جنبش حمایت از دکتر احمدی نژاد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوئل در جبهه اصلاحات -

دوئل در جبهه اصلاحات

سه شنبه 88 فروردین 25 ساعت 8:51 عصر

دوئل در جبهه اصلاحات !
                       

اکبر اعلمی، میرحسین موسوی و حجت‌الاسلام کروبی را به مناظره فراخواند و تاکید کرد: چنانچه هر یک از کاندیداهای مخاطب بنا به ملاحظاتی خود را ناتوان از شرکت در این مناظره صریح بدانند، ناگزیر شخصا در بیانیه‌های بعدی، آنان را در یک‌یک موارد به چالش فرا خواهم خواند.
                                                                              
به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخاباتی اکبر اعلمی، نماینده اصلاح طلب دور ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای رسمی کاندیداتوری خود را اعلام کرد.
وی در بخشی از این بیانیه خطاب به دو کاندیدای دیگر اصلاح طلب آورده است: بنده برای مناظره با شما و بیان دیدگاه‌های خود پیرامون پرسش‌های خود و سایر محورهایی که تعیین خواهد شد اعلام آمادگی می‌کنم.
در ادامه آمده است: امیدوارم که با بلندی نظر خود این فرصت را از ملت ایران و برادر کوچکتان دریغ نفرمایید، واضح است که اگر پاسخ‌ها و پایبندی‌ هر یک از شما به آنچه در این مناظره و توام با سوگند بیان خواهد شد.
بدیهی است چنانچه هر یک از کاندیداهای مخاطب بنا به ملاحظاتی خود را ناتوان از شرکت در این مناظره صریح بدانند ناگزیر شخصا در قالب بیانیه‌های بعدی ضمن به چالش فراخواندن مجدد آنان نسبت به یکایک موارد مطرح شده پاسخ خود را نیز در این خصوص بیان خواهم کرد.


نوشته شده توسط : حامیان احمدی نژاد

نظرات دیگران [ نظر]



<>