جنبش حمایت از دکتر احمدی نژاد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فروردین 1388 -

مراجع تقلید از کاندیدای خاصی حمایت نمیکنند

دوشنبه 88 فروردین 24 ساعت 10:26 عصر
   دیدار مراجع با کاندیداها به معنی طرفداری از آنها نیست

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی یکی از مراجع عظام تقلید قم با اشاره به دیدار اخیرش با میرحسین موسوی گفت: دیدار مراجع با کاندیداها دلیلی بر حمایت از آنها نخواهد بود.
آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی پیش از ظهر امروز در ابتدای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم با اشاره به برخی برداشت‌های شخصی در جراید و روزنامه‌ها از دیدار اخیر ایشان با میر حسین موسوی گفت: دیدار بنده با کاندیدا هیچ دلیلی بر حمایت و یا عدم حمایت از آن شخص ندارد و کسی نباید اظهار نظر شخصی کند.
وی ادامه داد: هر فرد و یا گروهی که وفادار به نظام انقلاب اسلامی بوده و این شرط را داشته باشد برای ما از نظر ملاقات کردن یکسان بوده و توصیه‌هایمان به آن‌ها یکسان خواهد بود.
آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به برخی اظهارنظرها در خصوص حمایت ایشان از میرحسین و یا کاندیدای دیگری گفت: دیدار با فردی نه دلیل بر طرفداری از او است و نه موضوع دیگری تمام این‌ دیدارها پدرانه بوده و هیچ گاه در این دیدارها مراجع جناحی عمل نخواهند کرد.
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است اظهار داشت: باید با تمام توان تلاش کنیم تا مردم را در پای صندوق‌های رأی بکشانیم. زیرا این موضوع یأس دشمن را در برخواهد داشت.
وی افزود: مردم باید در انتخاب‌ کاندیداها دقت داشته باشند و بدانند که ما شخص خاصی را معرفی نکرده‌ایم و نخواهیم کرد و امیدواریم برخی مسائلی را که در برخی جراید در این‌باره نوشته شده‌ اصلاح شود.

نوشته شده توسط : حامیان احمدی نژاد

نظرات دیگران [ نظر]


احمدی نژاد تمام تصمیماتش را بین مردم گرفت

دوشنبه 88 فروردین 24 ساعت 10:0 عصر
  احمدی‌نژاد تمام تصمیماتش را بین مردم گرفت

مشاور رئیس‌جمهور گفت : احمدی‌نژاد در این چهار سال به جای نشستن در کاخ‌های شیشه‌ای، تصمیماتش را بین مردم گرفت.
محمدعلی رامین پیش از ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرکرد، افزود: احمدی‌نژاد در سفرهای استانی با حضور در بین مردم، اطلاعاتی بدست آورد که کسی به آنها دست نداشته و برای مدیران پس از این دولت هم قابل استفاده است.
وی با بیان اینکه احمدی‌نژاد توانست طرحی نو در اداره جامعه به جهانیان ارائه کند، افزود: وی به جاهایی سفر کرد که گاهی حتی یک فرماندار هم به آن منطقه نرفته بود و افراد فقیر و دورافتاده‌ترین مردم را مثل نورچشمی‌های تهرانی نگاه کرد و این نهایت بزرگواری یک سیاستمدار است.
به گفته وی، این تفکر که دورافتاده با مرفه‌ترین افراد در کشور مساوی هستند، قابل تقدیر و ستایش است.
رامین با بیان اینکه در گذشته استان‌ها به سه دسته محروم، نیمه‌پیشرفته و پیشرفته تقسیم می‌شد، اظهار داشت: در نگاه مدیران حاکم و در تصمیم‌گیر‌ی‌هایی مانند توزیع بودجه، با این استدلال که مناطق محروم توان جذب اعتبارات را ندارند، صاحب رقم کمی از بودجه می‌شدند.
رامین افزود: تغییر این رویکرد از آثار سفرهای استانی دولت نهم است.
دبیر کل بنیاد جهانی هلوکاست با اشاره به موفقیت‌های دولت نهم در عرصه بین‌الملل گفت: وقتی دولت سابق مرخص شد، تمام مراکز مرتبط با انرژی هسته‌ای تعطیل بود و اطلاعات علمی و امنیتی لو رفته بود در مواردی توسط عده‌ای فروخته شده بود.
به گفته وی در شرایطی که دولت خاتمی تمام شرایط غرب را پذیرفته بود، دولت احمدی‌نژاد مجبور به اصلاح مسیر شد و با ایستادگی در برابر همه تهدیدها، قطعنامه‌ها و اقدامات غرب در کمترین زمان چرخه سوخت را تکمیل و به فناوری کامل سوخت هسته‌ای دست یافت.
این کارشناس سیاسی افزود: در پی همین اقدامات بود که غرب هم‌اکنون به این نتیجه رسیده که بازی با ایران را باخته است.
رامین تصریح کرد: در یک کلام همه منافعی که در دولت قبلی فروخته شده بود، در این دولت بازپس‌گیری شد.


نوشته شده توسط : حامیان احمدی نژاد

نظرات دیگران [ نظر]


خبر خوش هسته ای

جمعه 88 فروردین 21 ساعت 9:16 صبح

    خبر خوش هسته ای رئیس جمهور
      آخرین حلقه‌ چرخه‌ سوخت هسته‌ای کشور کامل شد

 دکتر احمدی نژاد در جشن روز ملی فناوری هسته ای خبر خوش جدیدی رو که وعده داده بودند اعلام کردند . یکی از مهمترین فرازهای سخنان ایشون این جمله بود : ملت ایران به معاهده یک‌طرفه زورگویان عالم پایان داد

 خبر رو بخونید :
روز ملی فناوری هسته ای در اصفهان با بیان اینکه 20 فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای، روز عزت و غرور ملت ایران است .
اکنون شاهد 2 دستاورد مهم در صنعت هسته‌ای کشورمان هستیم، دستاورد اول بسته بندی سوخت و آماده کردن آن برای قرار گرفتن در راکتورها و تولید نیرو از آن است و دستاورد دوم آزمایش 2 نوع سانتریفیوژ جدید با ظرفیت چند برابری سانتریفیوژ موجود است که بطور کامل حاصل تلاش و نوآوری دانشمندان این سرزمین در تکمیل حلقه های متعدد مدیریت سوخت هسته‌ای است که آنها را اکنون در اختیار داریم.
وی افزود: زمانی ارزش این دستاوردهای بزرگ به خوبی مشخص می‌شود که بدانیم همه این دستاورد‌ها را در پس ایستادگی و برابر بدخواهان ملت ایران در سخت‌ترین شرایط حتی تا مرز تهدید نظامی بدست آورده‌ایم اما به لطف خداوند و اتحاد ملت ایران و رهبری گرانقدرمان پیشرفت و تعالی ملت ایران با سرعت روزافزون در حال حرکت است.

                                                                     ادامه مطلب...

نوشته شده توسط : حامیان احمدی نژاد

نظرات دیگران [ نظر]


کادوئی دیگر از جبهه اصلاحات !

چهارشنبه 88 فروردین 19 ساعت 4:12 عصر


کادوئی دیگر از جبهه اصلاحات !

   دست دادن خاتمی با حامی هتاکان به پیامبر(ص)
 روز گذشته اجلاس ائتلاف تمدن‌ها در استانبول ترکیه با حضور سران برخی از کشورها برگزار شد و راسموسن نیز به عنوان دبیر کل جدید ناتو در این نشست حضور داشت.
راسموسن در جریان این اجلاس تصریح کرد که در مقام دبیرکل جدید ناتو، توجهی ویژه‌ به حساسیت‌های دینی و فرهنگی خواهد داشت و گفت‌وگو و روابط با جهان اسلام را گسترش خواهد داد.
در عین حال وی باز هم نه تنها به واسطه حمایت از چاپ کاریکاتورهای موهن در روزنامه‌های کشورش حاضر به عذرخواهی از مسلمانان نشد، که بار دیگر از این اقدام دفاع کرد و آن را نتیجه آزادی بیان دانست.
از کشور ما هم محمد خاتمی در این اجلاس شرکت کرده بود. خاتمی در اقدامی عجیب و بهت‌برانگیز در کنار راسموسن، نخست وزیر دانمارک قرار گرفت و با رویی گشاده دست وی را در دستان خود گرفت.
جالب آنکه راسموسن به واسطه آسیب دیدگی دست راستش قادر به حرکت دادن آن نبود اما خاتمی برای آنکه ارادت خود را به وی ابراز کند، دست چپ راسموسن را در دست خود فشرد. این اقدام رئیس دولت اصلاحات، دوباره سوالات بسیاری را به اذهان متبادر کرده است.
رجا نوشت، در شرایطی که سران نظام لائیک ترکیه با تمام توان با نخست‌وزیر ضد اسلام دانمارک مخالفت می‌کنند، خاتمی که عنوان رئیس جمهور سابق کشوری اسلامی را یدک می‌کشد، چگونه می‌تواند به خود اجازه دهد که دستان راسموسن را فشرده و به او لبخند زند؟ به راستی خاتمی چه پاسخی برای ملت ایران و برای دیگر مسلمانان جهان خواهد داشت. 

نوشته شده توسط : حامیان احمدی نژاد

نظرات دیگران [ نظر]


لذت و افتخار میر حسین موسوی !

چهارشنبه 88 فروردین 19 ساعت 8:47 صبح



   لذت و افتخار میر حسین موسوی !

نوشتاری که در ادامه می خوانید به قلم یکی دوستان ( احمد شرفخانی ) نگارش یافته و لینک آن نیز به ما ارسال گردیده است . نگارنده با سادگی و استدلال دقیقی سعی برآن داشته تا مواضع سیاسی یکی از نامزدهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را جهت رفع شبهات مطرح شده درمورد طرزفکر ایشان بیان دارد .  با هم بخوانیم :

بعد از انصراف و کناره‌گیری آقای خاتمی از صحنه رقابت انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری میرحسین موسوی در جواب نامه خاتمی خطاب به ایشان مطالبی را بیان کرده‌اند که به نظر رسید برای کسانی که میرحسین موسوی را نخست وزیر ارزشی و انقلابی دوران پرافتخار دفاع مقدس می‌دانند قابل تأمل باشد، لذا بر آن شدم تا نکاتی را نسبت به این نامه مطرح کنم.

میرحسین موسوی در نامه خود به آقای خاتمی اینگونه عنوان کرده است که:

ادامه مطلب...

نوشته شده توسط : حامیان احمدی نژاد

نظرات دیگران [ نظر]


منت گذاری بر مردم نوعی اهانت است

سه شنبه 88 فروردین 18 ساعت 8:34 عصر
واکنش جامعه اسلامی دانشجویان به سخنان دیروز میرحسین موسوی ؛
منت ‌گذاری بر مردم نوعی اهانت است

در جلسه صبح امروز کمیته انتخابات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان پیرامون آرایش نیروهای سیاسی کشور و نحوه ورود نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و اعضای کمیته انتخابات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با تأکید بر دفاع و پیشبرد گفتمان اصیل انقلاب اسلامی، نقش جریانات دانشجویی در پاک نگاه داشتن این گفتمان از انحرافات پیش‌روی آن از جانب دشمنان خارجی و داخلی و برخی از ساده‌لوحان داخلی مورد بحث قرار دادند. 
دبیر این کمیته با توجه به سخنان برخی از افراد که دوران کنونی را نگران‌کننده‌تر از دوران گذشته دانسته‌اند، این مطلب را متذکر شد که شرایط دورانی که سخنران این مطالب، خود به عنوان مشاور دولت بوده به مراتب نگران‌کننده‌تر از شرایط حال حاضر بود، چرا که در همان دوران بود که افکار حضرت امام را مناسب موزه تاریخ دانستند و در همان دوران بود که اصل ولایت فقیه به عنوان اصلی‌ترین نظریه حکومتی انقلاب و حضرت امام زیر سوال رفت و زمزمه‌های جدایی واژه اسلامی از حکومت جمهوری اسلامی از زبان برخی از دولت مردان همان دوران شنیده شد و روزنامه‌های دولتی دوران مذکور بودند که مبانی اعتقادی همچون حادثه عاشورا، اصل عزاداری‌های مذهبی، تقلید و ... مورد تشکیک قرار دادند، بهتر بود ابراز نگرانی در اینگونه مسائل مطرح می‌شد و نه مسائلی همچون عدم شفافیت اعداد و ارقام اقتصادی که بر همگان روشن است که چنین ابهاماتی در دولت‌های قبلی به مراتب بیش از دوران کنونی بوده و هست و یا عزت و اقتدار کشور و ملت ایران که در این دوران احیا شد.
                                              ادامه مطلب...

نوشته شده توسط : حامیان احمدی نژاد

نظرات دیگران [ نظر]


به عمل کار بر آید

یکشنبه 88 فروردین 16 ساعت 4:57 عصر

به عمل کار برآید

                       

همیشه به ادبیات فارسی می بالم . مخصوصاً وقتی سر و کارم به ضرب المثلها می افته . درست مثل این یکی : به عمل کار برآید به سخندانی نیست
به این کاری ندارم کی مرد کاره و کی مرد سخن ، کی انجام می ده و کی لاف می زنه چون همیشه این ضرب المثل تو گوشمه : درختی که بارش بیشتره ، سرش زیرتره .
تا اونجا که یادم می یاد از اول انقلاب و در عصرهای مختلف ظرف این 30 سال از امام و رهبری گرفته تا رجل خرده پای سیاسی همگی به این نکته اذعان داشتند که تبلیغات انتخاباتی یعنی نمایش توانمندی ها و معرفی برنامه های آتی و عملکرد گذشته کاندیدا .
ولی متاسفانه چیزی که این روزها بازارش خیلی داغ شده تخریب چهره های مقابل و تضعیف توانمندی ها و بزرگنمایی نقطه ضعف هاشون هست .
به این هم کاری نداریم که کیا اینکاره اند ! چرا که خدا هم چشم داده هم گوش ، عقل هم برای میانجیگری بین این 2 تا !
اما اون چیزی که انگشتام رو وادار می کنه با ولع عجیبی دکمه های کیبوردم رو نوازش کنم اینه که :

                                                   ادامه مطلب...

نوشته شده توسط : حامیان احمدی نژاد

نظرات دیگران [ نظر]


<      1   2   3      >

<>