• وبلاگ : 
  • يادداشت : لذت و افتخار مير حسين موسوي !
  • نظرات : -1 خصوصي ، 5 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سميرا 

    بدگويي از ساير كانديداهاي رياست جمهوري بيش از هرچيز نظام جمهوري اسلامي را زير سوال مي برد و براي كساني كه عملكرد دكتر احمدي نژاد را دوست ندارند و با هزار ويك دليل علمي و اصولي و منطقي او را نقد مي كنند راهي جز شركت نكردن در انتخابات باقي نمي ماند! وعدم شركت در انتخابات ضربه جبران ناپذيري براي نظام و انقلاب است. از اين رو پيشنهاد مي كنم به جاي نكوهش و توهين به ديگر كانديداها در قالب خبر، صرقا به دفاع از كانديداي محبوب خود بپردازيد(هر چند بخشي از كارهاي ايشان به هيچ روي قابل دفاع نيست!) كه در غير اينصورت شما خود دشمني بزرگي در حق اين انقلاب كرده ايد...

    پاسخ

    توجه به اينکه در اينجا صرفاً درج خبر شده و مستقيماً در تاييد يا عليه کسي سخن نرانده ايم ، اگر برداشت شما زير سئوال رفتن کسي است اين مسئله به عملکرد فرد مربوط است . بيان واقعيات و اخبار جاري در جامعه بخشي اهداف و رسالت اين جنبش است . مسئوليت عملکرد افراد به عهده خودشان است . ما انعکاس خبر کرديم . حضور مردم در انتخابات نيز علي رغم اينگونه جمع بندي ها در اين 30 ساله انقلاب با حرارت و شور بسيار اتفاق افتاده که از عنايات الهي است . اين حق مردم است که افراد و ديدگاه هاي آنان را بشناسند و خود تصميم بگيرند . ضمناً در اينجا هيچ گونه توهيني به کسي صورت نگرفته ، اين خود افرادند که با عدم توهين به مردم بايد حرمت خويش را پاس بدارند .
    + مريم 
    جدي نگيريدش كلا خارج از رده س. كسي كه هم از رفسنجاني راضيه!!! هم خاتمي!!! تكليفش معلومه
    + آريا 
    جناب موسوي به مراتب بيش از آقاي احمدي نزاد غمخوار امام و انقلاب هستند
    پاسخ

    دوست عزيز اگر پيامتان صرفاً جنبه حمايتي داشت که بحثي براي انجام نبود ، ليکن چون در مقام قياس برآمده ايد لازم است بهاين نکته توجه کنيد در اين ايام که جناب موسوي در عالم هنر و سکون و آرامش دنياي بيرون از امور اجرايي به سر مي بردند ، دکتر احمدي نژاد سخت ترين و شکننده ترين مسئوليت هاي اجرائي اين کشور را عهده دار بودند همانند استانداري و شهرداري پايتخت و ... بنا به فرموده مقام معظم رهبري بزرگترين مبارزه با آمريکا ( سرکرده و رهبر استکبار جهاني و دست نشاندگان شيطان ) که از اهداف امام راحل بود ، خدمت به مردم است . يعني کاري که دکتر احمدي نژاد انجام داده و مي دهد .

    آقاي شفاف آيا يادتان هست که ؟

    ?آقاي شفاف آيا يادتان هست که?

    مطلب خيلي خوبيه واقعا بايد به اين نويسنده احسنت گفت