جنبش حمایت از دکتر احمدی نژاد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات -

جدیدترین فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات

چهارشنبه 88 اردیبهشت 9 ساعت 5:43 عصر
متأسفانه برخی دوستان بی‌انصاف سلامت انتخابات را زیر سؤال می‌برند

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار پرشور هزاران نفر از پرستاران، معلمان و کارگران سراسر کشور، این 3 قشر را، مهم‌ترین و تأثیرگذارترین قشرهای جامعه خواندند و با تبیین نقش بی‌نظیر و تعیین‌کننده ملت در «انتخاب مسئولان مختلف و عرصه مدیریتی کشور» افزودند: به‌رغم تلاش دشمن برای خدشه‌دار جلوه دادن انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، ملت بزرگ ایران، با حضور پرشور و صمیمانه خود در انتخابات ریاست جمهوری، انتخاباتی می‌آفریند که دشمن را خشمگین کند.
ایشان با یادآوری انتخابات نمایشی و فرمایشی حکومتهای وابسته‌ی قبل از انقلاب افزودند: پادشاهان مستبد قاجار و پهلوی، کشور را مِلک خود و ملت را رعیت خود می دانستند و در غیاب حضور مردم هرآنچه دستگاه قدرت اراده می کرد از صندوقهای رأی درمی آمد اما انقلاب اسلامی، ورق را بکلی برگرداند و «مردم» را روی کار آورد.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به نقش تعیین کننده رأی و اراده مردم در قانون اساسی برای انتخاب مستقیم یا غیرمستقیم همه مسئولان کشور خاطرنشان کردند: این روند در تمامی 30 سال اخیر با قوت و قدرت ادامه یافته اما دشمنانی که منافع نامشروع آنان در ایران قطع شده است، با نادیده گرفتن یا انکار پدیده مبارک و با ارزش حضور مردم در مدیریت کشور، همواره تلاش کرده اند به انتخابات ایران خدشه وارد کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای، انتخابات در ایران را در مقایسه با کشورهای مدعی دمکراسی، آزادتر و پرشورتر دانستند و افزودند: با حضور پرانگیزه مردم، همواره انتخاباتی سالم، متقن و خوبی در ایران برگزار شده اما متأسفانه برخی دوستان بی‌انصاف و کسانی که جزو ملت هستند و توقع دارند مردم به آنها توجه کنند، با ناسپاسی، علیه ملت حرف می زنند و با تکرار حرف دروغ دشمن، سلامت انتخابات را زیرسئوال می برند.

رهبر انقلاب اسلامی سلامت همه انتخابات گذشته را نتیجه زحمات مسئولان و ملت برشمردند و افزودند: در یکی دو انتخابات، شبهاتی برای عده ای پیش آمده بود اما تحقیق و بررسیِ دقیق نشان داد که خدشه ای به آن انتخابات هم وارد نیست.

حضرت آیت الله خامنه ای با یادآوری نتایج برخی انتخابات گذشته یادآوری کردند: مکرر اتفاق افتاده است که نتیجه انتخابات به ضرر جناحی که روی کار بوده تمام شده است، پس چگونه ممکن است کسی انتخابات در ایران را زیر سئوال ببرد.

رهبر انقلاب اسلامی در جمعبندی این بخش از سخنانشان تأکید کردند: انشاءالله همه ملت ایران، به کوری چشم دشمنان، و با شور و علاقه و صمیمیت در انتخابات ریاست جمهوری، به پای صندوقهای رأی می آیند و انتخاباتی می آفرینند که دشمن را خشمگین کند.


نوشته شده توسط : حامیان احمدی نژاد

نظرات دیگران [ نظر]



<>