• وبلاگ : 
  • يادداشت : اطلاعيه شماره 2 جنبش دعوت
  • نظرات : 7 خصوصي ، 41 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + عارف 
    مقام معظم رهبري:
    « يك خصوصيت(دولت دکتر احمدي نژاد) اين است كه اين دولت، واقعا دولت كار است؛ دولت حركت و اقدام است؛ انرژي و نشاط كار اين دولت يك امر برجسته است.
    « خصوصيت و امتيازي كه در اين دولت هست، شعار و گفتمان كلي اين دولت است كه منطبق بر شعار و گفتمان امام و منطبق بر شعارها و گفتمان هاي انقلاب است. اين خيلي چيز با ارزشي است. اين را هيچكس نمي تواند نديده بگيرد.هر دلبسته به انقلاب اين را قدر مي داند. هر كسي كه پيشرفت كشور را با هدايت انقلاب و با كارگرداني انقلاب تصور مي كند، بايد اين را قدر بداند.»
    « ما متاسفانه در برخي از اوقات گذشته، مي ديديم كه بعضي از كساني كه مرتبط با مسئولان بودند يا حتي خودشان مسئول يك بخشي بودند، كانه از گفتمان انقلاب در مقابل ديگران شرمنده اند و خجالت مي كشند كه حقايق انقلاب را بر زبان جاري كنند يا آنها را پيگيري كنند يا به آنها اهميت بدهند اين براي يك جامعه خيلي بلاي بزرگي است، اين را شما نداريد.»
    « روند غرب باوري و غرب زدگي را كه متاسفانه داشت در بدنه مجموعه هاي دولتي نفوذ مي كرد، متوقف كرديد، اين چيز مهمي است.»
    « امتياز سوم هم روحيه مردمي و خاكي اين دولت است، اين هم خيلي با ارزش است؛ اين را قدر بدانيد. شما امتيازتان به تشخص ظاهري و شكل و قيافه نيست. امتيازتان به همين است كه خودتان را با مردم هم سطح كنيد. به شكل مردم و در ميان مردم باشيد.