جنبش حمایت از دکتر احمدی نژاد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گزارش تفریغ بودجه 86 ، حقائق و تهمت ها -

گزارش تفریغ بودجه 86 ، حقائق و تهمت ها

دوشنبه 88 فروردین 31 ساعت 11:59 عصر

    واقعیت های گزارش تفریغ بودجه 86


در روزهای اخیر و در آستانه انتخابات دهم ریاست جمهوری ، جنگ رسانه ای و موج تخریب علیه دولت خدمتگزار نهم و شخص دکتر احمدی نژاد شدت یافته است و درتازه ترین خوراک تبلیغاتی مخالفین ایشان ، موضوع گزارش تفریغ بودجه سال 86 خودنمایی می کند . 
این حملات بر 2 پایه کلی استوارند :
1 - گزارش تفریغ بودجه 86 دیوان محاسبات ، نشان از برخی تخلفات دستگاه ها از مسیر برنامه توسعه چهارم می دهد .
2 - گزارش برنامه چهارم از سوی دولت به صورت محرمانه به مجلس ارسال شده است و قابلیت مطرح شدن در صحن علنی مجلس و بالطبع انتشار عمومی را ندارد .
در این خصوص با توجه به موضع گیری شفاف و صریح سخنگوی دولت و همچنین اظهار نظر کارشناسی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شایسته دیدیم موارد زیر را به جهت تنویر افکار عمومی به استحضارتان برسانیم تا دست سوء استفاده چیان از این مطلب کوتاه گردد .
اول آنکه : گزارش دیوان محاسبات عجولانه و بدون لحاظ نمودن برخی اسناد دستگاه های دولتی ارائه شده است که مستندات ارسال این مدارک در دولت و وزارتخانه های مربوط موجود است ولی متاسفانه در گزارش علی رعم تایید دیوان محاسبات بر وصول مدارک به آنها ترتیب اثری داده نشده است بلکه اشاره شده که بررسی خواهد شد .
ارائه گزارش پیش از بررسی اسناد به چه معناست ؟ آیا چنین گزارشی قابلیت استناد دارد ؟ 
 در این خصوص متن توضیحات دکتر الهام ، سخنگوی دولت را اینجا مطالعه بفرمایید

دوم آنکه : ارائه گزارش برنامه چهارم از سوی دولت به صورت محرمانه نیز دقیقاً به همین دلیل بوده است . چرا که کمسیونهای گوناگون مجلس با کارشناسی دقیق و پیش از مخدوش کردن حقایق بتوانند مقایسه اساسی در خصوص گزارش دولت و دیوان محاسبات انجام دهند و کلیه مستندات لازم را نیز تطبیق داده و آنگاه جمع بندی نهایی که به واقعیت نزدیک باشد را به مردم شریف ایران اسلامی ارائه نمایند .
درهمین خصوص متن توضیحات دکتر قادری ، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را اینجا مطالعه بفرمایید


نوشته شده توسط : حامیان احمدی نژاد

نظرات دیگران [ نظر]



<>