• وبلاگ : 
  • يادداشت : احمدي نژاد در دوربان 2 + گزارش تصويري
  • نظرات : 9 خصوصي ، 54 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    به گزارش خبرگزاري فارس، خبرنگار پلاك‏نيوز ازمشهد خبر داد كه پروژه ارديبهشت داغ كه در كميته ايكس طراحي شده با جنجال آفريني «حجت جاوداني» از عناصر افراطي جبهه دوم خرداد در پايان سخنراني مير حسين موسوي كليد خورد.
    بعد از اينكه سخنراني مير حسين موسوي روز گذشته در سالن شهيد بهشتي شهر مشهد پايان يافت و وي به سوالات پاسخ داد، «حجت جاوداني» از عناصر افراطي جبهه دوم خرداد با همكاري برخي افراد مشخص، با حمله به تريبون، اغتشاشي ساختگي را به نمايش گذاشتند.
    «حجت جاوداني» از عناصر افراطي جبهه دوم خرداد، همكاري خود با گروه نهضت آزادي را در مشهد آغاز كرد و بعد از آن تا كنون همكاري خود با ملي‏مذهبي‏ها و عناصر حزب مشاركت و سازمان مجاهدين را ادامه داده است.
    در مشهد از «جاوداني» با تعابيري چون شعبان بي مخ جناح چپ و […] ياد مي‏شود.
    حمله «جاوداني» به تريبون، بعد از پايان سخنراني موسوي، بهانه‏اي براي مظلوم نمايي نامزد جبهه دوم خرداد و تحركاتي به بيرون سالن شهيد بهشتي شده كه شعارهايي عليه نظام از جمله مرگ بر ديكتاتور،‍ سلام بر موسوي- درود بر خاتمي، مرگ بر طالبان چه كابل چه ايران و.. سر داده شد.
    «حجت جاوداني» در ابتداي مراسم در سالن شهيد بهشتي، پلاكاردهايي را با مضامين مرگ بر طالبان، حمايت از موسوي، ركسانا صابري و... نوشته و در اختيار حاضرين در برنامه قرار مي‏داد.
    پيگيري‏هاي خبرنگار پلاک‏نيوز از مشهد نشان مي‏دهد اين تحرک از سوي کميته ايکس(X) و با مسووليت م.ا...طراحي و اجرا شده است.