• وبلاگ : 
  • يادداشت : اطلاعيه شماره 2 جنبش دعوت
  • نظرات : 7 خصوصي ، 41 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      >
     
    سلام
    من خيلي وقته كه لينك وبلاگ شمار را در وبلاگم قرار دادم اگر صلاح دونستيد شما هم منو تو لينك دوستان قرار بديد.
    ياعلي
    پاسخ

    سلام دوست عزيز . با کمال ميل لينک شديد .
    ضمنا در مورد طرح هاي دولت در استان ها كه در زمان بسيار كوتاه هزاران طرح كه البته بيشتر جنبه تبليغاتي داره تا اجرايي رو تصويب ميكنن بايد عرض كنم كه حتي اگر به قول شما اين طرح ها قبلا كارشناسي شده هم باشه براي تصويب احتياج به امضا اعضاي هييت دولت داره اما جالب اينجا است كه آقاي احمدي نژاد در سخنراني هاي كه در جمع تعداد اندك مردم دارن و قبل از جلسات هييت دولت با افتخار اجرا شدن اين طرح هارو اعلام ميكنن و عملا اجازه مخالفت رو به اعضا هييت دولت نميدن
    پاسخ

    از شما دعوت مي کنم قبي از اظهار اين نوع نظرات سري به سايت استانداري ها بزنيد و اگر تونستيد با چند نفر از افرادي که وابستگي جناحي ندارند و ساکن استانهاي مختلف هستند ارتباط برقرار کنيد . حتماً به شما خواهند گفت که اين طرح ها نه تنها جنبه تبليغاتي نداره بلکه درصد بسيار بالايي از اونها اجرائي شده و بقيه هم از مرز پيشرفت 50 % بالاتر رفته . خيلي برام جالبه که يک هموطن به جاي اينکه از اپيشرفت کشورش و افزايش طرح هاي عمراني و ... در استهانهاي مختلف خوشحال باشه براي بازي انتخاباتي حاضره بزرگترين دستاوردي که در کشور مي تونسته به وجود بياد رو سياسي ببينه و اون رو به چالش بکشونه . مگر در دولت آقاي ميرحسين ÷س از جنگ نبود که سرمايه گذاري در استانهاي مرزي کشور رو خلاف منافع ملي تشخيص دادند و اين استانها عقب مانده ترين بودند تا دولت نهم آستين همت رو بالا زد ؟ شما هنوز اطلاع نداريد طرح هايي که رئيس جمهور محترم در جمع مردم اعلام مي کنند با مشورت و تاييد وزرا کابينه هست که مطرح مي شه ؟ قصد جسارت ندارم ولي از اظهار نظرات شما بر مي ياد از روال اداري و سيستم هاي مديريت کشوري اطلاعاتي نداريد و صرفاً قصد هواداري از کانديداتون رو داريد و براي تخريب رقيب به صحبت هاي کوچه بازاري که مي شنويد اعتماد و استدلال مي کنيد . پيشنهاد مي کنم سقف اطلاعات سياسي خودتون رو بالا ببريد و به جاي انگ زدن به خدمات ديگران از عملکرد و برنامه هاي کانديداي خودتون صحبت کنيد . البته چون دست ايشون خالي تر از اين حرفهاست نه شما که بسياري ديگر از هم فکران شما از روش تخريب دستاوردهاي دکتر احمدي نژاد استفاده مي کنند که يادآور مي شم نه از نظر اخلاقي و نه از نظر منطقي جواب نمي ده . به قول شاعر : لاف از سخن چو در توان زد --- مشت آن بود که پر توان زد
    قبل از اين كه شما اين سايت رو معرفي كنيد اونجا رفاتم و جواب هم دادم بد نيست شما هم بدونيد كه افرادي كه مردم را ساده فرض مي كنند آنهايي هستند كه براي تبليغات از سيب زميني استفاده مي كنند.
    پاسخ

    اگر جريان سيب زميني ها رو نمي دونيد مي تونيد اينجا رو بخونيد تا مشغول ذمه کسي نباشيد . خدا در قرآن بارها و بارها گفته براي شما دليل برهان قرار داديم اگر تدبر کنيد . http://www.magiran.com/npview.asp?ID=1833869به بهاي آباد کردن دنياي کسي آخرت خودت رو فدا نکن اخوي !
    + كاظم 
    مرد ساده يعني راستگو و عدالت خواه
    + كاظم 
    جانم فدايت فدايي ، جان به جانانت آزاده ، جانم به قربانت آزاد مرد ، شجاع مرد و ولايتي
    + طرفداران مهندس 

    ميرحسين موسوي:
    بسيجي که متعلق به مدرسه عشق است، فراتر از جناح عمل مي‌کند و ديد ملي و نه جناحي دارد

    بسيجي متعلق به مدرسه عشق وقتي به الگويي براي تبعيت و پيروي مي‌انديشد، به ياد شهيد باکري‌ها و همت‌ها و امثال آن مي‌افتد

    بسيجي متعلق به مدرسه عشق، از جنس زاهدان شب و شيران روز است

    بسيج امروز فرزند بسيج ديروز است و اين قابليت را دارد که همچنان مدرسه عشق باشد

    من هنوز هم به شعار "بسيج مدرسه عشق است" اعتقاد دارم

    پاسخ

    از طرفداران دکتر ، به طرفداران مهندس ! احتراماً پيرو نظر درج شده به استحضار مي رساند بسيج امروز نه تنها قابليت مدرسه عشق ماندن را دارد بلکه چونان همت ها و باکري ها ، مخلصين و افراد داراي اراده نافذ براي آباداني ، مقاومت ، کوشش و جهاد در عرصه هاي مختلف را نيک مي شناسد . بسيجي امروز خوب مي داند همت و باکري ها اهل ساخت و پاخت تشکيلاتي نبودند و براي فرمانده گردان و لشکر شدن ائتلاف نکردند . هيچ کدام از صحنه خدمت و جهاد استعفا ندادند و در صحنه ماندند تا نتيجه گرفتند . بسيجي امروز که آموزگارانش همان شاگردان ديروز همت ها هستند نيک مي دانند همرزم باکري و همت و ... که دوشادوش آنها جنگيده و با افتخار لباس رزم به تن کرده و پس از اتمام جنگ در صدر سخت ترين مسئوليت هاي اجرائي زندگي خود را صرف کرده شايسته انتخاب اند . او به تاکسي ها نفوذ نمي کند تا بر راي مردم تاثير بگذارد . او خدمات کسي را ( اگر خدمتي باشد ) وارونه جلوه نمي دهد تا تخريبش کند . او حتي وقت ارزشمندش را که نيک مي داند جايگاه خدمت است صرف پاسخگوئي به تخريب مخالفان نمي کند . بسيجي ديروز و امروز مي دانند تکليف و وظيفه را بايد انجام داد و مدرسه عشق از آن جهت به بسيج اطلاق شد که بسيج عشق به خدمت و عبادت و انجام کارهاي سختي دارد که ديگران از آن گريزانند و در اين راه حاضرند از وقت و انرژي و جواني و مال و آبروي خود هزينه کنند . اين مدرسه عشق مدرسه گفتمان و هنر و نقش و حرفهاي قشنگ و روز سختي به حاشيه رفتن ها نيست . حالا کدام مدرسه عشق را دوست دارند ؟

    درود بر دكتر محمود احمدي نژاد امضاي الكترونيكي پيام

    با مطلب عدالت محور اصلي دکتر محمود احمدي نژاد به روز هستم

    لينک هاي مفيد را در وبلاگتان بگذاريد

    مانند اين سايت:

    http://raja10.blogfa.com/post-12.aspx

    يک تنفس عميق همراه با حافظ و دکتر!

    هو الحي

    من هم به دكتر احمدي نژاد راي مي دهم......

    باسلام. با ‏(دغدغه هاي يك بازيخورده ي سياسي) بروزم. يا علي
    + علي اكبر 
    ديگه از طرح تاكسي تا تاكسي نگيد كه اگه بگيم بد جور آبروي احمدي نژاد يره به اميد هر چه زود رو آمدن دولت مير حسين.
    پاسخ

    در مورد طرح پرافتخار تاکسي تا تاکسي بدنيست اين مطلب رو بخوني : http://pahlavan.parsiblog.com/918374.htm اگر موردي هم هست بفرماييد تا بدونيم و خداي ناکرده حمايت بي جا انجام نشه ، در اين موارد نمي شه از تهديد يا کلي گويي استفاده کنيد .
    اولا كه آقاي توران پشتي نيستم آقاي قاسمي هستم اون پسونده .البته از حاميان رئيس جمهوري كه در عرض يك ساعت 120 طرح رو تصويب ميكنه جز اين نبايد انتظار داشت . راجب طرح تاكسي نيز بايد بگم با هر كسي كه صحبت كرديم صبرش سر آمده بود و منتظر انتخابات بود. و همه از وضعيت خسته و آقاي خاتمي و يار و ياورش مهندس مير حسين موسوي رو صدا ميزدند.درو بر اتحاد خاتمي و موسوي.
    پاسخ

    آقاي قاسمي ، اينشخصيت هايي که اسم برديد که سهله اگر ساير رجال رو هم غربال کنيد کسي رو پيدا نمي کنيد که اين حجم فعاليت و تلاش رو بتون همزمان مديريت کنه و همه اينها رو هم با برنامه ريزي قبلي انجام بده . شما واقعاً خبر نداريد يا به روي خودتون نمي ياريد که وقتي يک طرحمطرح و صويب مي شه از قبل يا توي هيئت دولت يا دستگاه هاي اجرائي استاني کارهاي کارشناسي و بررسي ها دقيقش انجام شده و در اون جلسه موارد با مستندات ارائه شده طرح تصويب ميشه . يعني کار ميداني طرح قبلاً انجام ميشه و در اين جلسه اجراي اون رسميت پيدا ميکنه . راستي شما تو اين 2 روز تو چند تا تاکسي نشستي که تونستي نظر (( همه )) رو بگيري ؟ تا اونجا که مي دونم در پيشرفته ترين کشورهاي دنيا هم بايد انتخابات سراسري انجام بشه تا نظر همه رو بتوننن بگيرن . در مورد طرح پرافتخار تاکسي تا تاکسي بدنيست اين مطلب رو بخوني : http://pahlavan.parsiblog.com/918374.htm
    سلام
    با تشکر از حرکت شما ، من از اول شروع کار وبلاگ با شما بودم اما حالا پيشنهادم اينست که به جاي عنوان جنبش دعوت از عنوان هاي ديگر همانند حمايت و... استفاده کنيم تا در عرصه فضاي مجازي از ديگر کانديداي عقب نمانيم ، چون حضور دکتر که قطعي است.
    اگر هم امکان دارد بستري را فراهم کنيد تا دوستان از استان هاي مختلف همراه باشند تا در کل کشور هدفمند پيش برويم.
    در هر صورت بنده اعلام آمادگي خودم را جهت همکاري با شما اعلام ميکنم.
    ... ما تا آخر ايستاده ايم
    همسر حسين فاطمي در همايش ايرانيان مقيم خارج از كشور با اشاره به ديدار سال گذشته خود و فرزندش با احمدي‌نژاد گفت: اين ديدار زندگي ما را عوض كرد.
    به گزارش فارس، پريوش فاطمي (سطوتي) همسر حسين فاطمي كه شب گذشته در همايش بزرگ ايرانيان مقيم خارج از كشور در سالن اجلاس سران سخن مي‌گفت با اشاره به ديدار سال گذشته خود و فرزندش با احمدي‌نژاد اظهار داشت: من و فرزندم براي اولين بار با رئيس‌جمهوري مردمي و افتخارآفرين ديدار كرديم و اين ديدار زندگي ما را عوض كرد.
    وي با بيان اينكه مكنونات قلبي خود را بايد براي شما بازگو كنم، ادامه داد: همه آقايان در ايران در هر دوره‌اي خدمات ارزنده‌اي كرده و وطن‌پرست بوده‌اند اما منش و برخوردي كه ما از احمدي‌نژاد ديده‌ايم كه چنين در مقابل خارجي‌ها با شهامت و شجاعت ايستاده، شايسته است زحمات ايشان براي ايران و مردم فراموش نشود.
    وي با تاكيد بر اينكه يقين دارم خداوند منان پشت و پناه آقاي احمدي‌نژاد بوده و هست، تصريح كرد: ما هم نبايد توفيق ناشي از حضور ايشان را از دست بدهيم.
    فاطمي در پايان گفت: از رهبر معظم انقلاب، رئيس‌جمهور و تمامي افراد دولت كه خدمتگزار مردم بوده‌اند تشكر مي‌كنم.
    وي اضافه كرد: ايمان دارم كه امروز روح دكتر فاطمي شاد بوده، در جمع ما حضور دارد و هر ايراني كه به همسرم علاقه‌مند است از افتخاراتي كه نصيب ما شده، خوشحال و مسرور است.
    فاطمي گفت: وظيفه دارم از همه ايرانياني كه در تمام دوران 55ساله پس از اعدام همسرم، ياد وي را گرامي داشته‌اند سپاسگزاري كنم.

    سلام دوستان عزيز

    با مطلب ((ساده لوحاني که مردمشان را ساده لوح مي انگارند )) كه تحليلي بر طرح تخريبي و توهين آميز جبهه اصلاحات با عنوان (( تاكسي تا تاكسي )) هست به روز شدم .

    قدم رنجه بفرماييد و به سايرين نيز اطلاع دهيد .

     <      1   2   3      >