• وبلاگ : 
  • يادداشت : كادوئي ديگر از جبهه اصلاحات !
  • نظرات : 1 خصوصي ، 23 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    شما برين با كسي دست بدين كه اينقدر بد بخت كه ميره اعتصاب غذا ميكنه !!!؟؟ جاي تاسف داره
    پاسخ

    هموطن ما تابع آمزه هاي ديني و اخلاقي بزرگان خود هستيم . کافيست سيره الگوهاي ماندگار و چلچراغ هاي تابناک دينمان را در نظر بياوريد که يار و ياور محرومان آزادي طلب و خار چشم مستکبران و زياده خواهان بودند . از دينتان نمي پرسم ولي آيا به فرموده امام حسين ع (سرور آزادگان جهان ) نبايد آزاده مرد بود و دشمن آرمانها و اعتقادات و نظام و ... کشور را با روي گشاده و خاکسار پذيرفت ؟ اين درس انقلاب و ثمره ايثار و رشادت هاي فرزندان اين آب و خاک نيست . عجب دارم که هر قومي از دوست دشمنانشان دوري مي کنند و ما ... ؟
    براتون متاسفم .... جنابعالي خبر دارين در اين ديدار چه حرف هايي زده شده ؟؟؟!!!! چرا نظر ها و هتاكي هاي شما اين قدر مبتديانست؟؟؟ در ضمن جنبش دعوت براي كسي برپا ميشه كه به صندلي قدرت تكيه نزده باشه ... يكم اونو به كار بندازين و اسم وبلاگ رو عوض كنيد
    پاسخ

    اتفاقاً من براي شما متاسفم . چون من از محتواي اون مباحثات خبر دارم و لي ظاهراً شما رسانه ها رو مطالعه و يا ديدار نمي کيند . بحث اول و آخر اونجا اين بود که توهين کنندگان به ساحت پيامبر (ص) و حاميانشون کاملاً از خودشون دفاع کردند و گفتند اين يعني آزادي بيان قوي در کشور ما ( منظور اهانت به آخرين پيامبر خداست ) . ترسم نرسي به کعبه اي اعرابي !
    + بسيجي 
    من براي شما متاسفم عكس هاي زيادي وجود دارد كه آقاي احمدي نژاد در جمع برهنگان كشور هاي ديگر عكس گرفته در اينترنت جستجو كنيد....من نمي دانم اين دولت چه چيزي براي دفاع دارد كه شما به تقليد از بچه هاي ياري وموج سوم اينگونه جنبش دعوت راه انداخته ايد...خاتمي سرمايه ي كشور براي رهبري است وكانديداي راي آور دولت دهم مهندس مير حسين موسوي مي باشد..
    پاسخ

    ا- براي حفظ ارزشها پيشنهاد ميکنم به جاي استفاده از نام پرافنخار بسيجي نام ديگري مطابق باماهيت نظرات خود انتخاب کنيد زير اين نام در برگيرنده طيف وسيعي از آحاد اين مردم است و نظر شما کاملاً شخصي است . 2 - بسيار ممنون مي شوم اگر لينک اين منابع ارزشمند اينترنتي خود را براي ما ارسال کنيد . واقعاً مشتاق ديدن اين تصاويرکه فرمايش داديد هستيم . 3 - در حرکت خودمان چيزي که مي بينيم تکليف است نه تقليد . 4 - عنايت کنيد نوع سرمايه مورد نظر خود را مشخص کنيد و بفرماييد که رهبري قرار است در چه جهتي و چگونه از اين سرمايه استفاده کنند ؟ ظاهراً اطلاعات بسيار سري شما بر اين مسئله اشرف دارد ! 5 - راي آوردن و نياوردن هم حکايت شمارش جوجه در آخر پاييز است و هر چه اذن خدا باشد همان شود . البته اگر گستره اطلاعات شما آنجا را هم پوشش مي دهد که ... !
    + علي عباللهي 
    اين رچاله عليه ما عليه مسلمان كه نيست ازاده هم نيست انگار همه جيز دين را فراموش كرده.
    + سميرا 

    بدگويي از ساير كانديداهاي رياست جمهوري بيش از هرچيز نظام جمهوري اسلامي را زير سوال مي برد و براي كساني كه عملكرد دكتر احمدي نژاد را دوست ندارند و با هزار ويك دليل علمي و اصولي و منطقي او را نقد مي كنند راهي جز شركت نكردن در انتخابات باقي نمي ماند! وعدم شركت در انتخابات ضربه جبران ناپذيري براي نظام و انقلاب است. از اين رو پيشنهاد مي كنم به جاي نكوهش و توهين به ديگر كانديداها در قالب خبر، صرقا به دفاع از كانديداي محبوب خود بپردازيد(هر چند بخشي از كارهاي ايشان به هيچ روي قابل دفاع نيست!) كه در غير اينصورت شما خود دشمني بزرگي در حق اين انقلاب كرده ايد...

    پاسخ

    توجه به اينکه در اينجا صرفاً درج خبر شده و مستقيماً در تاييد يا عليه کسي سخن نرانده ايم ، اگر برداشت شما زير سئوال رفتن کسي است اين مسئله به عملکرد فرد مربوط است . بيان واقعيات و اخبار جاري در جامعه بخشي اهداف و رسالت اين جنبش است . مسئوليت عملکرد افراد به عهده خودشان است . ما انعکاس خبر کرديم . حضور مردم در انتخابات نيز علي رغم اينگونه جمع بندي ها در اين 30 ساله انقلاب با حرارت و شور بسيار اتفاق افتاده که از عنايات الهي است . اين حق مردم است که افراد و ديدگاه هاي آنان را بشناسند و خود تصميم بگيرند . ضمناً در اينجا هيچ گونه توهيني به کسي صورت نگرفته ، اين خود افرادند که با عدم توهين به مردم با گفتار و عملکردشان بايد حرمت خويش را پاس بدارند .
    + جوون 

    خيلي براي خاتمي متاسفم . واقعا شورش رو درآورده يه دفعه اي چهره ي واقي اش رو نشون بده . بسه ادا و اطفال روحانيت ...

    آبروي لباسشو برده ، واقعا كه ... .

    در ضمن اگر مايل بوديد همديگر را لينك كنيم

    با تشكر

    _______________________________

    ابوالفضلي باشي

    خصوصي باشد

    پاسخ

    سلام دوست عزيز . با کمال ميل در ليست حاميان جنبش لينک شديد . ضمناً به بخش نظرات وبلاگتون مراجعه بفرماييد .

    با سلام به شما دوست عزيز

    از اينكه در اين لحظات حساس اينگونه براي احياي حقيقت تلاش مي كنيد كمال تشكر و قدرداني را دارم و اميدوارم كه همواره موفق باشيد

    __________________________________

    ابوالفضلي باشي

    خيلي اشکش را نگه مي داشت ، توي چشمش ، همسرش فقط يکبار گريه اش را ديد ، وقتي امام رحلت کرد. دوستش مي گفت: « ما که توي نماز قنوت ميگيريم از خدا مي خواهيم که خير دنيا و آخرت را به ما اعطا کند و يا هر حاجت ديگري که براي خودمان باشد اما صياد تو قنوتش هيچ چيزي براي خودش نمي خواست. بارها مي شنيدم که مي گفت ( اللهم احفظ قاعدنا الخامنه اي ) بلند هم مي گفت از ته دل ...».
    ___________________________________
    سالروز شهادت امير سپهبد صياد شيرازي آن صياد دلهاست

    روحش شاد و يادش گرامي .

    ___________________________________

    سلام و درود بر شما دوست عزيز

    منتظر گلباران نظرات شما در وبلاگ آخر عشق هستم

    اميدوارم همواره موفق و پيروز باشيد.

    ___________________________________

    ابوالفضلي باشي

    يا علي التماس دعا

    + علي 
    متاسفم براتون، اگه ترس از حرف و نظر ملت نداشتين قسمت نظرات رو آزاد ميگذاشتيد. حيف وقتي كه صرف كردم.
    پاسخ

    هموطن اگر زحمت مي کشيديد و نوشته هاي اول را مي خوانديد متوجه مي شديد خصوصي بودن پيامها به دليل نظارت بر محتواي ارسالي بازديدکنندگان است تا خداي نکرده اهانتي به هيچ کس صورت نگيرد ، حتي ساير رقبا . در اسرع وقت نيز پيامهاي عمومي مي شود . حتي پيامهاي مخالف . دقيقاً مانند پيام شما . ضمناً اگر حوصله کرديد به نظرات يادداشت ها مراجعه کنيد و نظرات مخالف و موافق را در کنار هم ببينيد . قبل از اظهار نظر اگر بيشتر بررسي کنيد بهتر است .
    + علي 
    سلام به همه دوستان بسيجي خودم، اينجا جنبش دعوت از احمدي نژاده يا جنبش نكوهش اين و آن ؟!
    پاسخ

    سلام برشما . ضمن دعوت از دکتر و حمايت از ايشان اهم اخبار جاري روز که مرتبط با انتخابات باشد به استحضار عموم مي رسد .

    تقليدي بچه گانه از موج سوم!

    خواهشا تحت عنوان هاي كلي (حاميان احمدي نژاد) آب به آسياب دشمن نريزيد!

    پاسخ

    اين هم يه نظره ديگه !
    + مريم 

    بره بميره

    بس كه ...

    فقط محمود

    سلام

    با ويژه نامه شهادت سيد مرتضي آويني و شهيد محمد باقر صدر بروزم .

    اگه مايل به تبادل لينک هستي در خدمتم .

    يا علي (عليه السلام)

    پاسخ

    سلام . لينک شما در قسمت لينک دوستان درج گرديد . کد لوگوي مثلثي همبستگي ما را از اين آدرس دريافت نماييد . http://jonbeshedavat.parsiblog.com/878863.htm
    + ااترذلز 

    دكتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتر !

       1   2      >