• وبلاگ : 
  • يادداشت : لطفاً بخوانيد
  • نظرات : 9 خصوصي ، 74 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5      
     
    + سيد مرتضي 
    بازم
    + سيد مرتضي 
    سلام و خدا قوت - ي نكته جالب البته برا من خيلي جالبه و اون اينكه دقت كنيد ببينيد مخالفان اقاي احمدي نژاد از چه قشري هستند و موافقان ايشون از چه قشري اگر کمي تحقيق کنيد ميبينيد اکثر مخالفهاي ايشون از قشر پولدار و اكثرا بسيار پولدار و موافقهاشون از قشر هاي کم در آمد جامعه هستند و اين ميتونه مهر تاييدي از سوي مقام معظم رهبري وامام بزرگوار باشه به شرط اينکه خصوصيات يک رئيس جمهور از زبان اين بزرگواران را بخونيد و حتما مقايسه اي هم داشته باشيد با رئيس جمهور قبل از ايشون اين ميتونه از ريشه و بنيان كار كردن ايشون رو ثابت كنه البته شكي نيست كه كه خرج و مخارج بالا رفته و اي كاش ي تحقيق درست و حسابي ميشد تا بفهميم مقصر اصلي اين گراني ها كيا هستند اما من دعا ميكنم همه ملت متوجه خصوصيت ايشون در برقراري عدالت به هر نحوي بشن و با وجود همه مشكلات فعلي ايشون رو در به سر انجام رسوندن حركتشون ياري كنند تا همه مزه نتيجه شيرين اقدامات ايشون رو بچشيم ان شاالله .
    لينکت کردم
    + د 
    باسواد سپاسگزاري با ز است نه به ذ.
    پاسخ

    از نکته سنجي و تذکرتون متشکريم
    + جلال 

    به نظر من بهتره آقاي احمدي نژاد حتي اعلام آمادگي هم نكنند.

    26 درصد تورم كافيه بيشتر نشه بهتره!!

    + عرشيا 

    بابا تو رو خدا بياين يه سايت خوشكل و كامل گروهي برا دكتر راه بندازيم.

    بخدا وبلاگ با اين حجم بازديد كننده اصلا جاي مناسبي نيست

    ژيشنهاد مي كنم يه فراخوان بزنيد همين جا راجع راه اندازس سايت ...همه اعلام آْمادگي خواهند كرد

    سلام

    با افتخار شما لينك شديد.موفق و سربلند باشيد.

    من كارشناس سد سازي هستم... بيشتر از 12 سال هم هست كه فعاليت دارم اما... يه سوال از دكتر شما دارم... خواهشن همينو ازشون بپرسين اگه جوابي داشتن بدن كه قدمشون روي چشم... دور بعدي رياست جمهوري هم تحملشون ميكنيم«اما قول نميدم اينو»... يكي از سد هايي كه در دوره رياست جمهوري آقاي دكتر احمدي نژاد مراحل پژوهشي و مطالعاتيش شروع شده رو نام ببرين... همين يه سوال...

    اگرم واقعا دلشون برا ملت ميسوزه قسمشون ميدم به همون مدرك دكتراشون «نه چيز ديگه اي» ... نيان ... دل ملت براشون ميسوزه بس كه دلتنگ وضعيت مردم هستن...

    مرسي...

    + يه دلداده دکتر 
    دکتر جان بيا بابا که وضع دنيا خرابه، اين آمريکايي هاي کافر هم که تو اين 4 سال دين نياوردن، بيا يه 4 سال ديگه هم باش ارشادشون کن رسالتتو به اتمام برسون ديگه حاجي! اگه نياي ما مي ميريم از غصه ها،حالا ببين کي گفتم من

    من حتما شما رو لينك خواهم كرد

    به ديگران هم ميگم

    + Hamed Nematollahi 
    آقا دکتر نيازي به اين سوسول بازي ها نداره
    اين جور چيزا مال بقيه است! دکتر مثل "مرد" مياد تو ميدون !
    + محسن 

    سلام

    آيا جايي هست بشه از دكتر دعوت كرد به مردم رحم كنه و نياد

    ممنون

    + رضا 

    برادر گرانقدر و فرزانه - جناب آقاي دکتر احمدي نژاد

    با سلام و اداي احترام به حضور آن عزيز سلحشور که لذت قدرت و اختيار حکمراني را به حلاوت حضور بين مردم و خدمت به ايشان برگزيد و مانند ستاره اي درخشان مجدداً به يادها آورد که مسئول در نظام اسلامي مرز تعريف تا عمل را مي تواند درنوردد .

    جناب آقاي دکتر نيک مي دانيم که آسان نبود اين چهار سال زحمت و تلاش شبانه روزي و رنج تخريب و تهمت هاي گوناگون که نه تنها شخص جنابعالي بلکه ساير نزديکان شما را نيز هدف قرار داده است .

    برادرم ! مي دانم که هزاران ناگفته از دستهاي پيدا و ناپيداي قدرت در کشور داري و مي داني که مي دانم غالب آنان عروسک خيمه شب بازي ديگرانند که که مقدسات (!) آنان را در مجامع بين المللي زير سئوال برده اي .

    برادرم ، اين نوشتار درخواستي است سرشار از اشتياق و نياز به حضور دوباره شما در انتخابات رياست جمهوري . اين دعوت از طرف جمعي از علاقمندان مشي و طريقت مردمي ، عدالت محور ، خداجو ،ولايت مدار و عزت آفرين جنابعالي صورت مي پذيرد .

    اميدواريم با پاسخ مثبت به اين دعوت نه تنها دل دوستان را شاد گردانيد بلکه آنان که به خيال حذف جنابعالي از مقابل راهشان ، 4 سال سخت را برايتان آفريدند مايوس و نا اميد گردانيد .

    به اميد حضور و پيروزي شما

    اللهم عجل لوليک الفرج

    + ناصح 
    ما هم از شما سپاسگزاريم. ززززز
     <      1   2   3   4   5