• وبلاگ : 
  • يادداشت : اولين آزمون جبهه اصلاحات !
  • نظرات : 1 خصوصي ، 27 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + عليرضا 
    خوب حالتون گرفته شد. كاش بعد از انصراف خاتمي براي حفظ آبرو هم كه شده تا مدتي ساكت مي شديد!
    پاسخ

    اخوي ماشالله . سنگ پامال قزوين هم پيشت کم مي ياره ! حالا اينور ما نجابت مي کنيم چيزي نمي گيم ، دست پيش گرفتي که پس نيفتي ؟!!

    سلام

    من هم حامي ام.

    يا علي

    + عضوي از خانواده شهدا 

    بسم الله الرحمن الرحيم

    خدمت همه حاميان آقاي احمدي نژاد عرض ميكنم

    لطفا با تبليغات مسموم و دروغين

    لازم نيست محمود احمدي نژاد رو نزد ملت موجه كنيد.

    اكثر بسيجيان و خانواده هاي معظم شهدا

    پشتيبان دكتر سيد محمد خاتمي هستند و مطمئن هستند

    كه ايشان براي بار سوم در انتخابات رياست جمهوري

    پيروز ميشوند. خدمت حاميان احمدي نژاد بايد عرض كنم كه:

    خودتون رو خسته نكنيد.

    آقاي دكتر سيد محمد خاتمي راي ملت است.

    شما در اين 4 سال كه محمودخان رئيس جمهور بود

    به حد كافي دروغ تحويل مردم داديد و پول مملكت رو به جيب زديد.

    شما با اين سيد مظلوم چه كار داريد؟

    معلومه خيلي ترسيديد چون خودتون هم ميدونيد آخرش

    دكتر سيد محمد خاتمي رئيس جمهور است.

    ديگه دروغ بسه. ديگه وعده هاي پوچ بسه.

    توي اين 4 سال اصولگرايان مملكت ايران را به 40 سال قبل برگرداندند.

    چه خيانتي به ملت كردند اين اصولگرايان از خدا بي خبر.

    يه مشت بي عرضه مثل:

    احمدي نژاد و قاليباف و لاريجاني و حدادعادل

    آخه مگه شوراي شهر تهران بچه بازيه كه

    هادي ساعي و عليرضا دبير و رسول خادم بي سواد

    براي مردم تهران تصميم ميگيرند؟

    اين همه تحصيل كرده در رشته شهرسازي داريم ما

    اونوقت به سري بچه بي سواد اومده توي شوراي شهر.

    پاسخ

    بسم الله القادر المدبر . ابتدا از درج اين پيام که بار انتقالي اون مغاير اخلاق و ادب هست از محضر همه خوانندگان بزرگوار پوزش مي طلبيم ، اما نکات جالبي در پيام بود که حيفمان آمد درج نشود : 1 - عضو محترم خانواده شهدا ( البته اگر باشيد ! ) شما بر مبناي کدام نظرسنجي فراگير و عالمانه متوجه شديد راي بخش بزرگي از سرمايه هاي انقلاب چيست ؟ 2 - شما چطور هواداري هستيد که هنوز نمي دانيد کسي که سنگش را به سينه مي زنيد فوق ليسانس است نه دکترا ؟ دکتر خاتمي گفتن ها براي کسب آراي سال 76 مردم بود که آگاهي چنداني نداشتند . 3 - لطف کنيد به ما بفرماييد ما که از آمريکا و تمام قدرت هاي نظامي و سياسي دنيا نمي ترسيم چرا بايد از يک نفر هموطن بترسيم ؟ شما چيزي براي ترس در ايشون مي بينيد ؟ بگيد ما هم بدونيم شايد ترسيديم !!! 4 - دستاوردهاي فضايي ، دستاوردهاي هسته اي ، دستاوردهاي پزشکي ، دستاوردهاي نظامي و ... کدام از اينها را مصداق چهل سال عقبگرد ديده ايد ؟ لطفاً به ماهم اطلاع دهيد و خانواده اي را از نگراني برهانيد ! 4 - هنوز به سمع شما نرسوندن آقاي احمدي نژاد کانديداي مستقل هستن ؟! 5 - شما که اهل خدا و پيغمبريد مي خوام بدونم با کدوم سند قانوني و مدرک شرعي پول مملکت را در جيب ما ديديد ؟ (اگر ديديد و يقين داريد که خدا ما رو ببخشه ، اگر نديديد ( که نديديد) خدا شما رو به خاطر تهمت و افترا ببخشه چون مي دونيد که عاقبت افترا و تهمت در دنيا و آخرت جواب پس دادنه ) 6 - خواهر يا برادر محترم مگر شما در کشور ايران زندگي نمي کنيد ؟ شما را هنوز مطلع نکرده اند که اين کساني که نام برديد همگي منتخب مردم شريف تهران در انتخابات شوراي شهر هستند ؟ پس اين طور از نوشتار شما استنباط مي شود که شما نه تنها با برخي چهره ها مشکل داريد بلکه با آراي مردم هم مشکل داريد . شما که نظر خود را در قالب نظر جمعي از خانواده هاي معزز شهدا و بسيجيان سلحشور مطرح مي کنيد بدانيد : اينان مريدان خميني کبير (ره) هستند که فرمود : ميزان راي مردم است . هواداري از يک کانديدا قابل احترام است و لي به سخره گرفتن آرا و نظرات ديگران و اهانت به شخصيت هاي محترم کشوري و القاء نظر خود به جاي ديگران هيچ کدام قابل پذيرش نبوده و نيست . پيامتان را با وجود برخي اهانت ها عمومي کرديم تا محلي براي قضاوت ذهن هوشيار مردم باشد .

    سلام كد لوگويي را كه در گوشه سمت راست و بالاي وبلاگتون گذاشتيد را مي خواهم

    لطفا برايم بفرستيد

    پاسخ

    سلام با مطا لب جالب از جمله مقاله اي اب عنوان

    بروزم
    يادت نره تا آخرش رو بخوان
    با سلام خدمت شما از اينكه با حمايت خود از نماينده و رئيس جمهور عدالت محور خوشحالم لينك شما درج گرديد

    ووي روم سياه اي چه حرفيه كه ميزني مگه چه فرقي ميكنه

    تو دل بي بي را شكوندي ولي بي بي ذل تورا نشكوند

    همو كارو كه گفتيا انجام دادم

    نگو اصلاح كن ميترسم مثل اصلاح طلبا گند بزنم

    به بي بي نه نگو كه دلش ميگيره

    بيا ببين بي بي طرفدار كيه

    كيه كيه در ميزنه يار منه يار منه

    در را با تلنگر ميزنه يار منه يار منه

    + بهروز 
    تکليف و تعهد در برابر آينده کشور، حکم مي کند که هر فردي بي طرفانه و بدون غرض ورزي به بررسي کارنامه افراد و اشخاص بپردازد. از اين روي بنده برداشت خود از پيگيري عملکرد دولت فعلي را در اين چهار سال که در کنار تحصيل از مطالعه اخبار صحيح و نه جهت دار روزنامه ها و جرايد و کارشناسان صاحبنظر به دست آورده ام عرض نمودم. گمان نميکنم ذکر اين روند و برداشت در حوصله من و شما باشد، اما اميدوارم شما دوست محترم و ساير حاميان رئيس جمهور فعلي نيز، با مطالعه همه جانبه و دقيق شرايط و عملکرد اشخاص، راهي را برگزينيد که در نهايت مسبب خير دنيا و آخرت براي خود و مردم کشورمان باشد.
    همچنين آنچه که درباره عملکرد احساسي عرض نمودم، ناظر به رفتار شما نبود، که اجازه قضاوت به خود نداده و گمان ميکنم خود بهتر آگاهيد، بلکه از آن جهت بود که کناره گيري هيچيک از اين عزيزان (موسوي و خاتمي) بي احترامي به احساس بنده به شخصه نخواهد بود، زيرا انتخابم از سر احساس نبوده، به صداقت و آينده انديشي اين دو عزيز ايمان دارم و مي دانم لازمه تدبير چنين بوده است.
    پاسخ

    از مراجعه و ثبت نظر مجدد شما سپاسگذاريم . اميدواريم کانديدا هاي محترم ضمن در نظر گرفتن مصالح کشور و توان خود و ساير رقبا و با در نظر گرفتن رضاي خدا و پرهيز از هواي نفس در اين رقابت بزرگ ملي وارد شده و با رعايت اخلاق انتخاباتي و عدم ايجاد تشنج و مسموم سازي فضاي رقابت ، اجازه انتخاب آگاهانه را به مردم بدهند . سربلند باشيد
    با عرض پوزش
    لوگوي شما در بخش جنبش هاي وبلاگي قرار گرفت
    پاسخ

    از عنايت شما ممنونيم
    بنام خدا
    با سلام
    خدا قوت
    لوگوي وبلاگ وزين شما در بخش تبليغات وبلاگ شلمچه قرار گرفت .
    موفق باشيد .
    التماس دعا
    پاسخ

    با سپاس از پشتيباني شما از جنبش دعوت

    چطور است كه اين سيد- ريش رنگ -روز به روز ريشش سياه تر مي شود؟

    چرا نمي شود پيغام عمومي گذاشت؟

    پاسخ

    خواهر گرامي: سعي کنيد در به کارگيري عبارات حرمت افراد حفظ شود تا قابليت نمايش عمومي از پيامتان سلب نگردد . پيامها نيز جهت بررسي محتوايي خصوصي ارسال شده و به سرعت قابليت نمايش عمومي پيدا خواهند نمود .
    + بهروز 
    دوست و هم ميهن عزيز،
    براي من چون روز روشن است که ادامه روند فعلي و عدم توجه به نظرات کارشناسان و عملکرد بدون کارشناسي، همانگونه که شرايط امروز حاکي از آن است، آينده اي وخيم براي ايران عزيز همراه خواهد داشت. از اين رو با احترامي که براي تلاش هاي احمدي نژاد قائلم، معتقدم روند فعلي، راه مناسبي براي اعتلا و پيشرفت ايران اسلامي در اين زمانه نيست.
    راي من و همه خيرخواهان مملکت عزيزمان، جناب مهندس موسوي و آقاي خاتمي خواهد بود، هر يک که در نهايت بمانند و شرايط مساعدتري براي تغيير شرايط فعلي داشته باشند. لازم مي دانم به ذکر اين نکته بپردازم که لازمه رقابت سياسي تدبير است و از احساسات در آن خبري نيست. مي دانم و مطمئنم نظر و راي من و خيلي کثيري از مردم ايران که طالب تغيير شرايط فعلي در جهت پيشرفت و آباداني ايران عزيزند، بر خلاف نظر جنابعالي، شرط عقل و منطق بوده و به هيچ وجه احساسي نيست.
    پاسخ

    سلام برشما بزرگوار . از اظهار نظر شخصي جنابعالي که مزين به ادب و متانت فراوان بود سپاسگذاريم . در اينکه عقل و منطق لازمه بنامه ريزي و آباداني کشور عزيزمان ايران است جاي شکي نيست . لاکن همين عقل و منطق حکم مي کند طرفين را مقايسه و عملکرد تا امروزشان را بررسي نمود . اگر چنين کرده ايد و به اين نتيجه رسيده ايد جاي بسي شگفتي است . (دلائل محقوظ . در صورت لزوم ميل بزنيد ) . در ضمن اگر منظور از ذکر احساس کنايه به فعاليت ماست ممنون مي شوم ذکر دليل بفرماييد . از ارسال نظرتان متشکريم .

    سلام.من شما رو لينك كردم.

    هفتم فروردين به عمره دانشجوويي ميرم با خودم عهد كردم اولين باري كه چشمم به كعبه افتاد.بعد از دعا براي فرج.توفيق دكتر احمدي نژاد رو در انتخابات از صاحب خانه بخواهم

    پاسخ

    از هردو بابت متشکريم و التماس دعاي خير
    + مطالبات مردم از كانديداها چيست 

    امروز 22 اسفند ماه است و مردم عزيز ايران، دقيقا سه ماه ديگر در چنين روزي، يعني 22 خرداد 1388 بايد دست به انتخاب بزرگي بزنند.

    در انتخابات پيش رو كه مردم «انتخاب» مي‌كنند، چه «مجموعه‌اي» و با چه «برنامه‌هايي» مي‌خواهند مديريت چهار سال كشور را بر عهده بگيرند؟

    اين حق مردم است كه بدانند شخصيتي كه خود را براي يك دوره چهار ساله مهمترين مديريت اجرايي كشور داوطلب مي‌كند چگونه مي‌خواهد اهداف مهم اين كشور را برآورده کند؟

    با چه سياستي و از چه راه‌هايي عزت و كرامت اين مردم مقاوم، صبور و هميشه در صحنه را حفظ خواهد کرد؟

    چگونه قدرت كشورمان را در منطقه آشوب زده خاورميانه تحكيم خواهد بخشيد و چه تدبيري براي پيشنهاد آمريكا و ديگر قدرت‌ها، مبني بر گفت‌وگو و تعامل خواهد داشت؟

    چه برنامه‌هاي اجرايي براي افزايش شادابي نسل جديد، كاهش بيكاري، نجات اقتصاد از بحران‌هاي داخلي و خارجي و از بين بردن تورم افسار گسيخته خواهد داشت؟

    براي بهبود كيفيت آموزش كودكان، به كار گيري دانش آموختگان جوياي كار، احقاق حقوق زنان چه برنامه‌هايي دارد و مشخصا چه كساني در هيأت دولتش او را همراهي خواهند کرد؟

    كانديداي رياست جمهوري بايد شفاف بگويد چه برنامه‌اي براي تحقق آزادي كه از اهداف مهم انقلابمان بود دارد، تداوم راه امام و شهدا را در چه چيزي مي‌بيند، مردم اين ولي‌نعمتان خود را جز در سخنراني‌ها چگونه تكريم مي‌كند، چه برنامه‌اي براي زير پوشش گرفتن نيازمندان، هدفمند كردن يارانه‌ها و بهره‌برداري مناسب از ثروت خدادادي ايران يعني نفت داشته و چگونه برنامه چشم انداز بيست ساله كشور را محقق خواهد کرد؟

    انتظار مي‌رود كانديداها باور كنند با گذشت سي سال از انقلاب، مردم به ميزاني از آگاهي و شعور رسيده‌اند كه نخواهند با شعار، احساسات و وعده‌هاي بي‌برنامه، آن هم تنها چند روز مانده به رأي‌گيري انتخابشان را انجام دهند.

    مسلما تعدد كانديداها با وجود برنامه‌هاي شفاف و معيار براي انتخاب كنندگان جز شيريني براي مردم چيزي نخواهد داشت.

    برخورداري از شرايطي براي انتخاب آگاهانه حق مردم و وظيفه داوطلبان است و البته هيچ حقي برآورده نخواهد شد مگر مطالبه جدي از سوي مردم وجود داشته باشد و رأي دهندگان بايد به جد از كانديداها بخواهند برنامه‌هاي اجرايي خود را روشن بيان نمايند.

    اميدواريم با همراهي و كمك كاربران محترم و پاسخگويي داوطلبان رياست‌جمهوري از عهده اين رسالت مهم خويش برآييم.
    نظرات شما كاربران گرامي در انجام اين رسالت تأثير بسزايي خواهد داشت.

       1   2      >