جنبش حمایت از دکتر احمدی نژاد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
احمدی نژاد تمام تصمیماتش را بین مردم گرفت -

احمدی نژاد تمام تصمیماتش را بین مردم گرفت

دوشنبه 88 فروردین 24 ساعت 10:0 عصر
  احمدی‌نژاد تمام تصمیماتش را بین مردم گرفت

مشاور رئیس‌جمهور گفت : احمدی‌نژاد در این چهار سال به جای نشستن در کاخ‌های شیشه‌ای، تصمیماتش را بین مردم گرفت.
محمدعلی رامین پیش از ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرکرد، افزود: احمدی‌نژاد در سفرهای استانی با حضور در بین مردم، اطلاعاتی بدست آورد که کسی به آنها دست نداشته و برای مدیران پس از این دولت هم قابل استفاده است.
وی با بیان اینکه احمدی‌نژاد توانست طرحی نو در اداره جامعه به جهانیان ارائه کند، افزود: وی به جاهایی سفر کرد که گاهی حتی یک فرماندار هم به آن منطقه نرفته بود و افراد فقیر و دورافتاده‌ترین مردم را مثل نورچشمی‌های تهرانی نگاه کرد و این نهایت بزرگواری یک سیاستمدار است.
به گفته وی، این تفکر که دورافتاده با مرفه‌ترین افراد در کشور مساوی هستند، قابل تقدیر و ستایش است.
رامین با بیان اینکه در گذشته استان‌ها به سه دسته محروم، نیمه‌پیشرفته و پیشرفته تقسیم می‌شد، اظهار داشت: در نگاه مدیران حاکم و در تصمیم‌گیر‌ی‌هایی مانند توزیع بودجه، با این استدلال که مناطق محروم توان جذب اعتبارات را ندارند، صاحب رقم کمی از بودجه می‌شدند.
رامین افزود: تغییر این رویکرد از آثار سفرهای استانی دولت نهم است.
دبیر کل بنیاد جهانی هلوکاست با اشاره به موفقیت‌های دولت نهم در عرصه بین‌الملل گفت: وقتی دولت سابق مرخص شد، تمام مراکز مرتبط با انرژی هسته‌ای تعطیل بود و اطلاعات علمی و امنیتی لو رفته بود در مواردی توسط عده‌ای فروخته شده بود.
به گفته وی در شرایطی که دولت خاتمی تمام شرایط غرب را پذیرفته بود، دولت احمدی‌نژاد مجبور به اصلاح مسیر شد و با ایستادگی در برابر همه تهدیدها، قطعنامه‌ها و اقدامات غرب در کمترین زمان چرخه سوخت را تکمیل و به فناوری کامل سوخت هسته‌ای دست یافت.
این کارشناس سیاسی افزود: در پی همین اقدامات بود که غرب هم‌اکنون به این نتیجه رسیده که بازی با ایران را باخته است.
رامین تصریح کرد: در یک کلام همه منافعی که در دولت قبلی فروخته شده بود، در این دولت بازپس‌گیری شد.


نوشته شده توسط : حامیان احمدی نژاد

نظرات دیگران [ نظر]



<>