بازي ديگرانند که که مقدسات (!) آنان را در مجامع بين المللي زير سئوال برده اي .

    برادرم ، اين نوشتار درخواستي است سرشار از اشتياق و نياز به حضور دوباره شما در انتخابات رياست جمهوري . اين دعوت از طرف جمعي از علاقمندان مشي و طريقت مردمي ، عدالت محور ، خداجو ،ولايت مدار و عزت آفرين جنابعالي صورت مي پذيرد .

    اميدواريم با پاسخ مثبت به اين دعوت نه تنها دل دوستان را شاد گردانيد بلکه آنان که به خيال حذف جنابعالي از مقابل راهشان ، 4 سال سخت را برايتان آفريدند مايوس و نا اميد گردانيد .

    به اميد حضور و پيروزي شما

    اللهم عجل لوليک الفرج