جنبش حمایت از دکتر احمدی نژاد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چرایی جنبش دعوت از احمدی نژاد -

چرایی جنبش دعوت از احمدی نژاد

پنج شنبه 87 اسفند 15 ساعت 8:40 صبح

چرایی جنبش دعوت از احمدی نژاد

 

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری دهم ، رنگ و بوی انتخاباتی فضای جامعه و رسانه ها رو در بر گرفته و هر کس به سلیقه خودش به تحلیل این امر پرداخته .
آمدن یا نیامدن برخی از چهره های مطرح جهت کاندیداتوری چیزی از شور حال این واقعه مهم ملی که مثل سال کبیسه هر چهار سال یک بار رخ می ده ، کم نخواهد کرد .
در اوج بازار گرمی برخی حضرات  و نازکشیدن هواداران اونها که اگر نیایی چنان کنم که دانی (!) و معرفی آقایان رنگارنگ به عنوان رقبای اصلی آقای احمدی نژاد در انتخابات دهم ، میدان مبارزه طراحی شده از یک سو شاهد چند مبارز و از سوی دیگر جای خالی حریف است .
دقیقاً نکته همینجاست که وقتی طراح رایحه خوش خدمت هنوز حضورش رو در در رقابت ملی دهم اعلام نکرده و اینچنین صف آرایی مقابل نامش صورت گرفته آیا شایسته نیست فعالان اجتماعی و سیاسی کشور که عزت و سربلندی ایران اسلامی رو در این چهار سال از نزدیک مشاهده و آثار و برکات حضور جناب آقای دکتر احمدی نژاد در سمت رئیس جمهور ایران رو حس کرده اند ، اقدام به دعوت از ایشون برای کاندیداتوری در دوره دهم انتخابات ریاست جمهوری بکنند ؟
آیا تحمل چهار سال سخت و سرشار از کارشکنی مخالفان ، توهین و افترا ، زحمت و فعالیت شبانه روزی و تخریب چهره خود و همکارانشون ،  رغبتی برای قبول این زحمت به مدت چهار سال دیگه برای ایشون باقی گذاشته ؟
به نظر میاد در این مقطع از زمان اعلام حمایت و دعوت از آقای احمدی نژاد برای حضور در انتخابات دهم می تونه علاوه بر قدرشناسی از زحمات تا امروز ایشون ، زمینه رو برای تداوم حضور این خدمتگزار بی چشمداشت مردمی مهیا کنه . مسلماً حضور این شخصیت ارزشی در دومین دوره انخابات و انتخابشون در این مقطع برکات بسیاری در سیاست خارجی و مسائل داخلی کشور خواهد داشت که امیدوارم به فضل خدا تحقق پیدا کنه .
جنبش وبلاگی دعوت از احمدی نژاد به نوبه خودش می تونه عاملی برای تحقق این هدف ارزشمند باشه که تمام عزیزان وبلاک نویس رو به شرکت در این جنبش دعوت می کنیم .

دوستان عزیز لطف کنند و ضمن ارائه نظرات کارگشای خودشون نوشته هایی با محتوای : لزوم دعوت از آقای دکتر ، نیازهای روز کشور ، دستاوردها و خدمات ایشان قبل از ریاست جمهوری و بعد از آن و ... را به ما ارسال نمایند .
توضیحاً متن های دعوت محبت آمیز شما از ایشان ضمن قرار گرفن در این پایگاه ، به سایتهای مرتبط با جناب آقای احمدی نژاد ارسال خواهد شد .


نوشته شده توسط : حامیان احمدی نژاد

نظرات دیگران [ نظر]



<>