جنبش حمایت از دکتر احمدی نژاد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیام مشاور مطبوعاتی آقای احمدی نژاد به جنبش دعوت -

پیام مشاور مطبوعاتی آقای احمدی نژاد به جنبش دعوت

چهارشنبه 88 فروردین 5 ساعت 10:46 عصر

پیام مشاور مطبوعاتی آقای احمدی نژاد خطاب به جنبش دعوت

چندی پیش از طرف مدیر پایگاه اینترنتی جنبش دعوت یادداشتی به مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور محترم جناب آقای احمدی نژاد ارسال گردید و طی آن از ایشان درخواست گردید تا مواضع و نظرات دکتر احمدی نژاد را به منظور همسو نمودن و جهت دهی اصولی فعالیت های علاقمندان ایشان در برنامه های تبلیغاتی انتخابات دهم ، به سمع حامیان جنبش برسانند .
آقای علی اکبر جوانفکر در پاسخ به این یادداشت در پیامی به شرح زیر خطاب به جنبش دعوت و حامیان آقای احمدی نژاد ، نکات ارزشمندی را بیان نمودند :

حامیان عزیز
با سلام
همانطور که می دانید آقای احمدی نژاد در انتخابات نهم ریاست جمهوری نیز تشکیل ستاد انتخاباتی ندادند و ستادهای تشکیل شده ، کاملا مردمی بود و در تهران نیز ستاد مردمی انتخابات دکتر احمدی نژاد تشکیل شده بود. ظاهرا ایشان در این دوره نیز ستاد رسمی انتخاباتی تشکیل نخواهند داد و گروههای مردمی مانند شما دوستان عزیز که بدون هیچگونه چشمداشتی مایل به تبلیغ به نفع دکتر احمدی نژاد هستند ، می توانند ستادهای مردمی را داوطلبانه فعال کنند. البته تصور می کنم که ایشان در آستانه انتخابات بیانیه ای را در این زمینه منتشر خواهند کرد که می تواند راهگشای دوستان و علاقمندان باشد.
عزیز و سربلند باشید

جنبش دعوت ضمن تشکر از پاسخ درج شده ، در اطلاعیه بعدی مواضع رسمی و برنامه های آتی خود را به آگاهی کلیه اعضاء و حامیان دکتر احمدی نژاد خواهد رسانید .

برای مشاهده یادداشت جنبش و پاسخ درج شده اینجا کلیک کنید


نوشته شده توسط : حامیان احمدی نژاد

نظرات دیگران [ نظر]



<>