• وبلاگ : 
  • يادداشت : سايت اختصاصي جنبش دعوت رونمايي شد
  • نظرات : 49 خصوصي ، 52 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + برادر 
    توهين بي سابقه مدعيان خط امام به رهبر فقيد انقلاب
    همايش موج سوم که توسط حاميان مشترک خاتمي و ميرحسين موسوي برگزار شد، صحنه بروز و ظهور يکي از بي سابقه ترين توهين ها به ساحت مقدس حضرت امام خميني(ره) را پديد آورد.

    به گزارش جهان، اين مراسم که چهارشنبه، 10 ارديبهشت در سالن اجتماعات برج ميلاد و با حضور خاتمي، ميرحسين موسوي و تعدادي از سران اصلاح طلب و با حضور جوانان موج سومي که علم حمايت از خاتمي را بلند کرده بودند برگزار شد تا چندين روز تبديل به تيتر يک بسياري از روزنامه ها و سايت هاي اصلاح طلب شد تا با انعکاس گسترده اين خبر، حمايت رسمي خاتمي و ستادهايش از ميرحسين موسوي را به نمايش بگذارند.

    اما در هياهوي تبليغات انتخاباتي اين مراسم، کليپي با عنوان "از گذشته تا امروز" به نمايش درآمد که يکي از بي شرمانه ترين اتفاق و بزرگترين بي حرمتي ها به ساحت رهبر فقيد انقلاب در طول سي سال گذشته را رقم زد. در اين کليپ که عکس‌هايي از سيد جمال‌الدين اسدآبادي، ميرزاکوچک خان، ستارخان و باقرخان، دکتر مصدق، مدرس، بازرگان، آيت‌ا... طالقاني، شهيد بهشتي، شهيد رجايي، شهيد چمران، دکتر علي شريعتي، امام‌ خميني(ره) و شهيد جهان‌آرا و تصاويري از ملي شدن صنعت نفت و عکسهايي از بازگشت امام خميني(ره) به ايران در آستانه پيروزي انقلاب و آزادي خرمشهر و انتخابات خرداد 76 و حوادث 18 تير 78 و ترور سعيد حجاريان به نمايش در آمد، هنگام پخش تصاوير مربوط به خبر اعلام ارتحال ملکوتي امام خميني توسط مجري خبر ، جوانان حاضر در سالن با شنيدن صداي حياتي، گوينده خبر که گفت: "روح بلند پيشواي مسلمانان و رهبر آزادگان جهان ، حضرت امام خميني به ملكوت اعلا پيوست " يک صدا شروع به سوت و کف زدن کرده و به شادي و پايکوبي پرداختند.

    اين درحالي است که ميرحسين موسوي، به شدت به محبت و علاقه خود به امام پافشاري مي کند اما با اين حال گردانندگان اين مراسم که اکثرا از اعضاي اصلي ستادهاي سيد محمد خاتمي بودند با چنين اقدامي و در هياهوي تبليغاتي مراسم فوق، به صورت تعمدي اقدام به اين اهانت آشکار کرده اند تا ستادها و برنامه هاي ميرحسين را با خط اصلي خود هماهنگ کنند.

    گفتني است که در زمان اصلاحات هم توهين هاي بسياري چون کشيدن کاريکاتور امام خميني، ادعاي اينکه تفکر امام بايد به موزه برود و ... به وقوع پيوسته بود.

    فيلم اين مراسم موهن در دفتر جهان موجود است.