• وبلاگ : 
  • يادداشت : منت گذاري بر مردم نوعي اهانت است
  • نظرات : 0 خصوصي ، 9 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام

    خسته نباشيد

    وبلاگ من طرفداران احمدي نژاد نام دارد

    اگر دوست داشتيد منو هم در داخل لينك هاتون قرار دهيد

    ممنون وموفق باشيد

    از راهنمائيهايتان ما را بي نصيب نگذاريد

    پاسخ

    سلام دوست عزيز . ضمن تشکر به خاطر حمايتتون ، لينک شديد .
    + سميرا 

    بدگويي از ساير كانديداهاي رياست جمهوري بيش از هرچيز نظام جمهوري اسلامي را زير سوال مي برد و براي كساني كه عملكرد دكتر احمدي نژاد را دوست ندارند و با هزار ويك دليل علمي و اصولي و منطقي او را نقد مي كنند راهي جز شركت نكردن در انتخابات باقي نمي ماند! وعدم شركت در انتخابات ضربه جبران ناپذيري براي نظام و انقلاب است. از اين رو پيشنهاد مي كنم به جاي نكوهش و توهين به ديگر كانديداها در قالب خبر، صرقا به دفاع از كانديداي محبوب خود بپردازيد(هر چند بخشي از كارهاي ايشان به هيچ روي قابل دفاع نيست!) كه در غير اينصورت شما خود دشمني بزرگي در حق اين انقلاب كرده ايد...

    پاسخ

    توجه به اينکهدر اينجا صرفاً درج خبر شده و مستقيماً در تاييد يا عليه کسي سخن نرانده ايم ، اگر برداشت شما زير سئوال رفتن کسي است اين مسئله به عملکرد فرد مربوط است . بيان واقعيات و اخبار جاري در جامعه بخشي اهداف و رسالت اين جنبش است . مسئوليت عملکرد افراد به عهده خودشان است . ما انعکاس خبر کرديم . حضور مردم در انتخابات نيز علي رغم اينگونه جمع بندي ها در اين 30 ساله انقلاب با حرارت و شور بسيار اتفاق افتاده که از عنايات الهي است . اين حق مردم است که افراد و ديدگاه هاي آنان را بشناسند و خود تصميم بگيرند . ضمناً در اينجا هيچ گونه توهيني به کسي صورت نگرفته ، اين خود افرادند که با عدم توهين به مردم بايد حرمت خويش را پاس بدارند .
    + ارزر 
    آقاي موسوي مورد تاييد امام بودند و اين رو همه مي دوننن!
    پاسخ

    در احترام شخصيت اين بزرگوار بحثي نيست . ليکن در جايگاه يک مسئول خدمت گزار ، نمي دونم سن شما چقدر هست دوست عزيز . اگر به اين حرف ها قد مي ده که ديگه حرفي براي زدن نيست . اگر هم نه مي تونيد از اونهايي که اون دوران رو درک کردن بپرسيد يا به منابع موجود مراجعه کنيد .
    با سلام مجدد منظورم لوگوي حمايتي سمت راست بالاي وبلاگ بود...

    يا لطيف
    سلام
    دلم مي خواد آدم باشم!
    شما به خوانندنآپ جديدم دعوت شديد!

    به نام خداوند بخشنده ي مهربان
    اوست خدائي که سکينت و وقار بر دل هاي مومنان آورد تا بر يقين و ايمان شان بيفزايد و کامل تر از آنکه بودند گراند و (بدانيد که) سپاه (قواي ) زمين و آسمان همه لشکر خداست و خدا به حکت (نظام آفرينش) داناست.(فتح-4)

    اللهم عجل لوليک الفرج

    سلام خسته نباشيد از بنر جديد ممنون...