جنبش حمایت از دکتر احمدی نژاد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دولت نهم پنج برابر گذشته براى کشور کار کرده است -

دولت نهم پنج برابر گذشته براى کشور کار کرده است

سه شنبه 88 فروردین 25 ساعت 8:45 عصر
 
   دولت نهم پنج برابر گذشته براى کشور کار کرده است

معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت نهم 5 و 2 دهم برابر در مقایسه با قبل برای تولید، رشد و عمران کشور کار کرده است.

پرویز داودی معاون اول رئیس جمهور امروز در همایش تحول اقتصادی، الگوی مصرف، توسعه حمل و نقل با اشاره به اقدامات دولت نهم در زمینه فرهنگی، حمایت از ارزش‌های اسلامی و اصلاح ارزش‌های قلب شده و به صحنه آوردن ارزش هایی مانند عدالت و استقلال را از جمله این اقدامات برشمرد و گفت: در زمینه ایجاد امنیت و رفاه اجتماعی دولت با سفرهای استانی در پی کم کردن شکاف طبقاتی است.
وی افزود: به حداقل رساندن نابرابری حقوق ها، رشد تامین اجتماعی و بیمه ها نیز از اقدامات دولت برای افزایش رفاه اجتماعی بوده است.
معاون اول رئیس جمهور همچنین ادامه داد: در زمینه رشد اقتصادی رشد متوسط چهار و 35 صدم درصدی هشت سال قبل از دولت نهم در چهار ساله این دولت به 6 و 27 صدم به طور متوسط رسیده است. 

                                                                                        

داوودی خاطر نشان کرد: از سال 79 تا سال 86 حدود 143 هزار طرح در کشور با اعتبار 42 هزار میلیارد تومان اعتبار آغاز شده که از این تعداد 43 هزار طرح قبل از دولت نهم و 100 هزار طرح در دولت نهم آغاز شده است که نسبت 30 درصد به 70 درصد را از نظر تعداد و مبلغ طرح‌ها نشان مـی‌دهد.
وی افزود: از 43 هزار طرح قبل از دولت نهم 20 هزار طرح قبل از این دولت پایان یافت و 13 هزار طرح در دولت نهم به پایان رسید و 10 هزار طرح دیگر نیز هنوز ادامه دارد.
معاون اول رئیس جمهور با اشره به میزان طرح‌های پایان یافته در دولت نهم گفت: از100 هزار طرح دولت نهم 52 هزار طرح به پایان رسیده است و اجرای 43 هزار طرح دیگر همچنان ادامه دارد و تعداد طرح‌های به پایان رسیده در پنج سال قبل از دولت نهم به طور متوسط سه هزار و 977 طرح در هر سال بود که این تعداد در دولت نهم به 20 هزار و 738 رسیده است، همچنین در این دولت به رغم تحریم ها تولید سیمان 8 برابر شد.
داودی در ادامه اظهار داشت: در بحث هسته ای و فناوری ها نیز با حرکت خوب دولت شاهد پرتاب ماهواره به فضا و تکمیل چرخه سوخت هسته‌ای بودیم و توطئه دشمنان برای منزوی کردن ایران در جامعه بین المللی نیز با اقدامات دولت بی تاثیر ماند و روز به روز به اقتدار و عزت جمهوری اسلامی و مردم در دنیا اضافه می‌شود.
وی با اشاره به اهداف چشم انداز 20 ساله کشور گفت: این چشم انداز پنج درب ورودی دارد که عبارتند از اخلاق و معنویت، امنیت و رفاه اجتماعی، اقتصاد - رشد و تولید ثروت، علم و فناوری و سیاست که در همه این زمینه‌ها باید در افق سال 1404 پیش‌تاز باشیم.
معاون اول رئیس جمهور به بحران مالی جهانی اشاره کرد و یکی از ریشه‌های آن را فقدان نظام اخلاقی در نظام سرمایه داری دانست و اظهار داشت: این امر موجب شکسته شدن معیارهای اخلاقی و سلب اعتماد وسیع شده است.
داوودی با بیان اینکه نظام مالی سرمایه داری مبتنی بر ربا و ظلم است آن را عامل دوم بحران مالی کنونی برشمرد و ادامه داد: سومین عامل بوجود آمدن این بحران نداشتن مدیریت، مقررات و احتیاطات است.
وی با بیان اینکه اکنون برخی از متفکران معتقدند که باید به دنبال نظام اسلامی در بازارهای مالی برویم اظهار داشت: اکنون راه حل‌های مادی به تنهایی جوابگوی این بحران نیست و راه حل این بحران همراه شدن اخلاق با اقتصاد، جدا شدن از نظام ربوی و حاکم شدن مقررات در بازارها است و همه این موارد در چشم انداز بیست ساله کشور مدنظر قرار گرفته است.
معاون اول رئیس جمهور در ادامه اظهار داشت: در سال‌های گذشته تهاجمی که از سوی دشمن به ما شد نیز برای قفل زدن به دربهای چشم انداز بود و این تهاجم اول برای تغییر ارزش‌ها و اخلاقیات و ناتوی فرهنگی بود.
داودی در پایان اظهار داشت: همچنین نا امنی‌های اجتماعی و پیگیری براندازی‌های نرم، تحریم‌های اقتصادی برای جلوگیری از تولید ثروت، جلوگیری از ورود فناوری‌ها به کشور و اقدام برای منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران در صحنه بین المللی از اقدامات دشمنان بود که دولت نهم برای بازکردن این قفل‌ها حرکت‌های عمیقی انجام داد.


نوشته شده توسط : حامیان احمدی نژاد

نظرات دیگران [ نظر]



<>