• وبلاگ : 
  • يادداشت : محبوبيت احمدينژاد به مرزهاي ايران محدود نيست
  • نظرات : 2 خصوصي ، 7 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + دعوت به اتحااد وبلاگي 

    پيشنهاد ميدم واسه سايتهاي حامي بصورت يكپارچه قالب وبلاگي تدارك ديده بشه كه حتي دوستاني كه وبلاگ شخصي هم دارن بتونن قالب وبلاگشون را انتخاباتي كنن و لازم نباشه در وبلاگ جدا فعاليت كنند

    پاسخ

    سلام . فکر پسنديده اي هست . دوستان قالب نويس بسم الله ! طراحي کنيد و به ما پيام بديد تا ضمن استفاده به ساير دوستان نيز معرفي کنيم .
    + خاتمي انصراف داد 
    بيانيه انصراف سيد محمد خاتمي از ادامه حضور در عرصه انتخابات به عنوان نامزد دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري شامگاه 26 اسفند ماه منتشر شد.

    "بسم الله الرحمن الرحيم
    زادروز همايون حضرت پيامبر بزرگ اسلام (ص) و فرزند والاگهرش حضرت امام صادق (ع) را به ملّت شريف ايران و همه دوستداران حق و فضيلت شادباش مي گويم و در آستانه سال نو، روز و روزگاري سرشار از شادابي و پيروزي را براي همه هموطنان عزيزم و همه کساني که به صلح در جهان و کرامت و حرمت انسان در هر جا باور دارند آرزو مي کنم.

    سي سال از پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي که هزينه اي سنگين براي آن پرداخته شده است مي گذرد و ملت بيدار ايران بحرانهاي بزرگي را با پيروزي و سرافرازي پشت‏سر گذاشته است و دست آورد هاي بزرگ معنوي و مادي او در اين دوران کم نيست ولي تا رسيدن به اوج آرمانهاي بلند تاريخي خود راه درازي در پيش دارد که به لطف الهي و بيداري و استواري و همت فرزندان دليرش براي رسيدن به آنها اميدوار است.

    بنيانگذار نظام جمهوري اسلامي حضرت امام(ره) در تبيين نظري و عملي اين نظام همواره رأي مردم و حضور فعال و مسؤولانه آنها در صحنه را اصل مي خواندند و جريان انتخابات آزاد و سالم در جمهوري اسلامي را به ضرورتي اصيل و غيرقابل خدشه مي دانستند.

    اينک در آستانه انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري بار ديگر همه ما ايرانيان در برابر آزمايشي مهم قرار گرفته ايم، آنچه مي تواند اميد به آينده بهتر را زنده نگهدارد. حضور آگاهانه، مسؤولانه و فراگير ملت است که هر مانعي را از پيش رو برخواهد داشت و من نيز در هر شرايطي نقش و وضع خود را جدا از نقش و وضع ملت شريف ندانسته و نمي دانم و در تمام دوران مسؤوليت رسمي و پس از آن ضمن تأکيد بر آرمانهاي والاي انقلاب همچنان در راه تقويت جامعه مدني و تبيين گفتمان اصلاحات در متن جامعه از هيچ کوششي دريغ نکرده و نخواهم کرد.

    درخواستهاي گسترده‏ي اقشار مختلف و وسيع مردم در سراسر کشور مرا بر آن داشت که با وجود همه مشکلات، تنگناها و موانع به عنوان نامزد اين دوره از انتخابات اعلام حضور کنم. در حالي که پيش از آن گفته بودم که ترجيح من چنين است تا در موقعيتي غير از مسؤوليت رياست جمهوري دين خود را به مردم و کشور بپردازم و بر اين باور بودم که ديگراني که شايسته اند در عرصه حاضر و فعال باشند. بحمد الله قبل از من بزرگاني اعلام حضور کردند و اينک جناب آقاي مهندس ميرحسين موسوي هرچند دير، آمادگي خود را براي نامزدي به طور رسمي اعلام کرده اند.

    ضمن سپاس فراوان از همه محبت هايي که از دوستداران اسلام و ايران از جمله احزاب و تشکلهاي مختلف و نخبگان و انديشمندان و هنرمندان و بالاتر از همه از سوي توده هاي پرشور مردم در سراسر ميهن عزيز نصيب من شده است و نشانه اين شور پرشکوه را همگان در سفر کوتاه من به استانهاي فارس، کهگيلويه و بويراحمد و بوشهر ديدند و بخصوص با تشکر از نسل جوان و بيداردل که شور و شعور تأمل برانگيز خود را بيش از پيش نشان دادند، اعلام مي کنم که به ياري پروردگار همچنان و همواره در کنار مردم از عزت اسلامي، عظمت ايران و سربلندي ايراني در همه حال و در همه جا در حد توان خود دفاع کرده و خواهم کرد.

    ضمن تأکيد بر اين نکته که همه ما بايد ميدان و عرصه انتخابات را از بازيگراني که چشم به تفرقه نيروهاي اصلاح طلب و خواستار تغيير دوخته اند بگيريم و همه تلاش خود را براي برگزاري انتخاباتي آزاد و سالم معطوف کنيم، انصراف خود را از نامزدي در انتخابات دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اعلام مي دارم، اما همچنان با همه توان با فعاليت مستمر و حضور در صحنه اجتماع لحظه اي از آرمانهاي مردم و مسؤوليت خود در برابر آنان فاصله نخواهم گرفت. در اين شرايط حساس و خطير نکته هايي را يادآور مي شوم:

    1- حرکت اصلاح طلبانه که تباري روشن و پيشينه اي تاريخي دارد، حرکتي است مستمر که از متن جامعه (نه بالضروره از حکومت و قدرت) مي گذرد. آرمانهاي اين حرکت در افقي قرار دارد که فاصله ما با آن کوتاه نيست، ولي آنچه بايد به فوريت به آن انديشيد، ”تغيير سازنده“ در وضعيت کنوني کشور و در روال مديريت آن است. در عين احترام به همه مسؤولان و دست اندرکاران امور و عرض خسته نباشيد به همه آنان، مي گويم که شيوه عمل و راهکارها و راهبردها (اگر واقعاً راهبردي وجود داشته باشد!) اکنون منجر به ظهور و بروز مشکلات فراوان و اساسي براي انقلاب، کشور و مردم شده است که رفع آنها نيز همتي بلند و شکيبايي فراوان مي طلبد. بنابراين در اين برهه حساس انديشيدن به تغيير و تلاش براي تحقق آن، رسالت و وظيفه همه کساني است که به ايران، به مردم و خواسته هاي مبرم آنان و به آرمانهاي انقلاب مي انديشيدند.

    2- وحدت و پرهيز از تشتت رأي و تصميم براي همه کساني که گذر از وضع فعلي و رسيدن به وضعيتي بهتر را باور دارند، امري ضروري و پاس داشت آن مقتضاي خرد است.

    3- هنگامي که گفتم «يا من يا مهندس موسوي» در عين احترام به همه عزيزاني که در عرصه انتخابات حضور داشته يا خواهند داشت، به اين ظرايف نظر داشتم:
    اولاً: به اهميت انتخابات، ضرورت پيروزي در آن، لزوم تغيير وضع فعلي در جهت مصالح کشور و اصلاح در حد توان و امکان، يکپارچگي نيروهاي تغييرخواه و پرهيز از مخدوش شدن ضرورت هاي فوق با طرح گفتمانهاي متفاوت، (ولو يکسان در اصول) توجه داشتم و لذا با فرض آمدن جناب آقاي موسوي نمي آمدم و حالا نيز نمي مانم.

    ثانياً: جناب آقاي مهندس ميرحسين موسوي داراي شخصيتي اخلاقي، آزادانديش، متعهد به اسلام و انقلاب و مردم، از سرمايه هاي ارزشمندي است که در موقعيت هاي خطير و حساس، صداقت و شايستگي خود را در خدمت به کشور و ملت نشان داده اند. همچنانکه برادر گرانقدرم، حضرت حجت الاسلام والمسلمين آقاي کروبي نيز از نيروهاي ارزش مدار، رنج کشيده پيش و پس از انقلاب، مخلص و شايسته است که همواره در خدمت مردم و انقلاب بوده اند و همچنين ديگر عزيزاني که آمدن خود به صحنه انتخابات را بزرگوارانه منوط به نيامدن من کردند، همگي بزرگواران شايسته اند.

    ثالثاً: بر اين باورم که جناب آقاي مهندس موسوي، براي ايجاد تغيير در شرايط کنوني شايستگي لازم را دارند، هرچند ممکن است تفاوت ها و تمايزهايي در نظر و عمل وجود داشته باشد، اما مهم آن است که اين عزيز نيز به آرمانهاي انقلاب و ملت پاي بنداند و از حقوق و آزاديهاي بنيادين و حاکميت مردم بر سرنوشت و مصالح ملي و حيثيت بين المللي کشور به جد دفاع کرده و مي کنند.

    رابعاً: حضور در انتخابات براي پيروزي است، نه يک تفنن پرهزينه و بر اين باورم که ايشان زمينه کسب آراء و انتخاب از سوي مردم را دارند، البته در صورتي که همه ما هوشيارانه و واقع بينانه عمل کنيم.

    خامساً: آنچه بايد بيش و پيش از هر چيز مد نظر باشد، پيروزي اخلاقي است که اگر چنين باشد، نتيجه انتخابات هرچه باشد اخلاق مداران پيروز خواهند بود و شائبه رقابت بر سر قدرت براي من که همواره بر اخلاق تأکيد داشته و دارم، امري است که همه تلاش خود را در رفع آن به کار خواهم برد. حال که جناب آقاي موسوي به صحنه آمده اند، با اجتناب از هرگونه گفتار يا عملي که موجب تفرقه باشد، نياز به ايجاد فضاي شاداب وحدت و همدلي است. هر عملي که به تشتت آراء و اختلاف نظر خواستاران «تغيير» - در هر جبهه و جناحي که باشند- بيانجامد، در پيشگاه خداوند و نزد مردم قابل گذشت نخواهد بود.

    من به حکم وظيفه اخلاقي و براي پرهيز از هرگونه پراکندگي در آراء و با ايمان کامل به توان و مرجعيت مردم که «ميزان» رأي آنان است و بايد آرائشان در حد امکان به نقطه واحدي سوق داده شود، از صحنه نامزدي انتخابات کنار مي کشم تا به ياري خداوند تغيير و بهبود اوضاع بهتر و کم هزينه تر در دسترس قرار گيرد و با اين کار مي کوشم تا امکان بهره برداري سوء را از کساني که پيروزي خود را در القاء اختلاف و نيز تشتت آراء در جبهه گسترده خواستاران تغيير مي جويند بگيرم.

    بر اين پايه از همه افراد و شخصيت ها و گروههاي فعال در عرصه انتخابات مي خواهم با تأکيد بر موازين اخلاقي و پرهيز از واکنشهاي احساسي راه را بر هرگونه پيش داوري و سوء تفاهم ببندند و چشم اندازي نو براي تأثيرگذاري در سرنوشت انتخابات پيش رو بگشايند.

    به برادران عزيزم آقايان کروبي و موسوي نيز صميمانه عرض مي کنم که مدبرانه و دلسوزانه صحنه را با تفاهم چنان مديريت کنند که خداي ناخواسته به تفرقه و تشتت نيانجامد و مي دانم که اين عزيزان همه تلاش خود را در اين راه به کار خواهند برد، ان شاء الله.

    در اينجا بار ديگر از همه بزرگواراني که به من اظهار لطف کرده و مي کنند سپاسگزاري مي کنم و به ويژه به جوانان عزيزي که داوطلبانه و بي هيچ چشمداشتي منشاء شوري دل انگيز و تحرکي مؤثر در جامعه شدند عرض مي کنم که ما مي توانيم در کنار هم و با بهره گيري از فضايي که ان شاء الله بازتر از فضاي کنوني خواهد بود، در جهت خواستهاي تاريخي ملت و آرمانهاي بلند اصلاح طلبانه و براي تقويت ارزشهاي اصيل انقلاب و اعتلاء ميهن و آزادي و حقوق اساسي ملت و عدالت همه جانبه و بالابردن وجهه و اعتبار مردم ايران در کشور و در منطقه و جهان حرکت کنيم.
    پاسخ

    + در كردستان 

    ببنيد كه هيچكس نيومده استقبال خودشونن و خودشون

    البته اگه با چشم مصلح نگاه كنيد شايد چيزي هم دستگيرتون بشه

    http://www.tabnak.ir/pages/?cid=40841

    پاسخ

    ماشالله به مردم قدر شناس کردستان

    سلام.

    از كوتاهي كه ناخواسته پيش آمد متاسفم .

    مشكل رفع شد.

    موفق و مويد باشيد.

    پاسخ

    سلام و تشکر
    مستدام باشيد.
    براي همكاري در انتخابات دهم منتظر شما هستم خوشحال مي شم من هم بتونم خدمتي بكنم
    پاسخ

    سلام دوست عزيز . با ايميلتان ارتباط برقرار خواهيم کرد . سربلند باشيد
    سلام

    لينک امضاي حمايت از دکتر محمود احمدي نژاد، رئيس جمهور ايران سربلند در پرشين پتيشن:
    http://www.persianpetition.com/sign.aspx?id=8c293b2d-d675-4a75-9a25-2af886631838

    به دوستان خود بفرستيد.